anoniempje schreef:spannend bij velen zeg!
Ik verwacht dinsdag 10 maart :twisted: :twisted:
Hoop er op, want dan beginnen wij daarna met ronde 1!
Zo spannend.
even een heel ander vraagje gaan jullie allemaal massaal vant zomer op vakantie? Ik ga er niet vanuit maar ik hoop natuurlijk dan een lief klein kindje in mn buik te hebben, dan zijn we 4 rondes verder, kan natuurlijk, maar ik houd er ook erg rekening mee dat ik pas later zwanger word en het niet zal lukken eerst.
Maar hoe zit dat met vliegen bijv. mag dat wel stel dat we wel zwanger zijn? Mn man wil vant weekend naar de vakantie gaan kijken namelijk.
groetjes
@anoniempje
Volgens de berekening is aankomende zaterdag mijn NOD, ik hoop ook dat hij dan komt want dan kunnen we officieel voor ronde 1 gaan aangezien wij 8 februari zijn gestopt met de pil. Ik verwacht ook niet dat ik nu al zwanger ben.
Ook wij zijn bezig over de vakantie, moeten we nu wel of niet gaan. Zeker omdat wij eigenlijk altijd naar verre oorden gaan en daat een rondreis maken.
Afgelopen week zijn we er een weekje tussen uit geweest en hebben we New York bezocht.
Maar tot een bepaalde maand in je zwangerschap kun je gewoon met het vliegtuig gaan. Geen probleem, heeft een vriendin van mij ook gedaan. Het enige nadeel wat zij had was dat ze heel erg misselijk was de eerste maanden. Dus ook in het vliegtuig.