Kaka888 laten we er met zijn 3en voor gaan op die ene echte goede positieve test 😃
kaka888 schreef:@ Tara nog gefeliciteerd!
We lopen dan gelijk deze ronde.... Spannend! Want ik ben 24-08 jarig dus zou ook een leuk kadootje zijn 😃
Groetjes Kaka
kaka888 schreef:@ Tara nog gefeliciteerd!
We lopen dan gelijk deze ronde.... Spannend! Want ik ben 24-08 jarig dus zou ook een leuk kadootje zijn 😃
Groetjes Kaka
Tara28 schreef:Gisteren kreeg ik een mooi verjaardagscadeautje van mijn lijf: de ovu-test was vet positief: teststreep zelfs duidelijk donkerder dan contolestreep. Ben benieuwd wat de test vanmiddag zegt. In ieder geval al goed geklust, dus daar kan het niet aan liggen 😃
Goed zo beebie_wish dat je gewoon vrij genomen hebt. Raar verhaal en rare man hoor :shock:
Tara28 schreef:@misslola: mijn ovu-test was vandaag voor de 2e dag achter elkaar positief. Ben benieuwd hoe lang dat zo blijft. Voor op vakantie heb ik gelukkig testen waar je zo overheen kunt plassen, dus neem er voor de zekerheid maar een paar mee.
@kaka: wat leuk, tegelijk NOD. Kunne we samen in spanning zitten :D
Tara28 schreef:Wij zitten in ronde 8 en gebruik ze nu voor het eerst. Daarvoor vond ik het ook niet zo nodig...
kaka888 schreef:Ja en wij zitten in ronde 10 dus dan heb je op een gegeven moment wel zoiets van waar lig het aan.... Wij hebben volgens mij wel vaak op het verkeerde moment geklust en ik heb 18 jaar de pil geslikt dus dat ontpillen heeft ook wel ff geduurt...
Groetjes Kaka
Riviera schreef:@ misslola wij hebben deze maand ook voor t eerst ovutesten gebruikt. Ben wel benieuwd of t wat uit heeft gehaald! Ik duim voor jullie!
Bij ons was het wel een beetje 'moeten' maar we hebben het toch leuk kunnen houden..
Vorige maand had ik voor mn NOD 10 dagen last van zere tepels en ben ik een bal dik slijm (soort prop) verloren. Deze maand niks..geen bal slijm, geen pijnlijke tepels, geen klachtjes..echt raar vind ik t..Hoop dat t iets goed betekend..
Ik ga deze week maar leuke dingen doen anders duurt t zo lang!
Succes allemaal!
misslola schreef:Riviera schreef:@ misslola wij hebben deze maand ook voor t eerst ovutesten gebruikt. Ben wel benieuwd of t wat uit heeft gehaald! Ik duim voor jullie!
Bij ons was het wel een beetje 'moeten' maar we hebben het toch leuk kunnen houden..
Vorige maand had ik voor mn NOD 10 dagen last van zere tepels en ben ik een bal dik slijm (soort prop) verloren. Deze maand niks..geen bal slijm, geen pijnlijke tepels, geen klachtjes..echt raar vind ik t..Hoop dat t iets goed betekend..
Ik ga deze week maar leuke dingen doen anders duurt t zo lang!
Succes allemaal!
Jij hebt bijna je NOD! Wat denk je zelf?
Ik vind het nu nog spannender omdat we die ovu testen gebruikt hebben. Moet overigens nog twee weken wachten hoor 😉 !
xxxangelique schreef:Ik gebruik zelf al een aantal maanden ovu testen, ik merk dat mijn vriend er wat onrustig van wordt dus ik vertel hem dit x niet wanneer mijn ei er is maar ja als hij geen zin heeft om te klussen vertel ik het hem wel anders wordt ik chago haha. Ik wordt wat rustiger van de testen, ik heb het een tijdje geleden een x niet gedaan en wordt dan onrustig omdat ik niet weer wanneer ik mijn nod kan verwachten. Dit is voor iedereen verschillend, doe waar jij je goed bij voelt, dan doe ik dat ook :D
xxxangelique schreef:
Lang leve de zomer!!! Ik had vanmiddag een heel licht streepje op m'n ovu test en was van plan om vanavond mijn vriend te verleiden, dit was niet nodig want hij was me voor. Hij vond m'n bikini en pareo wel erg sexy. 😉 Ik heb geen tijd gehad om te blijven liggen want het eten stond op 😮 😃 Goed begin van de klusdagen en hij weet het niet eens hahahahahaha. Donderdag met een vriendinnetje naar het strand dus ik hoop dat ik mooi bruingekleurd en sexy terug kom
xxxangelique schreef:@misslola, kon ik er maar zo makkelijk over denken! Ik wil echt elke kans benutten en als mijn vriend niet wil klussen rond mijn vruchtbare dagen kan ik echt heel boos worden (daarom ben ik blij dat ik nu precies weet wanneer het is anders ben ik 1,5 week aan het drammen haha) Ik heb echt zoiets van joh hij mag van mij 3 weken geen zin/moe of iets zijn maar NIET in mijn vruchtbare dagen. Het lijkt nu net of we amper sex hebben, dat is echt niet zo hoor maar ik heb altijd al wat meer zin dan mijn vriend.
Lang leve de zomer!!! Ik had vanmiddag een heel licht streepje op m'n ovu test en was van plan om vanavond mijn vriend te verleiden, dit was niet nodig want hij was me voor. Hij vond m'n bikini en pareo wel erg sexy. 😉 Ik heb geen tijd gehad om te blijven liggen want het eten stond op 😮 😃 Goed begin van de klusdagen en hij weet het niet eens hahahahahaha. Donderdag met een vriendinnetje naar het strand dus ik hoop dat ik mooi bruingekleurd en sexy terug kom
kaka888 schreef:Goede morgen allemaal,
Ik had gister ook nog een goed gesprek met mijn man heb even gelijk gevraagt wat hij van die ovu testen vind en of hij vindt dat het te veel moeten is maar idd hij heeft er geen enkel probleem mee.... Hij zeg we willen graag een kindje dus heb ik dat er graag voor over... 😃 Zo lief.... Ik dacht al dat hij er zo over dacht maar ik dacht laten we het er toch maar over hebben 😂
Succes allemaal
Groetjes Kaka
kaka888 schreef:Hoi Biancatje,
Balen joh!!! Ik heb er helaas geen ervaring mee maar het kan zomaar zijn dat als het morgen goed doorzet dat dan je temp wel in een keer zakt....
Succes
Kaka
xxxangelique schreef:Biancatje, Ik heb vorige maand voor het eerst mijn temp bij gehouden en bij mij ging de temp pas op dag 4 van mijn nieuwe cyclus omlaag. Ik vond het ook al zo raar maar ach bij iedereen zal het wel anders werken.
Nenske, ik heb voor je geduimd!!! Fijne vakantie!
marjanfrederik schreef:hey hey iedereen
ik ben ondertussen 6 dagen overtijd
nog niet getest
maar wel last van buikkrampen maar dat heb ik al een week en nog steeds niets in zicht
ook heb ik al een week last van mijn onderrug misselijkheid met vlagen en van een warmte gloed die ik zomaar heb die komt uit het niets opzetten en dan begin ik heel erg te zweten en na 5 minuten is ie ook weer weg en komt die over een kwartier of half uur weer opzetten kan iemand mij daar iets meer overtellen want dit heb ik nog nooit gehad
Mama2b schreef:marjanfrederik schreef:hey hey iedereen
nog niet getest
maar wel last van buikkrampen maar dat heb ik al een week en nog steeds niets in zicht
ook heb ik al een week last van mijn onderrug misselijkheid met vlagen en van een warmte gloed die ik zomaar heb die komt uit het niets opzetten en dan begin ik heel erg te zweten en na 5 minuten is ie ook weer weg en komt die over een kwartier of half uur weer opzetten kan iemand mij daar iets meer overtellen want dit heb ik nog nooit gehad
Ben je al lang gestopt met de pil? En ben je altijd heel regelmatig ongesteld? Dan zou ik wel een testje doen want je bent al 6 dagen over tijd.. Hou je ons op de hoogte?! Succes
Liefs
marjanfrederik schreef:hallo mama2b
ik ben sinds februari 2009 dit jaar gestopt met de pil
ik ben het altijd een cyclus rond de 34 en daar ben ik nu al 6 dagen over heen
ja ik hou jullie zeker op de hoogte ik zal vandaag of morgen maar even een test gaan halen om het toch maar even te gaan testenMama2b schreef:marjanfrederik schreef:hey hey iedereen
nog niet getest
Ben je al lang gestopt met de pil? En ben je altijd heel regelmatig ongesteld? Dan zou ik wel een testje doen want je bent al 6 dagen over tijd.. Hou je ons op de hoogte?! Succes
Liefs
misslola schreef:@Marjanfrederik
Inderdaad gewoon testen. Dat je dat nog niet eerder gedaan hebt.
Ok ik ben ook niet zo snel met testen. Heb het sinds het stoppen van de pil nog niet eens gehoeven, maar 6 dagen is toch wel lang hoor.
Spannend ik duim in ieder geval voor je. Als jij dat dan ook voor mij doet volgende week maandag 😉 !
misslola schreef:Is ook eng hoor om te testen! Dus ik begrijp je ook wel, maar van de andere kant je bent al bijna een week overtijd. Dan had ik er wel een testje aan gewaagd. Heb je al kwaaltjes?
Ik ben nog niet overtijd. Moet nog een weekje wachten tot mijn NOD. We zijn in februari gestopt in zit nu officieel in ronde 5. Heb de ronde gelijk na het stoppen van de pil niet meegeteld i.v.m. ontpillen.
Het is gewoon afwachten geblazen! Succes, ben echt benieuwd!
Monalisa schreef:ik heb last van mn humeur, verder heb ik ineens dagen dat ik me supermooi voel. en mn pukkels trekken weg zegt mn mannetje :geek:
misslola schreef:Op welke internetsite heb jij die test uitgevoerd?
Wil ik ook wel eens proberen.
Mijn gevoel zegt trouwens dat het deze maand niet is gelukt.
Heb op dit moment eigenlijk geen kwaaltjes. Alleen sinds vrijdag een opgeblazen gevoel alsof ik voor 10 personen een buffet heb opgegeten.
Aan mijn borsten merk ik helemaal niets............ik zal toch echt moeten wachten!
misslola schreef:Heb net op babybrabbel ingevuld. Komt uit op: 74% kans op zwangerschap. 😃
Niet dat ik er in geloof hoor zo´n sites, maar vind het wel altijd grappig om in te vullen!
We zullen vanzelf wel zien of de site gelijk krijgt. Is altijd nog 25% kans dat het niet zo is.
Altijd een beetje relativeren!!!! ;)
Monalisa schreef:ik ben 26 en jij?
misslola schreef:Ikke ben 27! Nog effe en dan ben ik alweer 28!
Monalisa schreef:wow heerlijk zo jong trouwen fantastisch!!!! veel geluk!
misslola schreef:Hebben jullie een bruiloft met alles erop en eraan? Of houden jullie het simpel.
Ik woon inmiddels alweer dikke 7 jaar samen met mijn mannetje. En zijn alweer 9,5 jaar samen.
misslola schreef:Hebben jullie een bruiloft met alles erop en eraan? Of houden jullie het simpel.
Ik woon inmiddels alweer dikke 7 jaar samen met mijn mannetje. En zijn alweer 9,5 jaar samen.
Monalisa schreef:misslola schreef:Hebben jullie een bruiloft met alles erop en eraan? Of houden jullie het simpel.
wow!!! ik zeg trouwen! :mrgreen: :P
misslola schreef:Monalisa schreef:misslola schreef:Hebben jullie een bruiloft met alles erop en eraan? Of houden jullie het simpel.
Nee hoor wij gaan niet trouwen.
Geef ons maar een kindje van ons samen.
Maar mochten we ooit gaan trouwen doen we dat lekker onder ons tweeën op een tropisch eiland!
Monalisa schreef:marjan zo te horen heb jij een werkelijke LOT uit de loterij gewonnen ;)
misslola schreef:Monalisa schreef:misslola schreef:Hebben jullie een bruiloft met alles erop en eraan? Of houden jullie het simpel.
Nee hoor wij gaan niet trouwen.
Geef ons maar een kindje van ons samen.
Maar mochten we ooit gaan trouwen doen we dat lekker onder ons tweeën op een tropisch eiland!
kaka888 schreef:@Lotty, Dat ahd ik ook!!! Nu had ik deze ronde mijn ei gevoeld en heb ingevoerd hoelang mijn cyclus is en dan geeft hij nog een andere cyclus aan :roll: Ik snap er niks van en aangezien ik al vanaf ronde 1 mijn banner vanaf haal heeft er dus nooit iets geklopt van wanneer mijn eisprong is 😞 Maar goed doe het sinds deze ronde met ovu testen dan weet ik het tenminste zeker....
Groetjes Kaka
marjanfrederik schreef:dames hier mijn berichtje helaas vanmiddag getest en het was negatief
alleen nu weet ik niet of het kwaad kan of ik nu al gedronken en geeten had
misschien kan ik beter morgen vroeg testen of heeft dat geen nut ???
ik heb de testen van de kruidvat 2 voor 4,99