Super mooi dames!!!!! 😃
Lekker mee pronken!!!!
LautjeOud lidBerichten: 2.288Lid sinds: 12 augustus 2009
Mama2b schreef:melu wil je mijn nickname gebruiken op het forum ;)
finaly87 schreef:ik heb op mn bovenbenen, mijn billen, mijn borsten en mijn buik strepen! .. op de bolle buik leken die streepjes nog wel mee te vallen maar ja nu mijn oude buikje terug is (plat) overheerzen ze toch wel iets... alhoewel ze wel (als ik t warm heb) minimaal zichtbaar zijn.. hoop dat ze in de zon mee kleuren en verdwijnen hahaha
Eefie schreef:hahaahah tuurlijk is het niet erg, maar het viel me gewoon op dat het allemaal buiken-uit-het-boekje zijn....
lilian schreef:als het genetisch bepaald is.. waarom maken ze dan al die (dure) cremepjes??????????
en wij maar denken dat dat helpt.. :o
Janneke schreef:Het heeft vaak ook te maken met de elasticiteit van je huis. Vrouwen die wat ouder zijn hebben er minder last van omdat hun huid al minder elastisch is. Ik had er dan ook geen last van ;)
cin. schreef:Janneke schreef:Het heeft vaak ook te maken met de elasticiteit van je huis. Vrouwen die wat ouder zijn hebben er minder last van omdat hun huid al minder elastisch is. Ik had er dan ook geen last van ;)
Je zou dan toch juist zeggen als de huid niet meer elastisch is dat je eerder last hebt van streepjes. Van de eerste was ik 24 en 27 en nog geen streepje te zien
snippie schreef:lieve babii wat dacht je van een spiegel:)
kruimeltje schreef:Snippie, wat een mooi buikje al en je begint ook al een donkere streep over je buik te krijgen!
Nadine schreef:Wat een mooie buiken komen er weer voorbij 😃
@Tara
Merk je nu ook dat je er zomaar vet bij krijgt 😂 eerst komen we met moeite aan en nu... ik ben al 18 kg aangekomen :shock: Ben er blij mee hoor ;)
snippie schreef:snippie schreef:lieve babii wat dacht je van een spiegel:)
ik ben dat allemaal hoor.wat bedoel je met die andere buik?das mss ligt val
finaly87 schreef:gaaf snippie al zo een buik!
kan door een icsi poging ook meer kans zijn op een meerling? of dat niet?
We spreken mekaar niet vaak maar al die tijd dat ik hier al rond huppel (anderhalf jaar nu) weet ik dat je probeerde zwanger te raken, dus het is echt super dat het nu dan eindelijk echt raak is! 😊 gefeliciteerd nog ;)