Hallo,
Misschien leuk om buikfoto's te plaatsen.
Vermeld dan ook even hoever je bent op de foto.
Succes dames!
mama1988Oud lidBerichten: 4.069Lid sinds: 1 januari 2005
vj schreef:bij jou zie je het ook al dat je een buikje krijgt!
ik denk dat je het bij mij ook snel gaat zien!!
Wel fijn dat je nu weer zwanger bent!
kaka888 schreef:Wat leuk om al die buikjes te zien 😃 En wat een verschil met 21 weken en 23 weken zeg....
Syl schreef:ik wil jullie niet teleurstellen....
het is niet mogelijk om met 6 weken al een zwangerschapsbuikje te hebben. Dan zit het vruchtje nog achter het schaambeen en dat duurt ook nog wel even. Meestal begin je pas wat te zien na drie maanden.
Als je nu een buikje hebt kan dat komen door je darmen die in het begin van je zwangerschap meer zijn opgezet....
jamilah79 schreef:Dames: ik denk dat Syl gewoon bedoelt dat het nog geen buikje is van de baby zelf en daar heeft ze ook gelijk in. Het zijn nl je darmen die opbollen en niet de baby die al zichtbaar is aan je buik. Ik liep zelf al met 8 weken in een positiebroek omdat me buik idd dikker was, maar dat was echt niet van de baby, maar puur mijn darmen. Dus ik ben het wel met Syl eens, het is niet de baby die je buik doet bollen.
Ik zie zelf nu het verschil nu ik een buikje heb van de baby. Dus idd, dames, het klopt absoluut wat ze zegt. En tuurlijk is het bij de 1 sneller zichtbaar dan bij de ander, maar nog niet met 5 a 6 weken al.
liefs Jamilah
Syl schreef:jamilah79 schreef:Dames: ik denk dat Syl gewoon bedoelt dat het nog geen buikje is van de baby zelf en daar heeft ze ook gelijk in. Het zijn nl je darmen die opbollen en niet de baby die al zichtbaar is aan je buik. Ik liep zelf al met 8 weken in een positiebroek omdat me buik idd dikker was, maar dat was echt niet van de baby, maar puur mijn darmen. Dus ik ben het wel met Syl eens, het is niet de baby die je buik doet bollen.
Ik zie zelf nu het verschil nu ik een buikje heb van de baby. Dus idd, dames, het klopt absoluut wat ze zegt. En tuurlijk is het bij de 1 sneller zichtbaar dan bij de ander, maar nog niet met 5 a 6 weken al.
liefs Jamilah
Dat is precies wat ik bedoel!
sanel schreef:@melody
Als ik jouw was zou ik het gewoon even afwachten hoe je buik groeit. In het begin zullen het je darmen zijn en dan kun je altijd nog zeggen dat je last hebt van je darmen. Enne zwart kleed af 😉 . Misschien wat lage decollete want dan gaat de aandacht daar naar toe.
mama1988 schreef:
als je goed mijn verhaaltje leest, bedoel ik dit ook!
Wij weten heus wel dat je nog een buik kunt hebben als je 5 weken of zo zwanger bent.
EN overal op internet, boeken staat dat het met je darmen te maken hebt.!
Maar als wij nog gewoon foto'tjes er van willen maken, voor ons zelf omdat ze zo happy zijn..
mdtje schreef:Dat is toch ook geen katten?
Maar meiden, wat een leuk onderwerp! Ik ben dan wel niet zwanger, maar kan erg genieten van al die buiken! Echt iets om naar uit te zien voor mij :)
mama1988 schreef:
Vanmiddag kwam ik iemand tegen en die zei tegen mij ( die had gehoord via via dat ik al 2x zwanger ben geweest) oh jij hebt ook mazzel 2x zwanger in een jaar!!! (ben nu op nieuw zwanger dus 3x in een jaar maar dat weet niemand nog) Ik zei tegen haar noem je dat mazzel??!! Ik heb twee miskramen gehad eentje met 12 weken en eentje met 5 weken.. Hoezo mazzel? Dan had ik liever dat ik een half jaar moest wachten voordat ik zwanger was dan dit mee had moeten maken. Na goed die vrouw begreep dat niet..
vond het maar een raar mens hoor! Zeg je toch niet zo..
Syl schreef:sorry mama1988, dat ik het verkeerd opvatte. Zat even niet lekker in mijn vel waardoor ik het wss verkeerd gelezen heb.
ik begrijp heel goed dat jullie heel blij zijn met je buikje. Ik had dat zelf ook rond week 6 al. En ik vond het dan heel vervelend om in mijn omgeving te horen dat het mijn darmen waren, vandaar dat ik er hier wat van zei.
Geniet van je zwangerschap. Ik hoop dat je niet teveel last hebt van kwaaltjes!
Groetjes Syl
mama1988 schreef:ik weet niet precies hoelang je mag sporten in je zwangerschap.
het is vooral naar je eigen lichaam luisteren maar vooral met BALsporten zou ik stoppen
je weet maar nooit...
Dames ik hoef niet me te gymmen 😃
het is geregeld, moet nu een sport werkstuk maken..
ikkewil schreef:jij kan het nog aardig verbergen, weet je omgeving dat je zwanger bent? wel geweldig hoor, ik kan niet wachten tot ik zwanger ben en mijn buikje trots kan showen hier.......
jamilah79 schreef:Mooi buikje hoor Sanel. Hoop dat die van mij ook nog wat dikker worden gaat, maar dat zal vast wel.
@Mama: grappig is dat he, dat mensen het aan je zien. Ik had dat met de buurvrouw. Zij zag het aan me gezicht dat ik zwanger was en toen was ik net 6 weken zwanger. Ze vroeg het aan de andere buuf of ik zwanger was, maar ja, die deed alsof haar neus bloedde. Toen ze het laatst dus hoorde dat ik idd zwanger was, zei ze: zie je wel, ik wist het, kon het aan je zien. Vond het heel apart.
liefs Jamilah
ikkewil schreef:haha, zolang je goed valt heb je een mooi verhaal om te vertellen aan je kleine meisje of jongen zodra deze het begrijpt 😉 dan kan je er wel om lachen denk ik 😂 als je maar goed valt dan hoor ;)