SnowOud lidBerichten: 4.012Lid sinds: 1 januari 2005
finaly87: die eerste smiley achter 'in opleiding bent' moest een boze zijn.. oepsie
mama1988 schreef:weetje dames ik heb dan vrijdag mijn eerste echo gehad, en beide kindje zijn nu al 6 cm groot! terwijl ik 9 weken zwanger ben!
Ster* was met 8 weken en 5 dagen ook 5 cm groot maar overal in de boeken staat als je 9 weken zwanger bent dat het ongeveer 4 cm groot moet zijn, is dit een teken dat mijn kindjes groot worden(vader is super groot, die was met de geboorte 55 cm)
Ik moet 24ste toch naar de gyn en dan ga ik het even vragen wat normaal is...
susieq12 schreef:de afgelopen dagen steeds last gehad van mijn borsten, deden echt zeer, vandaag neemt dat af! als ik er op druk voel ik dat wel maar maak me weer eens vreselijk zorgen.... kan het zijn dat dit per dag wisselend is?????
finaly87 schreef:hey vj misschien komen we elkaar dan wel tegen hahaha alleen herkennen we elkaar niet 😛 haha
Ik heb vandaag de angelsound bij kijkshop gehoord.. voor t hartje.. want vraag me echt af of het nog wel goed zit en nog gewoon leeft zeg maar.. en we hebben t hartje gehoord hoor! 😃 echt super gaaf! Ben nu 11 weken en 4 dagen.. inprincipe kan t vanaf 12 weken, maar t was al duidelijk.. echt leuk. Alleen gaat t hartje minder snel dan dat volgens mij hoort.. maarja misschien reikt dit ding ook ngo minder ver qua geluid dan die van de vk.. maar t is toch iets! echt helemaal super haha.. heb t mn moeder ook laten horen.. morgen even mn vader laten luisteren..
morgen laatste 8 uur werken!! en dan heb ik er 8 dagen van 8 uur op zitten.. pfoe t werd tijd!! eindelijk!
liefs!