kaatje85Oud lidBerichten: 1.583Lid sinds: 1 januari 2005
mdtje; dank je meis en wat een mooi buikie heb je zeg! Mag je trots op zijn en lekker van genieten hoor!
finaly87 schreef:wat leuk die buikfoto met op de achtergrond die cartoon die net zn riem probeert dicht te doen hahahha echt grappig/toevallig (let altijd op details ;))
kleinepukkie schreef:jaaaa... nu kan ik hem ook zien. Wat een super mooie foto zeg!! je straalt helemaal
en wat een prachtige buik heb je.
Grappig trouwens... weet niet waarom maar had je als donker harige voorgesteld ;)
Tinkerbell79 schreef:@Mama...wat een geweldige buik zeg en idd je lach, haha. De tekenfilm was mij ook al opgevallen, hahaha leuk!!
Grts Tink
mama1988 schreef:Tinkerbell79 schreef:@Mama...wat een geweldige buik zeg en idd je lach, haha. De tekenfilm was mij ook al opgevallen, hahaha leuk!!
Grts Tink
Thanks!!!
(zal voortaan opletten waar we de foto maken, kwam zo manlief zat dus die tekenfilm te kijken en ik ook toen zeg ik ooh we moeten nog een buikfoto maken, doe nu maar even! hahahha zodoende)
NoaM schreef:Wauw leuk man! Je kan mooie foto's maken van jezelf. Ik ben niet zo'n foto fan zeg maar.... Weet me nooit goed een houding te geven!
NoaM schreef:Ja je hebt gelijk, ik heb er 1 van 5 weken, 13 weken en 22 weken. Moet ook wat vaker foto's maken ;).
Las net je berichtje bovenaan de pagina, dat je ouders kwamen en die hadden je al 5 weken niet gezien, en dan is het zo tegengevallen... Je had er toch wel zin in he?
NoaM schreef:Ja ik bedoelde ook meer van: jij het er wel zin in dat ze kwamen, je was natuurlijk ook benieuwd wat ze van je buikje vinden na 5 weken! Naja je mag er trots op zijn, en meid zoals ik het lees is het toch nooit goed!
Straks lekker 2 gezonde kinderen en een topvent volgens mij!
karinmonster schreef:mama: Prachtig!!!!! En weet je wat ik het mooiste vind...? Je trotse glimlach!
Kaatje: wat een prachtige dochter heb je!!!
Vandaag weer op kraambezoek bij vrienden...iedereen is aan het bevallen!!!
Nu weer naar buiten...ik hou het gewoon niet binnen!
x
Karin
finaly87 schreef:wat een mooi meisje kaatje!! Echt super lief..
moet je alleen niet zo chagrijnig kijken als ze zo lekker bij je ligt hoor!! hahaha 😉
maar je bent al aardig snel je buikie kwijt he?? geef je borstvoeding ofzo??
😉 Liefs !
riannetje schreef:@kaatje85 : Ik zeg het ook maar: Wat een schatje is je dochter!! ( ik lees ook mee op haar babysite) Ik wil ook!! Maar moet nog even wachten totdat ik mijn meisje in mijn armen heb haha.
kaatje85 schreef:riannetje schreef:@kaatje85 : Ik zeg het ook maar: Wat een schatje is je dochter!! ( ik lees ook mee op haar babysite) Ik wil ook!! Maar moet nog even wachten totdat ik mijn meisje in mijn armen heb haha.
Dank je, ja jij moet nog even maar geniet er maar van voor je het weet is ze er en verlang je terug naar je buik!!
NoaM schreef:Ik sluit me aan bij mama! Niet dat ik een hele grote buik heb, maar t zou wel fijn zijn als dat ventje er strakjes uit is, dan kan ik naar m kijken ;).
Maar ja wie weet mis ik mijn buikje strakjes wel... Je weet maar nooit!
karinmonster schreef:Hier weer mijn buikfoto's album: nu 32 weken!!! Aftellen!!! 😛 😛 😛
http://picasaweb.google.nl/stichtingfac ... directlink
Liefs,
Karin
bloemmie schreef:mooie foto's allemaal hoor, zie al echt groen van jaloerzie 😈
ben nu 14 weken en 3 dagen maar je ziet nog echt niks :roll:
Gister in de stad geweest voor bh's te kopen en zwangerschapskleding voor de zomer, maar ik weet natuurlijk niet waar zo een extra band of de rok moet komen te zitten heb het maar gevraagd. vroeg ze hoe ver ik al was zowel bij Prntl en kleding winkel vroegen ze ja maar hoe ver bent u dan?
Werd echt aangekeken en JIJ zwanger dan :shock: .
Dus jullie snappen ik snap naar net zo een bolle toet als jullie hebben :cry:
Kayka schreef:bloemmie schreef:mooie foto's allemaal hoor, zie al echt groen van jaloerzie 😈
ben nu 14 weken en 3 dagen maar je ziet nog echt niks :roll:
Gister in de stad geweest voor bh's te kopen en zwangerschapskleding voor de zomer, maar ik weet natuurlijk niet waar zo een extra band of de rok moet komen te zitten heb het maar gevraagd. vroeg ze hoe ver ik al was zowel bij Prntl en kleding winkel vroegen ze ja maar hoe ver bent u dan?
Werd echt aangekeken en JIJ zwanger dan :shock: .
Dus jullie snappen ik snap naar net zo een bolle toet als jullie hebben :cry:
Ik snap het wel hoor 😉 , maar ik en vele anderen zijn ook groen van jaloezie dat jij uberhaubt zwanger bent en wij nog niet..... 😢 Dus maak je niet zo druk om je buik, je hebt straks hoe dan ook een kindje!
Regenboog schreef:wow, dan zou ik ook niet weten wat ik moest zeggen!! Pfff
karinmonster schreef:Serieus Regenboog....wonderlijk!!!!! Maar...ik zie echt wel verschil!!! Ik ben ZO benieuwd of je nog een groeispurt krijgt ineens!
Zo leuk om te zien!
NoaM schreef:Nee ik snap er ook niks van... Het is al een wonder maar die buik van jou helemaal!! Pff ondanks dat je graag een wat grotere buik zou willen, zou ik voor zo'n buikkie tekenen heeeeerlijk! Ik vind die van mij al vrij groot (voor mijn bouw dan, ben niet gewend om wat dikker te zijn) en dan bedenk ik me... pffff maar daar moeten nog 15 weken bij. Nóg 15 weken groeien!
Ik ben ook benieuwd of je buik nog een groeispurt krijgt.
Tinkerbell79 schreef:@Karinmonster, wat heb jij toch een mooie buik zeg!!
Weet niet meer wie het schreef, maar id... ik ben 23 weken en ook een kleine buik en ook moe na het lopen van etc etc.
er zit idd, bij mij dan, een mensje van 25/30 cm in....buik of geen buik.
Maar goed het groeit en doet het, en we zijn zwanger, dat is het belangrijskte he??
xxx
Lin23 schreef:Hoi allemaal,
Ik heb helaas nog geen buik om te kunnen showen, maar geniet enorm van al die mooie buikfoto's van jullie, echt prachtig!
@ mama1988: ben je nog maar 4 kilo aangekomen?! Wat weinig! Wel fijn, of niet? En je hebt echt een super mooie, grote buik vind ik. Ik hoop dat met je tweeling alles goed blijft gaan en ik ben ook erg benieuwd wanneer je bevalling begint. Heel veel sterkte (en ook plezier hopelijk) alvast. :)
kleinepukkie schreef:mama1988 mooie buik hoor!!!
hoe voel je je ? gaat het allemaal nog een beetje?
ik hoop dat je kindjes nog even lekker bij je blijven zitten!!
Lin23 schreef:Zeker mooie buik mama1988! Je kunt je toch niet voorstellen vantevoren dat je buik zo groot kan worden? Lijkt me echt een heel vreemd gevoel (ik kan niet wachten! ;-))
Ik vind het als (nog) niet zwangere trouwens ook wel erg leuk om al die buiken steeds te zien groeien. 😃
Vraagje: Ik las ergens anders een berichtje en vroeg me af of jullie misschien nog ervaringen hebben: over hoe je het hebt verteld aan je familie?
Lin23 schreef:Ik heb dat topic inmiddels ook gevonden ja! Leuk om te lezen allemaal en super leuke ideeën, al zal het nieuws altijd wel heel blij ontvangen worden denk ik :-D
brusje schreef:http://kindjekwadijk.babysite.nl/fotos/fotoboek/6662/6662-5367365.jpg
19 weken buikje..10 cm omvang gegroeid al
bloemmie schreef:dat zijn hele mooie buiken dames!!
hier nog steeds ontwikkelingen :roll:
bloemmie schreef:ja van binnen gebeurd er wel wat, tenminste dat voeld zo, maar nog steeds vragen mensen ben je echt zwanger?? je ziet niks, maar ja ben ook al 3.5 kg afgevallen.
En wil zo graag een buikband kopen en een buikschildering laten maken 😃
Maar na de 4e maand moet het gaan gebeuren zeggen ze, nou heb nog 1 week om plat te blijven dan :mrgreen:
bloemmie schreef:ja van binnen gebeurd er wel wat, tenminste dat voeld zo, maar nog steeds vragen mensen ben je echt zwanger?? je ziet niks, maar ja ben ook al 3.5 kg afgevallen.
En wil zo graag een buikband kopen en een buikschildering laten maken 😃
Maar na de 4e maand moet het gaan gebeuren zeggen ze, nou heb nog 1 week om plat te blijven dan :mrgreen: