vjOud lidBerichten: 4.733Lid sinds: 3 augustus 2008
erg he! soms denk ik wel eens dat er nog een tweede verstopt zit! haha!
finaly87 schreef:n hoe ver was jij ookalweer vj??
wel een beetje lachen op de foto he! 😛 leuk dat je je hoofd er niet afgeknipt hebt hahaha.. had me ook al voorgenomen dat bij de volgende foto neit meer te doen, hoef niet meer anoniem te zijn 😉
Liefs! xx
vj schreef:Ijsje en Jamilah wat een mooie buiken al zeg!!!!!
IJsje schreef:vj schreef:Ijsje en Jamilah wat een mooie buiken al zeg!!!!!
Al?? Het is een 37 weken buik hihi!
Maar dank je wel evengoed 😂 .
vj schreef:ha kaatje, moet je mijn buik nu eens zien!, zal straks ff foto;s maken! niet normaal joh!
heb 2 echo's gehad en 2 keer 1 kleine. gisteren hartje gehoord en ook maar van 1 baby (heb er niet naar gevraagt hoor)
Over 7 weken de 20 weken echo! heel spannend!
maar het is er gewoon 1 hoor.
De vk voelde waar de baby lag en die lag al een klein stukje onder mijn navel! ver boven schaambeen.
finaly87 schreef:hahha je bent niet zwanger?? of wel zwanger, maar nog geen buik??
Janneke schreef:goh, klinkt niet prettig nee! :shock:
Ben je al aan het aftellen?
Liefs Janneke
Atis1978 schreef:Leuke topic. Bij mij is nog niet zoveel te zien.
Zodra er wat te zien, laat ik ook een foto achter.
hahah, beter een borsten topic kunnen maken, want dat groeit wel als kool.
Groetjes,
Atis
vj schreef:hee kaatje! de kleine te groot? Hebben ze al kunnen zien hoe groot kindje je ong gaat krijgen.
Hopelijk is met je suiker alles goed!!
Geniet dan maar van je "dikke" buik :lol:
ikkewil schreef:mdtje, je banner doet het niet, ik wilde even kijken hoe ver je was...
finaly87 schreef:ik heb een heeele leuke banner, maar hij doet t gewoon nog steeds volgens mij :D
janini22 schreef:Jah cool he! 😊
Ik vind et zo leuk om te zien / voelen... ik ga dat wel echt missen als ik bevallen ben denk ik...
Ben zo gewend om saampies te zijn hihihi..
finaly87 schreef:ja super!! Had je gister je 20 weken echo? of zelf een echo laten doen?? We hebben het ook op DVD... zo mooi!