rheetjeOud lidBerichten: 405Lid sinds: 1 januari 2005
laten we het hopen lithaatje 😉
rheetje schreef:laten we het hopen lithaatje ;)
Lithaatje schreef:ik voel iets lopen :oops: ik denk dat het doorzet...
rheetje schreef:@ Margie, dat lijkt me niet altijd even makkelijk dat je vriend zo ver weg is. maar je hebt ook maar een goede zwemmer nodig ;)
misslola schreef:rheetje schreef:@ Margie, dat lijkt me niet altijd even makkelijk dat je vriend zo ver weg is. maar je hebt ook maar een goede zwemmer nodig ;)
Ook ik heb hetzelfde probleempje als Margie en Juud. (als je het al een probleempje mag noemen)
Mijn vriend is ook regelmatig weg voor zijn werk. Zo ook de komende twee weken. Moet hij weer in opleiding.
Gelukkig heb ik het geluk dat hij wel tussendoor naar huis kan komen en dat mijn vermoedelijke eisprong in het weekend zal plaatsvinden.
rheetje schreef:jaah dat klopt.
maar kan hij zich nog wel een beetje concentreren op z'n opleiding, als hij van huis af komt ;)
bloem79 schreef:Hey dames,
Volgende week woensdag of donderdag is mijn NOD, nog even een weekje wachten maar begin het nu alweer spannend te vinden en merk dat mijn gedachten weer volop met zwanger worden/ zijn bezig zijn. Knettergek wordt je er toch van..... bestaat er geen knopje welke we in kunnen drukken zodat we er niet constant mee bezig zijn???? :roll: :roll: :roll:
Wie hebben nog meer volgende week de NOD?
Groetjes en fijne dag Bloem
juud schreef:Hey meiden even snelle update van mij om jullie niet in spanning te laten. Net weer getest en weer negatief. De hoop op een zwangerschap is nu wel weg en de angst op een hele lang cyclus neemt toe en dat terwijl ik altijd mooi regelmatig was. Hoop dat de :twisted: :twisted: snel komen nu. Heb even geen tijd om bij te lezen, ga even sporten om mn gedachten te verzetten. Lees vanavond wel even bij! Bedankt dat jullie allemaal geduimd hebben.
Liefs Juud
juud schreef:Hey meiden even snelle update van mij om jullie niet in spanning te laten. Net weer getest en weer negatief. De hoop op een zwangerschap is nu wel weg en de angst op een hele lang cyclus neemt toe en dat terwijl ik altijd mooi regelmatig was. Hoop dat de :twisted: :twisted: snel komen nu. Heb even geen tijd om bij te lezen, ga even sporten om mn gedachten te verzetten. Lees vanavond wel even bij! Bedankt dat jullie allemaal geduimd hebben.
Liefs Juud
Lithaatje schreef:jammer juud,,,,ik hoop voor je dat je snel zekerheid hebt!
Ik ben vandaag op dag 32 aanbeland en 😈 zijn er .....dus op naar ronde 4!
lady25 schreef:@jet85, ik had vorige maand (onze eerste ronde) ook onwijs pijnlijke tepels, nu voel ik ze ook weer een beetje maar niks vergeleken bij vorige maand. ik heb ook volgende week mijn NOD de 24ste.
@bloem79, ik zal voor je duimen dat je zwanger bent, heb hier al vaker gelezen dat ook al voel je niets je toch wel degelijk zwanger kunt zijn! 😉
liefs
lady25 schreef:@jet85, ik had vorige maand (onze eerste ronde) ook onwijs pijnlijke tepels, nu voel ik ze ook weer een beetje maar niks vergeleken bij vorige maand. ik heb ook volgende week mijn NOD de 24ste.
@bloem79, ik zal voor je duimen dat je zwanger bent, heb hier al vaker gelezen dat ook al voel je niets je toch wel degelijk zwanger kunt zijn! 😉
liefs