Hi Lady25,
Dat is heel normaal hoor. Daar hoef je je geen zorgen over te maken en hoeft niets met wel of niet zwanger zijn te maken te hebben.
lisa200Oud lidBerichten: 452Lid sinds: 1 januari 2005
juffie79 schreef:NOD was maandag, gister getest maar negatief, wacht het nog maar af. Mocht ik vrijdag nog niet ongesteld zijn dan test ik nog een keer.
Denk dat ik misschien te vroeg heb getest.
Wanneer kan je het beste testen.
Groetjes Juffie
juffie79 schreef:NOD was maandag, gister getest maar negatief, wacht het nog maar af. Mocht ik vrijdag nog niet ongesteld zijn dan test ik nog een keer.
Denk dat ik misschien te vroeg heb getest.
Wanneer kan je het beste testen.
Groetjes Juffie
tinkerbel77 schreef:@ juud @ tara
dankjewel voor julie lieve berichtjes.
blijf er maar positief onder , en ben ook deze week weer vruchtbaar en ook al weten we niet hoe het met mijn mannetjes zaad is gaan we er toch gewoon weer voor, .. heb van de ha nog tip gekregen over welke dagen dus wie weet.
en hoe gaat het met jullie ben ik benieuwd naar , nou ik lees het wel oké.
groetjes :)
juffie79 schreef:Ja vandaag ook niet ongesteld. Morgen gaan we een weekendje weg, Neem de test en maandverband maar mee voor het geval dat.
Kan het ook zijn dat de cyclus nu langer is?
tinkerbel77 schreef:hoi allemaal
nou het word voor mij een erg spannende tijd ben zoals jullie hebben kunnen lezen vandaag naar het zh geweest, voor mammografie en echo.
helaas geen positief nieuws [nog niet althans] op foto,s was alles oké toen moest ik nog voor echo met echo werd er duidelijk dat er iets zit,
een cyste vroeg ik nee uitgesloten, radioloog was een lieve man maar weet niet wat het is, oksel alvast nagekeken die is gelukkig schoon
er zit in medische termen dus een gezwel 50%- positief of negatief. ik krijg as woensdag een punctie , er word dan weefsel weggenomen.
nou probeer om positief te blijven en er maar van uit te gaan dat het een goedaardig iets is..
ben me dus echt rot geschrokken. 😢 probeer maar veel afleiding te zoeken komende dagen.
lieve groeten X
kaka888 schreef:Hoi Allemaal,
Ik heb mijn vruchtbare periode verkeerd berekend 😢 Ik adcht dat het afgelopen weekend was maar het was afgelopen Woensdag volgens de berekening... Woensdag zou ik dan mijn eisprong hebben gehad... Maar ik heb afgelopen Maandag voor het laatst geklust 😢 Dus vrees dat het niet gelukt is.
Wat wel raar is ik had Woensdag 37 graden en nu nog steeds en normaal isíe 36 graden dus ga voor de zekerheid vanavond nog klussen 😛
@ Tickerbell Ga voor je duimen dat alles positief is !!! Hoop het echt voor je!!! Niet te druk maken hoor 😊 veel succes!
Groetjes Kaka
brusje schreef:jeemig echt toevallig..hier na vanmiddag ookniksmeer..ikga zo maar slapen en zie t morgen wel..grrr