hey hallo
ik ben van 31dec 2008 gestopt met de pil ,helas nog niet zwanger, laatste 2mnd met ovulatietest bezig
en nu spannende dagen ben ik zwanger of helaas word ik weer ongesteld ,
tinkerbel77Oud lidBerichten: 1.623Lid sinds: 7 februari 2009
lisa200 schreef:Hi, wij zijn bezig sinds november 2007 en we staan inmiddels op de wachtlijst voor iui maar hebben meer dan 30% kans om "natuurlijk" zwanger te worden dus ik hoop zo dat het lukt!!
Vanavond een feest en ik ga maar niet drinken, voor de zoveelste keer hou ik er rekening mee en eigenlijk denk ik nu al het zal toch wel weer niet 😞
NOD is pas rond de 17e
Lisa
tinkerbel77 schreef:lisa200 schreef:Hi, wij zijn bezig sinds november 2007 en we staan inmiddels op de wachtlijst voor iui maar hebben meer dan 30% kans om "natuurlijk" zwanger te worden dus ik hoop zo dat het lukt!!
Vanavond een feest en ik ga maar niet drinken, voor de zoveelste keer hou ik er rekening mee en eigenlijk denk ik nu al het zal toch wel weer niet 😞
NOD is pas rond de 17e
Lisa
Jynthe schreef:Bij mij zijn de 😈 :twisted: 😈 helemaal aanwezig!
Vet balen dus!!
mama Shé schreef:Hallo!
Ik ben nieuw hier dus nog even onwennig, maar wel erg leuk om zo te kunnen kletsen over het zwanger worden...
Ik heb een dochtertje van ruim 2,5 en mijn man ik ik willen graag een tweede kindje.
We zijn eind december gestopt met de pil en na 24 dagen kreeg ik mijn NOD (tijdens de pil altijd na 28 dagen).
Dit is onze tweede ronde en ik zit nu op dag 32!
Dit weekend hebben we 2 keer gestest, maar helaas allebei negatief.
Ik voel wel vreemde krampjes en steekjes in mijn onderbuik en ben wel moe maar verder niet echt verschijnselen.
Als ik woensdag nog niet ongesteld ben gaan we weer testen, hoop het zo!!!
Bij mijn dochtertje was ik meteen de eerste maand al zwanger.
We zijn dus flink aan het duimen...
Ik laat het weten!
xx
Carien schreef:Hoi allemaal,
Is het inderdaad zo dat als je zwanger bent in het beginstadium, dat je dan een verhoging hebt??
Groetjes,
Carien
sylvia22 schreef:ik heb een vraag: vandaag precies 14 dagen geleden 's avond heb ik waarschijnlijk mijn eisprong gehad, wanneer kan ik dan testen?
sylvia22 schreef:ik ben ZWANGER!!!
leonec schreef:sylvia22 schreef:ik ben ZWANGER!!!
Vertel vertel !!!!! heb je net een test gedaan ?
Gefeliciteerd !!!!!!!!!!!als mij test vetter is vrijdag gaan we bijna gelijk op !
Susanna schreef:Leonec, lees dat het voor jou heel spannend is!! Ik zal voor je duimen!
lisa200 schreef:@ Leonec en Susanna: Spannend!!!!!!!!!
Ik wacht nog tm zaterdag denk ik. Ik voel echter niets dus ben bang dat ik gewoon ongesteld ga worden :|
Ik zit echt 2x per uur op het toilet. Maak mezelf helemaal gek. Ik hoop het gewoon zo!!!!!
Tara28 schreef:Je eisprong is altijd 14 dagen voordat je ongesteld wordt. Als je een cyclus hebt van 28 dagen is je eisprong dus op de 14e dag van je cyclus, maar als je een langere cyclus hebt is die later, bijvoorbeeld 32 dagen cycluslengte, dan is je eisprong op dag 18 van je cyclus. Als je dus 14 dagen van je NOD aftrekt, heb je je eisprongdag te pakken. Maar dit werkt natuurlijk alleen als je een regelmatige cyclus hebt.
juud schreef:Tara28 schreef:Je eisprong is altijd 14 dagen voordat je ongesteld wordt. Als je een cyclus hebt van 28 dagen is je eisprong dus op de 14e dag van je cyclus, maar als je een langere cyclus hebt is die later, bijvoorbeeld 32 dagen cycluslengte, dan is je eisprong op dag 18 van je cyclus. Als je dus 14 dagen van je NOD aftrekt, heb je je eisprongdag te pakken. Maar dit werkt natuurlijk alleen als je een regelmatige cyclus hebt.
Hoi meiden, eisprong is meestal 14 dagen voor NOD, maar niet altijd hoor, daarom kunnen die ovu-testen wel uitkomst bieden. Soms is de eisprong ook korter dan 14 dagen voor NOD, dan kan zwanger worden lastig zijn omdat de innesteltijd dan te kort kan zijn. Als je de ovu-testen hebt gedaan weet je dat tenminste, ook kan uit die testen blijken dat er geen of niet elke maand een eisprong is. Ook handig om te weten als je het medische circuit ingaat...
Spannend voor de meesten hier... Bij mij nog niet, ik ga vavavond aan de klus 😉
Liefs Juud