JoyaOud lidBerichten: 5.134Lid sinds: 7 april 2009
MG heb je al getest?? Ook ik ben benieuwd!!!
Mama2b schreef:@ kat wat fijn dat je zo snel al mag voor een echo. Probeer positief te blijven!!
@ tara het wordt wel spannend nu he.. nog een paar dagen! Voel je iets???
Ik zit nog in de klusronde dus duurt nog ff voordat ik mijn NOD heb.
Liefs!
MG1981 schreef::cry: negatief vanmorgen,
Nog steeds zere tepels en een buik maar ongi ho maar.
Ben wel de afgelopen 3 dagen goed moe.
Sliep gister om half 8 op de bank was gewoon in slaap gevallen
Waarom krijg je nou niet te weten wat er aan de hand is ....@%$#%^&*^%%!
Zo!
maandag maar weer testen.
MG
Tara28 schreef:Wat balen die onzekerheid MG! Hopelijk weet je nu toch echt snel meer...!
troetelbeertje85 schreef:hoihoi.
ik begin niet meer met een nieuwe strip en hoop ook in 2009 zwanger te raken..
dus ik kom gezellig mee kletsen in deze topic..
gr samantha
anna123 schreef:Hi! ooo die eerste ronde vond ik het spannendst!! Leuk hoor! Leuke banner heb je trouwens!
Denk dat ik maar een banner aanmaak volgend mijn normale cyclus en dan maar afwachten of het nog een beetje klopt..
Ga ik nu maar even doen dan!
x
anna123 schreef:40??? waarom heb je m zo lang gezet? Dat kunnen wel 2 cyclussen zijn! hihi
Ken je verhaal niet verder..geen zin om alles terug te lezen.. :oops:
Ben je net van de pil af?
x
Tara28 schreef:@MG: dit is dus je eerste ronde direkt na de pil? Dan zou ik me nog niet zoveel zorgen maken hoor, want het komt veel voor dat het dan wat langer duurt voordat je weer ongi wordt...Maar wie krijg je van de huisarts wel een kuurtje ofzo om het op te wekken. Dan kun je tenminste verder. Succes!
X
Tara
Mama2b schreef:@ mg mijn eerste ronde duurde 45 dagen! Ik hoop voor je dat je echt zwanger bent maar weet ook dat het wel ff kan duren omdat je die hormonen van de pil nog in je lichaam hebt. Bij mij lijkt het de laatste 2 maanden pas regelmatig te zijn... (redelijk dan.. 33 dagen en 29 dagen) Ik hoop voor je dat je toch nog positief test en zo niet dat je dan toch snel ongi bent want dan kan je iig verder...
@ anna wat erg voor jullie zeg! Hoever was je?? Ik wens je heel veel sterkte! En succes met zwanger worden dan weer en dan maar hopen dat alles goed gaat!
Ik denk dat ik bijna mijn ei heb... Nog geen slijm ofzo maar wel sinds gister steekjes in mijn onderbuik (vooral rechts en soms links..) Nja maar hopen dat het raak is deze ronde.............
Liefs
Tara28 schreef:Vanmorgen getest, helaas negatief....Maar ook nog niks van een ongi te bekennen....
Je temperatuur heeft 2 momenten om het zo maar te zeggen. Voor je eisprong is die een paar tienden lager als in de periode na je eisprong. Lees er maar eens over op deze link: http://www.babybrabbel.com/otheek/tempe ... thode.html
X
Tara
anna123 schreef:OK nu komt waarschijnlijk de lulligste vraag ooit...wat stelt je avator precies voor? :oops:
x
wieke schreef:Haha... dat is de banner Tara, dat klopt... ze bedoelde de avator.. links in beeld. !
Tara28 schreef:wieke schreef:Haha... dat is de banner Tara, dat klopt... ze bedoelde de avator.. links in beeld. !
Ow daar! Heet dat ding een avator. Wist dat helemaal niet joh :oops: Dacht dat het gewoon een andere benaming van 'banner' was 😃 Weer wat geleerd! Wel knap gemaakt trouwens en nog 'toevallig' getekend ook dus!
Tara28 schreef:En ik maar turen naar je banner.....en gewoon niet snappen hoe je van die waslijn een zwangere vrouw kon maken hahahahahahaha
Monalisa schreef:8 is ook wel leuk.
8 wacht. wachten wordt beloond.
is babietje in ronde 8 :mrgreen: :lol:
Monalisa schreef:daarom zeg ik ook 8 want in die ronde zit ik nu :D
Mama2b
@ Tara hoe was je temp vanochtend?? Weer hoog?? Laat je het snel weten als je getest hebt??!! Ben nieuwsgierig 😉
Liefs[/quote schreef:
Vanochtend hing het erom of het nou 36,9 of 37,0 was. Gisteren die 37,4 was dus echt ff een piek, maar ik zak nog niet een heel eind omlaag. Nu vanavond is het ook raar hoog. Het hing om de 37,6/37,7....Voel me ook eigenlijk niet heel erg lekker. Kan het niet echt omschrijven...Voel me gewoon een beetje bleh zeg maar....Misschien word ik wel gewoon ziek :roll: Alhoewel ik dat bijna nooit ben en al helemaal niet in de zomer.....
X
Tara
Tara28 schreef:Mama2b
@ Tara hoe was je temp vanochtend?? Weer hoog?? Laat je het snel weten als je getest hebt??!! Ben nieuwsgierig 😉
Liefs[/quote schreef:
....Misschien word ik wel gewoon ziek :roll: Alhoewel ik dat bijna nooit ben en al helemaal niet in de zomer.....
X
Tara
Of misschien ben je wel gewoon zwanger 😉 Ik hoop het echt voor je!!!!!!!! Mijn duimen draaien overuren hier!! Wanneer ga je nou weer testen?? Ik ben zo benieuwd!! :mrgreen:
Liefs