Zijn er misschien nog meer zwangere onder ons die paardrijden ?
Graag wil ik hierover babbelen.
Amazone75Oud lidBerichten: 47Lid sinds: 1 januari 2005
bstipdonk schreef:haha ja wie weet... zou zeggen vraag er patent op aan! 😉
ik deed m'n trainingsbroek altijd aan. maar dat is ook niet echt comfi....
Ik denk dat ik volgende week er weer eens opspring. denk dat het wel weer moet lukken.
Jammer genoeg moet m'n paardje eerst zelf nog een veulentje krijgen, en dan kan ik pas weer rijden. (nu leen ik zolang dan maar de tinker van een pensionklant, want helaas is de fjord naar een buurmeisje gegaan)
Maar kan niet wachten voordat ik weer een ''echt" rijpaard onder m'n kont heb. (sorry als ik hier mensen mee voor het hoofd stoot, fjorden en tinkers zullen ook best lekker kunnen lopen.. maar voor mij werkt het niet)
bstipdonk schreef:he possie
tja dat is echt een hardnekkig virus he. Ik hoop voor je dat het raak is deze keer. Lijkt me erg frustrerend als je er zo lang op moet wachten.
En je hengstje al ingereden? zelf gedaan?
Ik kan volgend jaar weer beginnen met een "sinds 2 weken" niet meer hengst. Heb er nu al weer kei zin in.
Heb net trouwens voor het eerst weer "gereden", of ja even een rondje gehobbeld op onze shet (och gut zielig he!) kon mezelf niet meer bedwingen en helaas voor de shet, waren er geen andere paarden in de buurt die ik kon bespringen.
bstipdonk schreef:United (als je het zo schrijft?) Die waar edward Gal nu mee is begonnen.
en dan van een Negro merrie.
Welke hengst is die van jullie?
bstipdonk schreef:he malou fijne ben jij, plaats ik foto's kijk je niet ;)