mooi missmini!!
de box staat al klaar zie ik 😃
Heb je ook fotootje van de babykamer, ben wel nieuwsgierig ;)
struffleOud lidBerichten: 2.543Lid sinds: 1 januari 2005
MissMini schreef:31 weken en 3 dagen 😊
Nala22 schreef:Wat een mooie buik Boba 😃 (En van de rest natuurlijk ook!)
Ik liet et meteen ff aan me vent zien, van de zijkant is ie wel groot, maar van de voorkant :shock:
Wel heeeeeeeel leuk 😃
Hoe gaat het nu met de kleintjes?
mama1988 schreef:bobo echt mooie buik... bij mij begon ook met week 30 de striemen en die jeukte ook heel erg.
Ik heb toen bij de DA homopatische zalf gekocht voor schaaf en brandwonden en ik had geen jeuk meer!!
was ook niet zo heel duur de zalf misschien een idee.
Lunanoa schreef:Prachtige buik Boboa:D
Word je al lichtelijk gek van het platliggen in het ziekenhuis ?
x
Suus85 schreef:Nou bij deze dan mijn niet-baby buik.
Al vind ik het uiteraard wel een zwangerschapsbuik (door de darmen) en dat had ik voor de zwangerschap niet!
Al krijg ik nu onderin ook een kleine bolling, daar waar de baby zit. :mrgreen:
1 week verschil.
links vorige week, rechts deze week
http://pic80.picturetrail.com/VOL2113/1 ... 071767.jpg
Tara28 schreef:Mooie ronde buik hoor Mieke!!!!
En Suus, dat ziet er toch al errug zwanger uit hoor! Ik denk haast dat je mij al bijna voorbij gaat. Hier schiet het met 18 weken nog niet echt op met groeien. Mensen die het niet weten zien totaal niet dat ik zwanger ben en als het er dan zo op komt, dan reageren ze verbaasd en zeggen Ow, waar zit het dan? Tja, als ik dan mijn trui (koud vandaag he) even optil dan zien ze het bobbelte wel zitten, maar roepen meteen van 'oooo ja, maar ik heb van mezelf al zo'n buik'. Tja....sorry mensen, was echt super plat voorheen, had bijna een holle buik. Dus met kleding is het hier nog niet echt zichtbaar, maar met blote buik vind ik het zelf toch al heel wat. Eind van de week is het weer tijd voor nieuwe foto's, want dan zijn de vorige weer 2 weken oud en probeer toch wel elke 2 weken een nieuwe foto te maken.
Mama2b schreef:ik ben van mezelf vrij stevig.. altijd al geweest.. bij mij zie je nu dus helemaal niks.. als ik erop druk als ik lig is het wel iets harder maar verder niks.. is dat raar?? zijn er meer meiden die dat hebben?? (sorry hoor maar ik ben zooo onzeker :? ) gelukkig heb ik over een week de 1e echo.. ik hoop zo dat alles goed is..
Fiemo schreef:Hoi Hoi
Lunanoa heeft het een keer neer gezet geloof ik.. hierbij de site http://www.tinypic.com/
Nu willen we natuurlijk wel foto's zien :D
Mariekepiek schreef:mooie buik boba...ben benieuwd hoe lang die nog verder mag groeien. Hoop lang! Maar jullie doen het goed gelukkig!!! pfff!!!
Leuke jongetjesgordijnen ook!!