mama1988Oud lidBerichten: 4.069Lid sinds: 1 januari 2005
mooie foto!
janini22 schreef:Heeey ladies...
nou mijn buik is alweer bijna de oude...
15-05 ben ik bevallen van een prachtige en gezonde dochter 😃
Mijn wereld heeft ff stil gestaan en ik begin langzaam weer in het gewone leven in te komen 😉
Bevalling was onwijs pittig en ben er niet zonder kleerscheuren afgekomen, maar ze is het zooooo waard!!!
Gr. de gelukkigste vrouw op aarde 😉
xx
Fiemo schreef:wow, prachtige foto's zeg, zo mooi rond. Je ziet alleen een ronde buik, je hebt verder geen vocht vastgehouden toch? en 73 kilo is niet veel, dan was je 58 kilo, erg slank zeg 😃
Wanneer begonnen jullie een buikje te krijgen? Ik ben al een paar kilo aangekomen en pas al niet meer in mijn zomerbroeken, in 1 nog maar om precies te zijn. Mijn borsten zijn ook groter en ik heb al een buikje. Worden je darmen zo vroeg al naar boven gedrukt? Ik krijg het gevoel om te gaan lijnen nml :oops:
Hoe was dat bij jullie?
mama1988 schreef:maar toch ik krijg nu vaak de vraag in winkels of ik al op het einde loop? nou vrolijk wordt je daar ook niet van hooor.. ;)
Suus-wil-mama-worden... schreef:Als iemand vraagt of je op het einde van je zwangerschap loopt en jij zegt dat je een tweeling draagt... dan is daarmee de zaak toch afgedaan??
karinmonster schreef:Inderdaad mama: niets van aantrekken! Je hebt een prachtige buik!!! Ultieme bewijs van vruchtbaarheid en vrouwelijkheid dus geniet gewoon van die 2 kleintjes in je buik!
liefs!
leeuwinnetje schreef:Mama1988: ik vind ook dat je een mooi buik hebt, ik heb ook een tweeling in mijn buik en hoor ook van reacties van mijn collega's dat mijn buik hard aan het groeien is.
Snap ook wel een beetje, dat het je aantrekt, maar het zijn er natuurlijk ook 2, ze hebben beide hun plek nodig!
Andere mensen hebben altijd wel hun reactie klaar, probeer je er niet teveel van aan te trekken, ook als is dat soms moeilijk (ik weet er alles van).
En wat je zelf al zegt, je hebt 2 prachtige wondertjes in je buik, geniet ervan!
mevrouw bril schreef:Mama1988 ik vind dat je een verschrikkelijke mooie buik hebt! Ik geniet van je foto's en hoop dat als ik zwanger wordt ik net zo'n mooie ronde, strakke buik als jij zult krijgen. Ik vind je buik geweldig :oops:
Trek het je niet aan wat mensen zeggen. Mensen zeggen altijd de meest gekke dingen zonder er bij na te denken en zonder te bedenken of ze je er misschien mee kwetsen. Luister gewoon naar alle ervaringsdeskundigen hier op het forum; iedereen vindt je buik mooi, en dat is hij zeker!
mama1988 schreef:leeuwinnetje schreef:Mama1988: ik vind ook dat je een mooi buik hebt, ik heb ook een tweeling in mijn buik en hoor ook van reacties van mijn collega's dat mijn buik hard aan het groeien is.
Snap ook wel een beetje, dat het je aantrekt, maar het zijn er natuurlijk ook 2, ze hebben beide hun plek nodig!
Andere mensen hebben altijd wel hun reactie klaar, probeer je er niet teveel van aan te trekken, ook als is dat soms moeilijk (ik weet er alles van).
En wat je zelf al zegt, je hebt 2 prachtige wondertjes in je buik, geniet ervan!
heeey
wat leuk dat jij ook zwanger bent van een tweeling!
Hoe voel jij je? weetje al of het 1 eiig is of niet? De onze zijn 1 eiig zijn er 'te laat' achter gekomen want ze bleken het tts syndroom te hebben gelukkig ben ik 2 weken geleden geopereert het gaat alles goed met beide kids.
Vind je het allemaal spannend?! ik wel..
leeuwinnetje schreef:mama1988 schreef:leeuwinnetje schreef:Mama1988: ik vind ook dat je een mooi buik hebt, ik heb ook een tweeling in mijn buik en hoor ook van reacties van mijn collega's dat mijn buik hard aan het groeien is.
heeey
wat leuk dat jij ook zwanger bent van een tweeling!
Hoe voel jij je? weetje al of het 1 eiig is of niet? De onze zijn 1 eiig zijn er 'te laat' achter gekomen want ze bleken het tts syndroom te hebben gelukkig ben ik 2 weken geleden geopereert het gaat alles goed met beide kids.
Vind je het allemaal spannend?! ik wel..
Ja, is zeker leuk, ik weet alleen niet of het 1 eiig of 2eiig is, de gynaecoloog kon ons daar geen antwoord op geven.
Zolang ze maar gezond zijn, dat vind ik het allerbelangrijkste!
Dat is heftig het tts syndroom, maar gelukkig gaat het nu weer beter nu je geopereerd bent.
Het is allemaal heel spannend, een zwangerschap is natuurlijk altijd spannend, maar met een tweeling nog iets extra spannend!
finaly87 schreef:ja miss-onzeker.. je hebt last van dubbele hormonen hae :P
leeuwinnetje schreef:@mama1988: Bedankt voor de uitleg, ik heb nu nog geen last van harde buiken, alleen het groeit best snel mijn buik, maar niet ineens heel snel!
Over 4 weken 20 weken echo, als ze dan alles goed gaan controleren, kunnen ze het dan zien van het tts syndroom?
Ik ben onder controle bij Tweesteden ziekenhuis in Waalwijk/Tilburg.
@Rianne, ik zie ook zeker verschil!
@Xoinbe, prachtige foto's!
finaly87 schreef:nog iemand mijn foto's gezien?? :(
Xoinbe schreef:Finaly, mooie buik hoor! Ik vind het zo grappig dat je echt een punt hebt. Ik draag ook naar voren, maar heb echt een bol buikje!! Dat jij trouwens nog zulke shorts aan kunt zeg... Ik red dat echt niet, drukt in mijn buik...
XX
Janneke schreef:nu nog steeds jamilah, wow!!! ;)
jamilah79 schreef:Janneke schreef:nu nog steeds jamilah, wow!!! ;)
Hihihihihihi, ja nog steeds :oops: :oops: . kan echt niet zonder hoor!
En tuurlijk wel eens een dag dat het niet gaat, maar meestal toch wel hoor. Mijn vriend vind het nu al erg dat we na de bevalling een paar weekjes niet kunnen....dus doen we het nu nog maar even extra vaak. hahahaha...
Janneke schreef:wij zijn er al hele poos geleden mee gestopt, had vaak bloedingen en na de seks erge pijn in schaambot, kon amper lopen dag erna, dan verdwijnt de zin ook best wel hoor kan ik je zeggen 😉 we konden er best wat van kan ik je zeggen maar goed, komt straks vast weer goed! 😉
trouwens wel vaak opgewonden dus dat klaarkomen, uhhh bijna dagelijks toch wel ;)
vj schreef:hey Kaatje, Spannend hoor!!
Maar je buik van 17+3 lijkt wel groter dan 37 dagen!
jamilah79 schreef:Kaatje: mannetje ligt al ingedaald vanaf week 33 hoor.
Maar is nog wat vaster gaan liggen volgens de vk, dus terug floepen gaat ie niet niet meer doen in elk geval. Oefenweeën heb ik ook al sinds een week of 2, maar zet dus ook niet door en dat is maar goed ook, ben nu pas net in week 37 beland. Heb trouwens ook geen last gehad van het indalen, dus ben ik wel blij mee. Bij sommigen doet het toch pittig pijn al dat indalen.
En zoals je op mijn foto's van laatst kan zien is mijn buik ook nog vrij hoog, terwijl het mannetje dus al diep in het bekken ligt.
mooie buik hoor!!