Popje!!!!
Gefeliciteerd met je zoontje!!!! Geniet er maar lekker van!!
Wat een leuke naam!!
SanelOud lidBerichten: 7.116Lid sinds: 1 september 2008
Regenboog schreef:ik leerde met cursus dat je in 1 perswee ongeveer '3 keer 15 sec perst'.. dan wachten op de volgende perswee ..
dus misschien 4 persweeen? (dat zou ook rond de 4 minuten duren, met daartussen steeds even pauze..)
haha geen idee.
vj: fijn dat het een goed gesprek was, super!
vj schreef:ik denk dat ik nog wel 3 a 4 weken moet wachten hoor finaly!!
nu is ukkie wel ff druk in mijn buik! hihi! zo leuk!
voetjes zitten ook lager! netboven mijn navel!
Eigenliijk moet ik de hond van de buren uitlaten! maar het isnoodweer en regent keihard!
onze hondjes zijn om 10.30 nog geweest!
Ymnas, fijn dat je ook extra echo's krijgt! maar zou het wel een gek idee vinden om weinig vruchtwater te hebben.
ons ukkie is ook niet zo druk hoor.
heeft je hondje alleen jeuk bij de oren?
na 6 weken geen andere dingen geven merk je pas of het een allergie is he.
Ik doe zo 1 keer in de maand een oorcleaner gebruiken. spuit je erin even masseren enmet een keukenpapiertje schoonvegen. nu hebben ze ook bijna geen oorontstekingen meer.
en ze krabbelen veel minder.
Stacey likte steeds onder haar voeten (ook een teken van allergie) maar nu heb ik voer van frenkies gold, de eiwitten zijn anders samengesteld, en dat gaat nu goed!
vj schreef:zo ff rondje gelopen met hondje van de buren.
onze hond heeft nu lam en rijst brokken van frankies gold. en anders sensitive voer van frenkies gold. wissel het af.
af en toe en denta stick, niks geen eten van ons!
Niet te snel bij de dierenarts aanbloedtesten beginnen hoor! gewoon zelf even knoeien met eten!
want is zo duur. en vaak helemaal niet nodig!
Wij geven wel duurder voer, omdat je vaak bij goedkoper voer op latere leeftijd problemen hebt qua nieren enzo.
pedigree is veel te zout!!!!
Lieve Mensen,
Vrijdag 4 september rond 18:04 uur is het uur van de Volle Maan. Die dag vieren we het volle maanfeest in Maagd (Virgo). De meditatie kan gehouden worden rond het tijdstip zelf (18:04 uur), of eerder op de dag, maar wordt veelal wereldwijd gehouden op die zelfde avond rond 20.00 uur (inloop half 8).
vj schreef:super dientje dat alles goed was!!! bloeddruk ook netjes!
fijn dat de kleine nu vast in bekken ligt! ik hoop daar ook een beetje op! moet maandag weer naar de vk!
Finaly, jij wordt echt mama hoor dit weekend!! let maar op!!
jullie ukkie vind de volle maan gewoon heel mooi denk ik!
fijn dat alles goed is.
Ik ben misselijk, moe, hoofdpijn en voel een beetje warm aan. hoop niet dat ik ziek wordt.
heb vanmiddag even op de bank gelegen.
de pijn in mijn buik (die licht gebleven was na mijn blaasontsteking) is weer veel erger geworden.
ik wacht even tot maandag af!!
Na mijn 12 zwangerschapsweek geen hoofdpijn gehad. dus vind het wel vreemd.
mama1988 schreef:finaly mijn slijm prop was 10x groter dan normaal slijm verlies.. het was plusmines 10cm breed slijm aan elkaar. Wel wit.
sommige dames verliezen helemaal geen prop en andere een paar keer heb gehoord dat deze weer kan groeien ofzo.
sommige verliezen de prop met stukjes bloed erin..
NoaM schreef:Jullie maken het wel allemaal erg spannend hoor!
We kunnen er vanuit gaan dat jullie sowieso over 4/5 weekjes allemaal je kleintje in je armen hebt! Sommige sowieso eerder, maar even van VJ uitgaande.
Ik dan over 8 weken... pffff, ga toch liever uit van 6 weken haha!
antoinet schreef:ik heb ook bijna geen last gehad van voorweeen en harde buiken. en toch had ik zomaar ineens al 2 tot 3 cm ontsluitng. en verminderd vruchtwater. ben daarom toen ook ingeleid.
maar van die ontsluiting heb ik helemaal niets gemerkt
ymmas schreef:jullie hebben mij niet eens gemist 😢
ik moest gister om 11 uur in het zh wezen en ja hoor ik moest blijven me onderdruk was 100 en kon dus weizen op zwangerschaps vergiftiging. maar gelukkig dat was allemaal goed ik moest eigelijk tot maandag blijven ma ik heb zo last van heinwee en me bloedruk was vanmorgen goed dus mocht na huis ze hebben gevoeld en het zit nog dicht.
nu word wel elke dag me bloeddruk opgemeten en maandag gaan ze kijken om in te leiden wanneer er plaats is want ik blijf schommelen met me bloeddruk.
mag dus nu niks meer doen echt rust nemen.
nu een vraagje ze hebben bij mij gevoeld en nu ben ik net thuis heb ik bruine afscheiding in me onderbroek dat had ik ook altijd na de menstruatie..
sorry dat ik nietop de rest heb gereageerd ben echt moe heb vanacht geen oog dicht gedaan in het zh ga dus nu ff slapen.
liefs Sammy