Tara28Oud lidBerichten: 6.741Lid sinds: 22 januari 2009
Jaaaaaaa, mooi Daisy 😃
jollyjo schreef:@ Tina, je hebt inderdaad een mooi bescheiden buikje voor 30 weken. Hoef je er ook niet mee te sjouwen, lekker toch. :D
greta schreef:Hallo dames,
Ik ben morgen 6 weken zwanger en dit is mijn buikkie...ik vind hem echt al heel groot....
wannabeeb schreef:greta schreef:Hallo dames,
Ik ben morgen 6 weken zwanger en dit is mijn buikkie...ik vind hem echt al heel groot....
Hijs al schitterend. Wel groot denk ik ja.
Ik ben 25 weken zwanger en volgens mij ongeveer een even grote buik... Is het je eerste kindje?
Geniet maar lekker van de zwangerschap in ieder geval.
Lautje schreef:Of misschien zijn het er wel 2.....
MeLu schreef:Mijn nichtje heeft een paar foto's van me gemaakt. Ik heb ze op mn hyves gezet maar hier zal ik ook wel even wat showen 😊
Die buik close up heb ik voor beide moeders/oma's in een lijstje gegeven met moederdag :)
greta schreef:@ vickypreg: Ik kan eigenlijk niet verder zijn dan ik denk, want ik ben 2 april ongi geworden en daarvoor deden mijn man en ik het veilig...dus dat kan eigenlijk niet. Ik zal de vk volgende week wel ff vragen of ik misschien eerder een echo kan krijgen om toch eens te kijken...
Onze zoontjes zijn inderdaad bijna even oud....leuk! :D
Nina77 schreef:Hi ladies,
Ik kom hier al maanden kijken naar alle mooie buiken (ook voordat ik zwanger werd) en heb bedacht dat het tijd is om die van mij ook maar eens te showen 😃
Liefs,
Nina
Nina77 schreef:Hi ladies,
Ik kom hier al maanden kijken naar alle mooie buiken (ook voordat ik zwanger werd) en heb bedacht dat het tijd is om die van mij ook maar eens te showen 😃
Liefs,
Nina
greta schreef:@ epat: Ik had het eigenlijk vooral op het werk nog wel even verborgen willen houden ja. Eigenlijk wel tot 12 weken maar dat lukt nu niet meer. Ach ik vertel het gewoon en mocht het dan mis gaan (hoop het toch echt niet!) dan zie ik het dan wel weer. We gaan nu maar gewoon uit van een goede zwangerschap
@jolanda: misschien zijn het er inderdaad wel 2 ja! Daarom wil ik graag aan de vk vragen of ik misschien eerder een echo kan krijgen dan met 12 weken. Zouden ze dat doen denk je? Ik denk het zelf niet hoor, denk dat ik gewoon moet wachten tot 12 weken
Tara28 schreef:Nee, dat zijn er toch geen 2 bij Nina? Of heb ik iets over het hoofd gezien?
Jootje82 schreef:Mooie buikjes meiden!! 😃
Marissii; Ontzettend mooie tekst in je onderschrift.. :lol:
Jolanda10 schreef:MeLu schreef:Mijn nichtje heeft een paar foto's van me gemaakt. Ik heb ze op mn hyves gezet maar hier zal ik ook wel even wat showen 😊
Die buik close up heb ik voor beide moeders/oma's in een lijstje gegeven met moederdag :)
Kijk hier elke dag mee.. maar jij hebt toch wel de buik waar ik altijd van heb gedroomd.. Hihi.. MOOI!!!
Marissii schreef:Mooie buikfoto's, vind die van jou (melu) ook erg mooi zeg!
Lex schreef:http://www.loulechien.com
prachtige online winkel!!!! zeker checken!
EstherH schreef:http://www.mijnalbum.nl/Album=7BRYKOYK
mijn buik met 22 weken en 2 dagen ( let niet op mn roze huispakje 😉 )
jollyjo schreef:Hierbij een nieuwe foto van mij met 22 week en 2 dagen.
We zien de kleine meid nu ook van buiten bewegen als ik savonds rustig in bed lig, zo grappig om te zien 😃
Lunanoa schreef:Whahaha geweldig.
Ons ventje was ook zo überdruk :? Na de 28e week is dat enorm afgezakt & nu heb ik een lekker rustig mannetje. Gelukkig, want als zou hij me helemaal kapot schoppen ben ik bang 😂
Whaha dezelfde buik als je uitgerekende schoonzus. Ik hoop dat hier over 2,5 weken een kereltje in mijn armen ligt. Die buik is ZWAAAAAAAAAAAR
MeLu schreef:Marissii schreef:Mooie buikfoto's, vind die van jou (melu) ook erg mooi zeg!
Dank je wel 😃
Is die in je avater jouw buik?