MeLuOud lidBerichten: 1.189Lid sinds: 26 november 2009
Mooie buik Jootje 😊
jollyjo schreef:@ Snippie, al een mooi buikje voor 9 weken!
Ik ben maandag 18 weken en ik heb nu wel een mooi buikje. Heb vandaag voor het eerst een buikband om, staat zo leuk (al zeg ik het zelf:D)
jorina schreef:super snippie
lekker buikje al 😉
nog ffies dan mag je weer binnen spieken
Lunanoa schreef:GEWELDIGE buiken dames 😃 Heerlijk om te zien.
Zal ook weer even de laatste foto die ik heb gemaakt plaatsen, hier met 28 weken en 5 dagen. Ongeveer een week geleden dus...
Begin al flink last van striemen te krijgen zoals je misschien wel ziet.
Lunanoa schreef:GEWELDIGE buiken dames 😃 Heerlijk om te zien.
Zal ook weer even de laatste foto die ik heb gemaakt plaatsen, hier met 28 weken en 5 dagen. Ongeveer een week geleden dus...
Begin al flink last van striemen te krijgen zoals je misschien wel ziet.
Tara28 schreef:Hier zijn de beloofde nieuwe foto's. Eentje met en eentje zonder shirtje. Gisteravond gemaakt met 30 weken en 1 dag.
Mama2b schreef:mooi melu!! heerlijk he om in elkaar getrapt te worden 😉 vooral als hij het op je blaas voorzien heeft of heb je daar niet veel last van??
MeLu schreef:Mama2b schreef:mooi melu!! heerlijk he om in elkaar getrapt te worden 😉 vooral als hij het op je blaas voorzien heeft of heb je daar niet veel last van??
Thnx! Hahaha ja idd! Ik werd gisterochtend voor het eerst in mn ribben geshopt.. Schrok me dood 😛 Maar het is NOG leuk, dus geniet er lekker van :D!
Jenny89 schreef:MeLu schreef:Mama2b schreef:mooi melu!! heerlijk he om in elkaar getrapt te worden 😉 vooral als hij het op je blaas voorzien heeft of heb je daar niet veel last van??
Thnx! Hahaha ja idd! Ik werd gisterochtend voor het eerst in mn ribben geshopt.. Schrok me dood 😛 Maar het is NOG leuk, dus geniet er lekker van :D!
zooo hij is nogal een sterke kerel 😂 dat die nou al in je ribben schopt
en by the way, het blijft altijd leuk hoor, dat geschop. bij mij tenminste wel, ookal kan het soms ff een vervelend gevoel zijn, is het toch heeeeeeeeeeeerlijk :D
mama1988 schreef:http://www.mijnalbum.nl/Foto-6QKHVWFX.jpg
14 weekjes zwanger van 1 kleine uk
Janne26 schreef:mama1988 schreef:http://www.mijnalbum.nl/Foto-6QKHVWFX.jpg
Mooie foto van je mooie buik!
Kan niet wachten tot ik ook zo'n buikje krijg 😊 Lijkt me geweldig!!
Van mezelf heb k al een beetje een buikje :oops: dus denk dat ik nog wat langer moet wachten...
mama1988 schreef:Janne26 schreef:mama1988 schreef:http://www.mijnalbum.nl/Foto-6QKHVWFX.jpg
Mooie foto van je mooie buik!
Kan niet wachten tot ik ook zo'n buikje krijg 😊 Lijkt me geweldig!!
Van mezelf heb k al een beetje een buikje :oops: dus denk dat ik nog wat langer moet wachten...
hoeft niet perse hoor meid, ik heb net 8,5 maand geleden een tweeling gekregen en dit is mijn buikie weer met 3 maand.
had wel de kilo's er af maar was nog niet strak. en nu vind ik toch wel dat je kunt zien dat ik zwanger ben dus wie weet zie je het bij jou ook wel rond die tijd of wel eerder je weet het nooit. blijft apart hoor een groeinde buik
Monalisa schreef:ben je slank van jezelf?platte buik ook normaal?
Monalisa schreef:daisy bedoelde ik hihi
daisyensteven schreef:@Monalisa: ik heb altijd al een heel platte buik gehad, ook altijd heel mager geweest en nu vliegen de kilo's eraan 😊 Ik had ook wel vlug een buikje wat ik daarvoor niet had en daardoor zag iedereen onmiddelijk dat ik zwanger ben. Ik heb het ook geen 12weken verborgen gehouden.
Lunanoa schreef:Nee op zwangerschapscursus zit een meid die is 3 weken minder ver als me & die is gewoon nog bijna plat :shock: Je ziet helemaal niks!
Maar zij sportte altijd superveel, erg veel buikspieren waardoor het buikje plat blijft, de spieren trekken dat strak.
Vandaar dat mijn pens dus zo groot is want ik heb volgens mij geen buikspieren :lol:
Lunanoa schreef:Doe ik later even 😛
Ik zit in mijn kluskleren & het foto resultaat werd er niet zo goed op hahahaha.
Oude kleren met verfvlekken. Was echt een lelijke foto. Doe het straks wel even :P