riannetje schreef:Mama wat een mooie meiden zeg!! Echt mooie foto's!!
mama: lieve meiden heb je, echt schatjes! ik geloof er ook niet in dat je ze kunt verwennen. Mijn moeder zegt altijd: 'moet je nagaan.. dat je altijd lekker in zi'n warme buik zat en er met geweld uit bent gekomen. Het hoofdje in elkaar gedrukt, opeens allerlei koude lucht om je heen.. niet steeds de stem en hartslag van mama die je eerst altijd hoorde. Dan wordt je toch verdrietig/eenzaam/of wat dan ook in je eigen bedje?
Dus ik zou ze lekker knuffelen hoor en vasthouden en als je merkt dat ze het echt door gaan hebben zoals bij jamilah, dan moet je het roer omgooien..
Jouw schatjes denken echt niet: 'nu ga ik huilen, zodat ik bij mama kan zitten, dat heb ik goed door zeg..' nee, ze willen gewoon aandacht.. liefde..
ik heb net de uitslag gehad: geen blaasontsteking. Gelukkig, maar waar die buikpijn dan wel vandaan komt? blegh
Ik had de Vk gebeld om het door te geven en gevraagd wat zij dacht van die 7 pond. Maar dat is de schatting van nu! Dus als ze nu 20 gram per dag aankomt en rond de 40 weken wordt geboren zal ze 8 pond zijn.
Wow, klinkt best groot 😞
judy: hoeveel weken ben jij nu? de kraamzorg op visite, succes!