Wat leuk dat jullie al vertellen wat het wordt 😃
Ik wil ook wel weten wat het is, als ik eenmaal zwanger ben. Lijkt me heel leuk om te weten en ook erg handig 😉
Daphne1002Oud lidBerichten: 471Lid sinds: 1 januari 2005
susieq12 schreef:wow ik wou dat mijn buik ook al zo'n end was... behalve dat mijn broeken aan het eind van de dag niet meer lekker zitten, is er niks aan te zien.
mama1988 schreef:jamilah ik lees je onderschrift waarom was je 20 weken echo teleurstellend??
Ik heb vrijdag mijn eerste echo dan ben ik bijna 9 weken zwanger..
ik vind het nu spannend worden en ben ook wel een beetje bang omdat vorige keer ster* is
overleden met 9 weken, maar hopelijk zit deze kleine uk goed in mijn buikkie en klopt het hartje ook goed.
sanel schreef:susieq12 schreef:wow ik wou dat mijn buik ook al zo'n end was... behalve dat mijn broeken aan het eind van de dag niet meer lekker zitten, is er niks aan te zien.
Hahahaha dat komt nog wel hoor!! Ik kon ook niet wachten en nu dat ie al zo groot is omdat mijn meisje drie weken met groeien op voor ligt begin ik het weleens zat te worden hoor!! Hij zit af en toe lekker in de weg zeg maar. hihi.
Janneke schreef:stom is dat toch he? waarom verheug je je weer op volgende fase en geniet je te weinig van je eigen fase, ik baal er ook van dat ik nog niet echt aan buitenkant zwanger ben zeg maar..dus bij deze ga ik dat toch maar eens wat meer proberen!! ;)
susieq12 schreef:sanel schreef:susieq12 schreef:wow ik wou dat mijn buik ook al zo'n end was... behalve dat mijn broeken aan het eind van de dag niet meer lekker zitten, is er niks aan te zien.
Hahahaha dat komt nog wel hoor!! Ik kon ook niet wachten en nu dat ie al zo groot is omdat mijn meisje drie weken met groeien op voor ligt begin ik het weleens zat te worden hoor!! Hij zit af en toe lekker in de weg zeg maar. hihi.
ben benieuwd hoe ik daar over 27 weken over denk haha... gewoon nog maar ff genieten dus :mrgreen: :mrgreen:
Janneke schreef:mensen die me niet kennen, zouden maar zo kunnen denken dat ik een paar kilootjes te zwaar ben, hahaha...ach, ik vind het heerkijk te voelen dat buikje steeds wt groter wordt, is zo'n waanzinnig gevoel en idee dat wondertje dat aan het groeien is! 😉 ik vind zwanger zijn na 12 weken echt fantastisch, zei vandaag nog dat ik me misschien nooit zo happy gevoeld heb, hihi
vj schreef:zo hee! wow! die is gegroeit!! gaaf hoor!!!!
ben wel een beetje jaloers! mijn buik is alleen van vorm veranderd.
en savonds is ie ook dikker maar dat komt door mijn darmen denk ik.
soms denk ik ook wel eens dat het er 2 zijn! stom he!
susieq12 schreef:21 feb zal je denk ik bedoelen?
Mooie buik hoor... pfff wou dat ik daar ook al was!
susieq12 schreef:weet ik hoor, maarja de tijd kan me nu niet snel genoeg gaan.
riannetje schreef:Wat een mooie buiken dames!!! Ik ben zelf nog niet zwanger maar ik zet zeker ook dan een foto hier neer als het zo ver is!!
vj schreef:zo zo dat gaat wel lekker door hoor!! mooi!!! je draagt ook naar voren toe of niet???
Regenboog schreef:wauw, ik ben stiekem wel een beetje jaloers op jullie.. 😃
Ik ben nu 10 weken en 3 dagen, maar je ziet echt niks!!!
Komt nog wel hoor hihi, maar als ik die foto van VJ zie :shock:
dancequeen schreef:Wow, wat een mooie foto's allemaal! :oops:
Ben wel stiekem een beetje jaloers hoor.
Ik ben nu in week 15 en ben nog geen grammetje aangekomen....
maar 4 kilo afgevallen en je ziet bij mij nog hélemaal niks!!!
Af en toe vraag ik me wel eens af of dat normaal is....kennen anderen dit ook?
Liefs