JannekeOud lidBerichten: 1.427Lid sinds: 1 januari 2005
die is mooi bol en rond!!!!
Janneke schreef:nog meer buiken??? ;)
kaatje85 schreef:Wat een schitterend buikje Ilse, kan je echt trots op zijn!!
jamilah79 schreef:Dat is niet veel hoor mama, ik gebruikte er veel meer van op een dag. Dus 1 a 2 is echt niet veel.
jamilah79 schreef:Vj: Mooi buikje hoor! En ik zie dat je al weer 17 weken bent. gaat bij jou ook snel hoor!
Bijna je 20 wekenecho al weer...
Mama: Bij jou groeit het ook mooi hoor!
Hier weer eens foto's van mijn buik bij 31 weken zwangerschap:
liefs Jamilah
jamilah79 schreef:mama: Thanks 😊
Je huid is veel sneller geirriteerd nu, en zoiezo uitkijken met de zon, ook ivm zwangerschapsmasker, dat loop je zo snel op nl.
Ik kom zo weinig mogelijk in de zon..wacht maar even tot ik bevallen ben, end at is precies op begin van de zomer, dus hahaha, hoef de zon niet echt te missen dit jaar. Kijk zoiezo welm uit met de zon, want ik krijg snel pigmentvlekken in mijn gezicht. Verder gebruik ik factor 50 voor mijn gezicht nu. Je verbrand nl ook veel sneller nu...
vj schreef:of je pigment vlekken krijgt scheelt per persoon!
ik heb ze nog niet en zit wel in de zon.
Heb gelezen als je foliumzuur doorslikt (dat doe ik, zit in de davitamon femnatal) dat de kans ook kleiner wordt!
Janneke schreef:oeps....sorry :oops:
kaatje85 schreef:Wij gaan als we 2 jaar getrouwd zijn een lang weekend weg met die kleine meid.
Die kleine meid is dan ongeveer om en nabij de 3 maanden!!
Heerlijk er tussenuit even, gewoon een lang weekend naar Texel even genieten.
french schreef:Kaat je mooi buikje hoor !
Mama1988 je krijgt ook een tweeling idd, is dubbelop.
Weet ook niet of wij dan weg zouden gaan hoor.
lion schreef:hey meiden! mooie bolle buikfoto's weer zeg! kan me nog haast niet voorstellen dat ik er straks ook zo bij loop. mijn buik begint nu echt te groeien, begin nu opmerkingen te krijgen. wel leuk als mensen die het niet wisten het nu door mijn buik weten...
@mama1988, ik ben er 1 van een tweeling en mijn ouders zijn altijd met vakantie geweest. ook toen wij nog klein waren. wij zijn van september, dus al wel bijna een jaar toen we meegingen. op de camping, de box ging dan mee. wie weet als je er volgend jaar helemaal inzit dat je er wel anders tegenaan kijkt. kan me voorstellen dat je nu niet met vakantie gaat, je hebt genoeg aan te schaffen! ik hoop in ieder geval dat het 'makkelijke' kindjes zijn 😉 :)
vj schreef:kaatje en mama! wat een mooie buiken zeg!!