bstipdonk schreef:he possie
tja dat is echt een hardnekkig virus he. Ik hoop voor je dat het raak is deze keer. Lijkt me erg frustrerend als je er zo lang op moet wachten.
En je hengstje al ingereden? zelf gedaan?
Ik kan volgend jaar weer beginnen met een "sinds 2 weken" niet meer hengst. Heb er nu al weer kei zin in.
Heb net trouwens voor het eerst weer "gereden", of ja even een rondje gehobbeld op onze shet (och gut zielig he!) kon mezelf niet meer bedwingen en helaas voor de shet, waren er geen andere paarden in de buurt die ik kon bespringen.
Haha *arme shet* ach ja als de shet er maar lol in had nie dan? :mrgreen:
En nee mn hengst is nog niet ingereden ik twijfel ook wel een beetje of ik dat nou zelf ga doen of hulp erbij inschakel, want ben er een poosje tussenuit geweest (wegens omstandigheden) dus dan denk ik dat ik toch kijk voor hulp die me ermee helpt zeg maar.
Mn hengst is officieel al wel 3 jaar maar in mei is ie het helemaal *want dan is zn birthday* :mrgreen:
En ja eenmaal besmet met het paardenvirus is er eigenlijk geen uitweg meer terug :mrgreen: 😂 :mrgreen: Ach ja ik kan mezelf ook geen leven voorstellen zonder paarden overigens denk dat ik dan enorm ongelukkig zal worden 😢 ...
En ook heb ik een enorme goeie vriend die hoefsmid is maar zelf ook eigen paarden aan huis gehad heeft (voornamelijk sportpaarden) alleen door de enorme drukte van zijn drukke eigen bedrijf als hoefsmid is ie met rijden gestopt...
Ik ken hem sinds 2004 en we zijn qua vrienden erg close altijd fun!! Heb zelfs ook les van hem gehad en als ik weer ga lessen zal ik ook weer bij hem gaan lessen (is lang verhaal maar ik durf en kan het niet om bij iemand anders te lessen)!!
Maar op een gegeven moment zo rond september vorig jaar vertelde ie ineens dat ie hevige gevoelens voor me kreeg nou echt ik geloofde mijn oren niet en zij aan hem van dat dat niet kan want ik ben heel gelukkig met manlief! Oke het gaat nu wel weer de goeie kant op maar ik houd het wel goed in de gaten. Het is ook echt niet zozeer iemand die tussen mij en manlief in gaat staan (ook al kan ie dat niet)!! Maar hij hebt een enorme nare relatie achter de rug met zijn ex namelijk hij had namelijk een jaartje of 6 een relatie met zijn ex en hij (mn goeie vriend) had wat nodig van de supermarkt maar zelf moest ie dringend naar klanten toe voor paarden te beslaan, dus had ie zijn ex-vriendin gevraagd om het te gaan halen en dus uit zijn vertrouwen had ie zijn creditcard aan haar mee gegeven...Maar alleen zij was er nooit meer mee thuis aan gekomen!! En dus zat ie daar en wist niet zo goed wat ie ervan moest denken en dacht dat zn ex een grap maakte of wat dan ook..Maar na een week was ze nog niet thuis (na 3 dagen had hij wel zijn creditcard laten blokkeren dat wel)!! Maar dat van zn creditcard maatschappij vertelde hem zo van dat ie eerst dat geld wat ie toen net daarvoor nog had opgenomen (ff a´la €10.000 😮 ) terug moest betalen...Naja op dat moment had mn goeie vriend het echt niet meer en barstte ie in tranen uit en had ie geprobeerd uit te leggen aan het bedrijf van dat zijn ex zijn creditcard had (hij vertelde wel eerlijk dat ie uit zijn vertrouwen zijn creditcard had gegeven) voor wat te halen bij supermarkt, naja afijn ze blokkeerden de creditcard en mn goeie vriend ging toen meteen aangifte doen!!
En nu hij vertrouwd mensen heel moeilijk zelfs is ie nu nog vrijgezel omdat ie het niet durft aan te gaan maar hij heb wel laten weten dat als er een echte eerlijke vrouw en dan niet dat ze me zegt eerlijk te zijn en betrouwbaar maar dat ook op haar gevoel kan laten aantonen dat ie wel weer een relatie aan wilt gaan om te proberen!!
Echt het is ongelooflijk en dat tussen hem en zn ex is nu ongeveer 3 jaar terug gebeurd maar loopt nog steeds wat betreft hier en daar onderzoeken!! Mischien dat het komt dat ze haar na 1.5 jaar gevonden hadden en aangehouden in Portugal!!