finaly87Oud lidBerichten: 9.169Lid sinds: 5 oktober 2008
super mooie buik am!
lilian schreef:mooie buiken hoor..
goed verschil en mooi rond!
am heb je een navelpiercing?
snippie schreef:mooie buiken dames:)!!
kan haast niet wachten tot dat ik een echte buik foto kan alten zien.hihi!
kus
snippie schreef:Die was zo blij voor ons!!!!
helemaal na die grote teleurstelling vleden maand van het niet goed ontdooien van de cryo's!
ze zei laat het lekker bezinken en ga maar alvast een beetje genieten:)
en mocht de echo over 2weken goed zijn dan krijg ik 2weken er na alweer een echo:)
Monalisa schreef:snippie schreef:Die was zo blij voor ons!!!!
helemaal na die grote teleurstelling vleden maand van het niet goed ontdooien van de cryo's!
ze zei laat het lekker bezinken en ga maar alvast een beetje genieten:)
en mocht de echo over 2weken goed zijn dan krijg ik 2weken er na alweer een echo:)
spannend he, de weg richting die allereerste echo......Hoe sta jij er eigenlijk tegenover?
Is het normaal dat ik nuchter ben? en ook bang? dat ik er rekening mee hou dat het nog gewoon mis kan gaan? Of ben ik nu weer te paranoide? :oops: :oops:
Mieke25 schreef:Regenboog inderdaad een bescheiden buikje. Niet te geloven dat daar zo'n wonder in zit hé.
Hier mijn buikje met 38 weken:
linny84 schreef:mijn buik met 27 weken en 1 dag
mayella schreef:linny84 schreef:mijn buik met 27 weken en 1 dag
Mooie buik meis!!
Dat streepje aan de zijkant van je broekzak komt me bekend voor.. Toevallig van de miss etam?? :oops:
mayella schreef:Dan heb je helemaal geluk 😉 Hier zit wel een gewone miss etam, maar geen outlet.. Helaas..
Kan daar ook goed slagen 😃 Dit is die 3/4 of nie 😃 Heb daar namelijk de donker blauwe en de lichte van :D
Sasje85 schreef:Lieve dames,
Een vriendin van mij is bezig met het oprichten van een kleine webshop.
Zij vind dat er niet genoeg hippe buikbanden te koop zijn en gaat ze daarom zelf maken!!
Kijk snel op:
http://hippebuikband.hyves.nl/
En voeg haar toe als vriend! Dan wordt je op de hoogte gehouden van de gang van zaken én ontvang je als eerste een kortingsbon!!!!!
Liefs, Saskia
MeLu schreef:Precies 20 weken vandaag 😊