days past ovulation...dus dagen NA eisprong
maar hoe weet je nu al dat het niet raak is dan?
x
anna123Oud lidBerichten: 1.486Lid sinds: 1 januari 2005
Monalisa schreef:na die flinke tempdaling op dag 19 is ie alleen maar gestegen,maar ja dat was vorige maand ook en toen was ik ook niet zwanger. ik hoop dat het nu toch anders is eigennlijk..
Monalisa schreef:ik ga denk ik niet naar juni hoor tweety dus ik blijf gezellig hier 8-)
vlinders schreef:Hallo marjanfrederik
Misschien heb je blaasontsteking??
Groetjes,
marjanfrederik schreef:ja daar zit ik ook aan te denke maar verlies je dan ook heel lichtjes af en toe bloed bij een blaasonsteking ??
Ja dat kan wel!
Verder heb je dan buikpijn, veel aandrang om te plassen, branderig/ pijnlijk gevoel bij plassen en kleine beetjes. Klachten kunnen natuurlijk bij iedereen wel weer verschillend zijn.
Voor de zekerheid morgenochtend wat ochtend urine bij de huisarts brengen, dan weet je het zeker.
Als je wel blaasontsteking hebt kan je een kuurtje krijgen en ben je er snel weer vanaf!!
Ik ben benieuwd!
vlinders schreef:Natuurlijk is het beter als het over gaat door veel te drinken en is het beter om geen AB te hebben.
Dat het na een AB sneller terug komt is niet zo, juist niet omdat je dan alle bacterien dood. (met veel drinken is de kans daarop kleiner (maar soms lukt het nog om klachten de verminderen) dit is echter meer preventief en een oplossing.
Bovendien als je al bloed plast heb je echt een ontsteking en is de kans dat het over gaat zonder kuur niet groot.
Lang doorlopen met een ontseking kan ook schadelijk zijn.
Maar goed, je moet eerst weten of je een blaasontsteking hebt, voordat je iets kan doen.
De huisarts zal je hierin goede raad kunnen geven.
Daar kun je het beste op vertrouwen.
MG1981 schreef:Nou aangezien ik deze forum ben begonnen is het ons niet gelukt zwanger te worden in 2009.
Dus op naar 2010 en hopen dat het ons dan wel lukt.
Iedereen veel succes in 2010 en voor de zwangere veel geluk en liefde.
Gr MG