het was een beetje in het vergeethoekje geraakt denk ik 😊
ik zit weer op de wachtbank!
MonalisaOud lidBerichten: 5.314Lid sinds: 28 januari 2009
Monalisa schreef:het was een beetje in het vergeethoekje geraakt denk ik 😊
tweety1982 schreef:lastig is dat he 😊 of niet 😛
ik zit ook op het wachtbankje tot 14 sept :)
lolala schreef:Monalisa schreef:het was een beetje in het vergeethoekje geraakt denk ik 😊
nou duim voor je!!
Bij mij kun je wel uit mijn banners afleiden dat ik niet heel goed weet wat wanneer te verwachten ... deze maand is klusmaand in plaats van klusweek ;)
Monalisa schreef:lolala schreef:Monalisa schreef:het was een beetje in het vergeethoekje geraakt denk ik 😊
nou duim voor je!!
Bij mij kun je wel uit mijn banners afleiden dat ik niet heel goed weet wat wanneer te verwachten ... deze maand is klusmaand in plaats van klusweek ;)
heb ik toch ook weleens last van :)
lolala schreef:tweety1982 schreef:lastig is dat he 😊 of niet 😛
ik zit ook op het wachtbankje tot 14 sept :)
klussen is geen vervelend klusje hihihi!!!
Ook voor jou draaiende duimen ;)
Tara28 schreef:Ow ja, dit topic hadden we ook nog....Ik moet nog even tot eind volgende week geduld hebben en dan weet ik meer.....
Tara28 schreef:Maar het scheelt maar 1 dagje....En ik wacht sowieso tot de 12e met testen als het dan nog nodig is tenminste.....Wat dat betreft dus nog 10 dagen geduld...
tweety1982 schreef:12 sept? mijn nod is waarschijnlijk 14 sept. 30 aug me ei gehad.
nu zag ik dikke witte afscheiding in me onderbroek, echt dik voelde het aan, sorry heb ff gevoeld. wat kan dit betekenen? i dat normaal?
we duimen weer voor elkaar :)
Tara28 schreef:Ik google niet meer op al die kwaaltjes hoor. Ben ik een paar maanden terug mee gestopt. Ik beperk me tot dit forum en soms kijk ik ff op de site van babybrabbel, verder niet. Als ik zwanger ben ik wel verder het internet afspeuren....
MG1981 schreef:Ken het...
Ben er ook niet zoveel meer mee bezig.
Zit ook weinig op dit forum check af en toe wat mailtjes meer niet.
Idd als ik straks zwanger zou zijn jah dan gaat ik het internet ook wel af.
En tara28 ik heb ook zere borsten maar dan om beurt eerst links dan rechts.
Maar goed dat heb ik ook voordat ik ongi word.
Maar van die pukkels vind ik vreemd.
Vorige maand kreeg ik een uitbarsting van heb ik jou daar en die is nu pas helemaal verdwenen.
Terwijl ik toch verwacht dat als ik over 9 dagen ongi moet worden er weer het 1 en ander op mn gezicht moet verschijnen.
Maar vanmorgen had ik een voor mij doen een gaaf gezicht.
Ach jah we wachten wel af tot de 13e en hopelijk is het dan een geluks dag....
MG
wij zijn bijna tegelijkertijd begonnen hé en zitten in dezelfde ronde!
Ik zit best veel op forum maar eigenlijk eerder voor gezelligheid en chat met mensen met dezelfde wens...dat creert een gevoel van samenhorigheid.. is gezellig 😃
dank je voor de x x x x x x x 😃 !!
Ff wat geluks ************************ naar iedereen die het kan gebruiken gooien
lolala schreef:MG1981 schreef:Ken het...
Ben er ook niet zoveel meer mee bezig.
Zit ook weinig op dit forum check af en toe wat mailtjes meer niet.
Idd als ik straks zwanger zou zijn jah dan gaat ik het internet ook wel af.
En tara28 ik heb ook zere borsten maar dan om beurt eerst links dan rechts.
Maar goed dat heb ik ook voordat ik ongi word.
Maar van die pukkels vind ik vreemd.
Vorige maand kreeg ik een uitbarsting van heb ik jou daar en die is nu pas helemaal verdwenen.
Terwijl ik toch verwacht dat als ik over 9 dagen ongi moet worden er weer het 1 en ander op mn gezicht moet verschijnen.
Maar vanmorgen had ik een voor mij doen een gaaf gezicht.
Ach jah we wachten wel af tot de 13e en hopelijk is het dan een geluks dag....
MG
wij zijn bijna tegelijkertijd begonnen hé en zitten in dezelfde ronde!
Ik zit best veel op forum maar eigenlijk eerder voor gezelligheid en chat met mensen met dezelfde wens...dat creert een gevoel van samenhorigheid.. is gezellig 😃
dank je voor de x x x x x x x 😃 !!
Ff wat geluks ************************ naar iedereen die het kan gebruiken gooien
Tara28 schreef:Naarmate de rondes vorderen word ik er in ieder geval steeds rustiger op. In het begin was het idee van kans op zwangerschap door onbeschermd vrijen nog erg nieuw en vond ik het allemaal erg spannend, maar nu het toch even op zich laat wachten heb ik zoiets van ik zie het allemaal wel wanneer het zover is. Het wachten lijkt wel te wennen ofzo....
MG1981 schreef::? Nog een week wachten en voel niks wat in de richting komt van ongi worden....
DUIMEN dus!
Ster schreef:He Tweet1982,
Ik had de 25ste mijn ei en had afgelopen maandag ook zo veel last van dikke witte afscheiding. Nu is het juist weer heel waterig. Ik weet het ook niet....kan me niet herinneren dat ik dat anders ook zo had.
Voel ook echt van alles, maar vooral een continue ongipijn.
Volgens mijn vriend ben ik nog niet zwanger...hij is heldervoelend dus tja....Ben de hoop voor deze ronde dus wel verloren eigenlijk.
Ster schreef:He Tweety,
Mijn nod is dinsdag al...dus op zich heb ik maar 4 dagen te vroeg getest.
Die ongipijn is sinds gisteren over. Maar daarvoor in de plaats heb ik mega zere borsten.
Ik ga in ieder geval niet meer testen voor woensdag....
Hopen op goed nieuws voor ons allemaal volgende week!
Tara28 schreef:Pffff gelukkig....maaaaar dan kan het best wel een innesteling geweest zijn. Spannend dus!
MG1981 schreef:Heeft afgelopen zondag (6e) een test gedaan zo'n gevoelige van 6 dgn van te voren maar die gaf negatief aan.
Het kan zijn dat ik te vroeg heb getest.
Maar nou heb ik vanaf vorige week woensdag last van mn (.)(.) ik kan er aan zitten dat doet niet zeer maar het is meer zeurende pijn.
En nog geen tekenen van ongi alleen hier en daar een pukkel..... 😞
Maar goed we wachten af!
Heb net 2 testen gehaald van de etos en er word er maandag de 13e 1 gebruikt.
Mocht miss :twisted: zich dan nog niet hebben laten zien.
MG
Monalisa schreef:Tara28 schreef:Pffff gelukkig....maaaaar dan kan het best wel een innesteling geweest zijn. Spannend dus!
begin het nu wel te denken ja. heb vanochtend 37.4 gemeten en nu heb ik ineens buikkrampjes.
maar bloed? nope.
hoe is het bij jou? Goed gevoel???
Monalisa schreef:36.8 vanmorgen dus ik vrees het ergste :twisted:
Ster schreef:Hier is er eindelijk nieuws onder de zon (als die zich vandaag nog even laat zien)
Er zijn: 😈 😈
Eigenlijk ben ik wel blij met de aangezien ik over 3 weken met een nieuwe baan begin waarin ik een proeftijd heb van 2 maanden. Nu hoef ik in ieder geval niet in mijn proeftijd te vertellen dat ik zwanger ben.
We gaan met volle moed naar ronde 2!!
tweety1982 schreef:keep us in touch gilr!!
Tara28 schreef:Monalisa, je bent later in je cyclus begonnen met tempen. Daardoor is fertility friend in de war. Die denkt dat je eisprong op dag 10 is, omdat je je temperatuur van de dag waarop je begonnen bent met tempen ingevult hebt bij dag 1....Door een daling in je temp, plaatst FF een ei bij dag 10 (terwijl die temperatuur niet hoort bij dag 10, want toen was je al veel verder in je cyclus en was je ei ook allang geweest). Maar daardoor staat er nu dus ook dpo 4. FF telt vanaf de dag dat ie denkt dat je ei was...
MG1981 schreef:Jah idd je doet aan zulke berichten niks.
Hier af en toe nog last van zeurende (.)(.) en nog geen ongi gevoel.
Had afgelopen zondag een negatieve test maar zat toen nog maar op 26 dgn.
A.s maandag maar weer testen.
Tenzij ik ongi ben dan he!!
O ja heb last van lucht in mn darme niet normaal.
En eet normaal maar een half uur na het eten voelt mn maag alweer leeg.
Vandaag om 3u zo moe dat ik wel in slaap kon vallen achter de kassa laat staan dat ik een doos op kon pakken.
Nu gaat het wel weer maar nog wel iets moe.
( schopt miss :twisted: ff naar de maan en hoopt op iets positiefs)