tweety27Oud lidBerichten: 1.197Lid sinds: 1 januari 2005
Gefeliciteerd!!! Geniet ervan..
leonec schreef:Nou mensen ik heb weer een test gedaan !!
Het streepje was sneller zichtbaar en is wat duidelijker..
Dus ik ben weer ZWANGER !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Liefs
bloem79 schreef:@ Leonec, GEFELICITEERD!!!
Geniet er maar lekker van! Je heb nou toch voor je NOD getest of niet??? Leuk hoor voor je!!
Bloem
Susanna schreef:Leonec: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voel je je goed? Lekker zeg, en nou genieten he!
tweety27 schreef:Wat erg zeg dat wachten! Als ik me vorige cyclus bekijk had ik gisteren mijn NOD moeten krijgen. Wel getest. leek alsof ik een heel dun streepje zag maar ja dat kan ook gezichtsbedrog zijn. Als mogen mijn NOD nog niet gekomen is maar weer even testen. :(
tweety27 schreef:Ja ik zit de hele dag ook al beetje in spanning. Om het uur naar de wc toe. Heeft iemand dat hier ook gehad dat het net leek of er een heel dun streepje op de test stond?
leonec schreef:]Balen zeg..
Heb je je eisprong niet eerder gehad ??
Denk dat het te laat is voor een innesteling(volgensmij is dat 5 a 6 dagen)
Susanna schreef:Ik weet alleen niet waar je die kunt kopen. Ik heb me suf gezocht bij het kruidvat. Maar als je een vage streep had, en je test morgenochtend met een gewone CB-test (bij kruidvat is die niet zo duur en kun je er ook twee tegelijk kopen of 1 los), dan móet het wel een wat herkenbaardere streep worden, dat kan niet missen. We horen het wel van je :mrgreen:
Wantjes schreef:
Ik heb er net 1 gekocht bij het kruidvat (maar dus niet meer nodig).
Susanna schreef:Wantjes schreef:
Ik heb er net 1 gekocht bij het kruidvat (maar dus niet meer nodig).
niet meer nodig? Toch ongi, of beter nieuws?
tweety27 schreef:Vind het heel erg voor je wantjes... Hopelijk in de volgende ronde meer geluk!
tweety27 schreef:Ja wou eigenlijk morgenochtend gaan testen om teleurstellingen te voorkomen maar ja kan eigenlijk niet wachten tot morgen. Erg he :oops:
riannetje schreef:@ wantjes:
Balen zeg!! Ik heb deze week ook ovu testen gebruikt. Ik weet ook niet of ze te vertrouwen zijn. Volgens mijn berekening heb ik vandaag mijn jump maar ik heb din een test gedaan en toen had ik 1 streep, woe 2 en gister weer 1. Dus waarschijnlijk al eerder de jump gehad... Dus ik snap jou wel.
Heb wel flink geklust deze week maar ik ga er maar vanuit dat ik gewoon ongi word. Alleen weet ik ook niet of mijn NOD dag dan nog wel klopt.. Pff wat een gedoe zeg. Begrijp ook heel goed dat je teleurgesteld bent! In de hoeveelste ronde zat je?
tweety27 schreef:Ja het is ook erg lastig. Je bent met zoiets te ongeduldig. Vorige maand was ik net aan het testen en toen werd ik precies ongesteld. Dat was helemaal een domper.
Probeer het maar uit te stellen tot morgenochtend. Dat is ook de beste tijd om te testen zeggen ze.
saaraah schreef:ging net naar het toilet en heb ook in een keer roze afscheiding...zou dat kunnen betekenen dat ik ongesteld wordt (meestal breekt het bij mij in een keer door) of zou het zijn dat dit nog een innesting zou kunnen zijn..? (zo laat nog :?: )
Liefs
riannetje schreef:saaraah schreef:ging net naar het toilet en heb ook in een keer roze afscheiding...zou dat kunnen betekenen dat ik ongesteld wordt (meestal breekt het bij mij in een keer door) of zou het zijn dat dit nog een innesting zou kunnen zijn..? (zo laat nog :?: )
Liefs
Bij mij is dat dan het teken dat mijn ongi begint...
@ Tweety: gefeliciteerd!!! Echt super voor je.
Bij mij ook duidelijkheid: vannacht zijn de eindelijk langsgeweest.... Op naar de volgende ronde dus! We gaan nu echt met ovulatietesten aan de slag dan weet je ten minste dat je op het juiste moment klust .
saaraah schreef:riannetje schreef:saaraah schreef:ging net naar het toilet en heb ook in een keer roze afscheiding...zou dat kunnen betekenen dat ik ongesteld wordt (meestal breekt het bij mij in een keer door) of zou het zijn dat dit nog een innesting zou kunnen zijn..? (zo laat nog :?: )
Liefs
Bij mij is dat dan het teken dat mijn ongi begint...
mm ok...ik wacht rustig af...
heb dit namelijk nog nooit eerder gehad...maar ben er idd bang voor dat het mijn NOD is... 😞
tweety27 schreef:@ Sussanna. Nou je tip heeft gewerkt hoor. vannochtend getest en het zandlopertje bleef maar lopen. Wat was ik zenuwachtig zeg!!!
MAAR IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 TOT 2WEKEN GAF DE TEST AAN.
iK BEN ZO BLIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😃 😃 😃 :D
tweety27 schreef:Bedankt allemaal!!! Het is toch echt raar hoor. Had nog met een andere test getest omdat ik het gewoon nog niet geloof maar die gaf niks aan. Zal er dan zo'n verschil in zitten met die digitale testen.? Dat die je HCG wel meten.
tweety27 schreef:@Susanna. Oke gezellig boel in oktober hoor. Maar jij wist het al eerder als mij dat je zwanger was en toch zou jij dan later uitgerekend zijn..
Ben nog steeds aan het idee aan het wennen...
tweety27 schreef:@ Sussanna. Nou je tip heeft gewerkt hoor. vannochtend getest en het zandlopertje bleef maar lopen. Wat was ik zenuwachtig zeg!!!
MAAR IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 TOT 2WEKEN GAF DE TEST AAN.
iK BEN ZO BLIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😃 😃 😃 :D
mama25 schreef:hoi hoi ik moest zaterdag ongi worden maar nog steeds niks
ik voel me niet anders dan normaal maar heb wel het idee
dat mn periode eraan komt beetje raar gevoel van onder
in de buik wil nog niet testen straks is het negatief weer teleurstelling
al 11 maanden lang bah