He dames,
Ben nu 3 maanden gestopt met de pil en inmiddels 3 dagen overtijd!?! Verga van de spanning, maar wil niet te vroeg een test doen. Iemand in hetzelfde schuitje???
greetje83Oud lidBerichten: 3.595Lid sinds: 15 september 2009
Riviera schreef:Ynni schreef:@Riviera... ik had het bij de vorige twee ook al in de week na de eisprong.. het kotsen is ook maar vanaf vandaag echt...dus ik weet het niet, zou ook niet weten waar het anders van kan zijn al moet ik wel zeggen dat ik wel heel erg makkelijk kan hoor... Ik ben nogal gevoelig op mn maag :oops:
Nou dan zou ik het echt heeeeel raar vinden als je niet zwanger bent!
Ik wil ook kotsen haha dan ben ik ook mssn zwanger!!!hihi..spannend hoor!
Ynni schreef:Riviera schreef:Ynni schreef:@Riviera... ik had het bij de vorige twee ook al in de week na de eisprong.. het kotsen is ook maar vanaf vandaag echt...dus ik weet het niet, zou ook niet weten waar het anders van kan zijn al moet ik wel zeggen dat ik wel heel erg makkelijk kan hoor... Ik ben nogal gevoelig op mn maag :oops:
Nou dan zou ik het echt heeeeel raar vinden als je niet zwanger bent!
Ik wil ook kotsen haha dan ben ik ook mssn zwanger!!!hihi..spannend hoor!
Ow sh*t!!! Wat ik nou net gelezen heb... bizar.. maar als je al heel snel last van klachten hebt zou dat kunnen komen omdat je al best veel hcg aanmaakt...en dat doe je onder andere bij een meerling... 😮 nèh das teveel gevraagd ;)
Ynni schreef:Ahhh toch! Nou ik zou het dus absoluut niet erg vinden als het er 2 zouden zijn!! Des te beter zelfs!!
Maar goed ik wilde vanmorgen inloggen op het forum was ie niet beschikbaar!! Ik helemaal in de stress... Ik dacht gelijk swat dan doe ik een test ook (stom stom stom is natuurlijk veeeeel te vroeg) maar goed die was dus rara negatief. Wat wil je als alles goed zou gaan dan zou de innesteling vanaf afgelopen donderdag op zn vroegst kunnen zijn (innesteling is 6- 10 dagen)... Naja ikke dus nog verder in de put, zijn we vanmorgen naar een rommelmarkt gegaan zagen we daar een beauty van een wandelwagen van chicco voor 50 eurie... Hub helemaal lyrisch natuurlijk, wij dat ding gekocht pffff nou staat er een kinderwagen in de woonkamer!! Ohhh ik wor gek! Datkrijg je er nou van ej als dit forum niet beschikbaar is!!!! :shock:
Ynni schreef:Ja sorry :oops: ben al aan het vals spelen geweest 😉 Ma ja twas nega dus woensdag of donderdag nog es proberen! En ik had dat ook hoor met de kleertjes vast pakken als het niet lekker gaat maar nou kan ik niet meer kiezen want ik heb al zovel kleertjes en allemaal even schattig! En een kinderwagen sja ik kan er niet in gaan liggen ej en vastpakken voelt ook niet echt lekker :D
Ynni schreef:Sja ik weet niet hoe ik ze anders moet noemen mn hub noemt het zn speelgoed maar dat staat ook nogal raar he ;)
Ynni schreef:Het zou raar zijn als ie ze wel had toch? 😃 Naja ik ken ze hoor mannen met jopen en ik vind het geen gezicht... Mijn hub heeft ze van het trainen ma ja die zijn knoerhard! En dat zijn echt niet van die koplampen die ik heb! ;)
Tara28 schreef:Haha volgens mij lijk ik op riviera :D
Ynni schreef:Ja maar als ik sommige vrouwen zie (mij incluis) zouden ze van mij voorrang mogen krijgen bij het indienen van verzoekjes hoor!! Dan heb ik zooo te doen met ze (ik weet wat het is...)
Ma ja ze hebben vaak een DIJK van een karakter en das veeeeeeeel belangrijker (zoooo cliché maar ow zo waar) 😉
Leek ik maar op Riviera... kzou er toch wel wat voor over hebben :D
Ynni schreef:Nou ikke in ieder geval al niet!! Ik heb blond lang pijpekrullen haar, 1m74 en maat 40 bam alstu... 😉 Ow ja en ik heb blauwe ogen ma da was te verwachten niet?
Ynni schreef:Ow nou das tenminste iets..mijn vriend zei in het begin van onze relatie (ik had toen maat 34/36) je bent mooi zo maar je moet niet veel dikker worden... 3 maten verder en ik heb hem een knal verkocht 😊 Nu zegt ie dat ie van mij houd zoals ik ben..jaja bladiebladiebla... 😉
Wacht maar als ik die keutel uitgepoept heb dan begin ik aan mn revival!!! 😃
En wacht dacht je...ik ben alles behalve een ariër whahaha!! 😃 Mijn papa is een antilliaan met een joodse achtergrond en ik lijk sprekend op mn moeder 😉 Maar inderdaad een echte arische om te zien, na ja gelukkig is dat in deze tijd niet meer belangrijk :)
Riviera schreef:Ynni schreef:Ow nou das tenminste iets..mijn vriend zei in het begin van onze relatie (ik had toen maat 34/36) je bent mooi zo maar je moet niet veel dikker worden... 3 maten verder en ik heb hem een knal verkocht 😊 Nu zegt ie dat ie van mij houd zoals ik ben..jaja bladiebladiebla... 😉
Wacht maar als ik die keutel uitgepoept heb dan begin ik aan mn revival!!! 😃
En wacht dacht je...ik ben alles behalve een ariër whahaha!! 😃 Mijn papa is een antilliaan met een joodse achtergrond en ik lijk sprekend op mn moeder 😉 Maar inderdaad een echte arische om te zien, na ja gelukkig is dat in deze tijd niet meer belangrijk :)
haha dat zei mijn vriend ook aan het begin van onze relatie. Toen was ik 16 en 10 kilo lichter dan nu..Helaas voor hem ben ik geen meisje meer maar n vrouw..die moet baren..en dus heupen en een kont heeft..gelukkig is hij gebleven (hij viel dus op dun :roll: )
Ynni schreef:Gaat mn vermoeidheid dan pas in december weer weg???? Das balen...
Monalisa schreef:1.83 :|
Peet schreef:Tjah, das dan weer het tegenovergestelde! Maa meeeeeeestal, als je blond bent, pijpenkrullen hebt en lange benen... Ben je de mooiste van de klas.. 😉 Ik was altijd al dik en lelijk 😉 En ze pestte mij met mn vetrollen.. Tsjah, het kan idd altijd erger................
Ynni schreef:I'll show you mine if you'll show me yours.... :D
Peet schreef:Je hyves...
;)
Monalisa schreef:Peet schreef:Je hyves...
;)
heb een pb gestuurd ;)
Peet schreef:Hahaha! Ja ik heb dus al 2 weken steken.. enneh.. volgens de dokter is dat een spastische darm 😖 Tsjah.. geen eisprong dus?! Ja ik weet niet hoor.. Dacht wel dat dat het was.. tot dat ik dus nu 2,5 week later er nog last van had.. en maar eens naar de dokter ging.. en het dat bleek t ezijn.. heb me op mn werk maar ziek gemeld... 😞
En ondertussen zit ik hier.. Geen theeleut te willen zijn 😉
Temperaturen doe ik niet...
En hoe gaat het bij jou?