am schreef:
Heerlijk he Malou, zo een dagje, ik kan ook altijd heerlijk tutten met de beestjes, lekker gedachten op niets en idd even uitwaaien. maar waarom weer gevlochten? wedstrijd of tocht gehad oid? ik lees tenminste vaak dat je aan het vlechten bent vandaar.
Haha nee 😉 Maar mijn Friese man heeft wel prachtige mooie lange manen, en als ik deze niet invlecht hangen ze gelijk vol in de klit ondanks manenspray (heeft ie ge-erfd van zn mama).
Dus als ik dat elke keer moet ontklitten dan houd hij geen manen over 😉
Of hij gaat schuren en dan schuurt hij t zo stuk en daar ben ik niet al bijna 2 jaar voor aan t vlechten 😉
Als ik te rijden ging met hem dan gingen ze trouwens wel los hoor 😉
In de manege ook, ff de manen uitvlechten, even trots zijn mooie bos manen showen, en daarna na t rijden weer keurig in de vlecht 😉
Hij heeft ze echt zo mooi lang, zal er de volgende keer even foto van maken.
Zn voorlok is wel afgeschuurd helaas, maar ook die komt vast nog wel weer terug 😉
Wist je trouwens dat ze zeggen dat manen sneller groeien van vlechten?
Werd me eens verteld. Apart, maar t zou kunnen.
Ben trouwens ff afwezig geweest, Jesse moest voor onderzoek en observatie opgenomen worden in t ziekenhuis afgelopen week en ben dus daar de hele week geweest.
Gelukkig gaat het tot dusver alweer een stuk beter met mn mannetje en lacht en brabbelt hij weer 😃
Wel een vroege vogel, net een maand oud en hij lacht al breeduit, en maakt ook al geluidjes, word vast net zo'n kletskous als mama 😂