Whahaha 😂 😂 b0llie, lekker ding ben je toch ook 😛
Nogmaals dankje wel meissie,
Maandag ga jij positief testen hè?!
X
LautjeOud lidBerichten: 2.288Lid sinds: 12 augustus 2009
b0llie schreef:hahaha, doe jij mij ff wat hcg sturen dan *kijkt heeeeeeeeeeeeel lief
dan komt dat vast goed haha
Peach schreef:Gefeliciteerd Lautje!
Had je het zelf verwacht?
Juist als je het niet verwacht...
epat schreef:@Essiee
Heb je ovutesten of iets dergelijks gedaan of je ovulatie gevoeld? Kan me voorstellen dat je nog even iets langer wilt wachten, misschien tot na je langste cycluslengte of ga je wel eerder testen denk je? Spannend hoor!
EstherH schreef:Positief blijvennnnn :mrgreen:
kaka888 schreef:Essiee goei er een testje tegen aan joh! 😃 Weet je meteen waar je aan toe ben is toch wel spannend 😂
Ik vanmiddag meteen ff bellen!
Succes
Kaka
Jootje82 schreef:Mijn h.a. zei dat je 13 weken moest wachten.. Na de 13e week mag je de mexicaanse griepprik wel..
Peach schreef:Nou Tweety, jij bent wel erg zeker van je zaak zeg! Hoop natuurlijk ik voor je dat je zwanger bent, maar dan sta je er wel alleen voor omdat je dan je man en hond opgegeten hebt 😉
Ik verwacht maandag mijn NOD, dus het zijn weer spannende dagen. Ik voel nog niet zo veel, maar dat zal ongetwijfeld wel komen, wel een flinke hoofdpijn af en toe. 2 nachten geleden werd ik wakker omdat ik een flinke steek in mijn onderbuik voelde, zou dit iets kunnen betekenen?(innesteling of)
marjanfrederik schreef:ook weer is even een berichtje van mij na een cyclus van 103 dagen ben ik 15 oktober eindelijk ongi geworden veel spanning alles tussen door gehad
nu zijn we weer aan het wachten op de duivels of op goed nieuws
helaas vorige week blaasontsteking gehad en een ab kuurtje
als ik weer van mijn oude cyclus mag uit gaan dan moet ik zondag of maandag me menstruatie krijgen we wachten af :):)
epat schreef:marjanfrederik schreef:ook weer is even een berichtje van mij na een cyclus van 103 dagen ben ik 15 oktober eindelijk ongi geworden veel spanning alles tussen door gehad
nu zijn we weer aan het wachten op de duivels of op goed nieuws
helaas vorige week blaasontsteking gehad en een ab kuurtje
als ik weer van mijn oude cyclus mag uit gaan dan moet ik zondag of maandag me menstruatie krijgen we wachten af :):)
Jemig meis je hebt wel een erg lange cyclus gehad! Hoe lang waren je vorige ronden, was dit de eerste keer dat je zo'n uitschieter had? En hoe werd die verklaard? Sorry voor alle vragen, zit gewoon ook al op dag 81 en ben nieuwsgierig!
sabine1980 schreef:Ik ben ook altijd erg nieuwsgierig rond mijn NOD, en kan soms ook niet wachten met een zwangerschapstest (heb er zo een die je al 6 dagen voor je NOD kunt gebruiken) Maar deze maand wacht ik ook maar tot minimaal de 29e dag. Vind het wel knap dat je zolang kunt wachten voor je zo'n test doet! En Tweety1982 succes morgen (je NOD dag toch?)
Peach schreef:Ik baal enorm eigenlijk, weet zeker dat ik niet zwanger ben. Ik snap echt niks meer van die stomme cyclus; de ovu-testen zorgen alleen maar voor meer verwarring en stress. Vorige week di had ik een positieve ovu-test. Sinds gisteren (donderdag) heb ik al bruine afscheiding en buikpijn, is dat niet heel erg snel?? Vorige keer zaten er 13 dagen tussen ovu-test en start van menstruatie. Die bruine afscheiding is natuurlijk nog geen menstruatie, maar wel het startschot zeg maar. In theorie zou ik pas maandag ongi moeten worden, maar nu begint de ellende al.
Zijn er meer dames die zo'n lang menstuatieproces hebben? Van bruine afscheiding naar menstruatie naar weer bruine afscheiding en dat zeker anderhalve week??? Het is maar beter dat het gewoon gaat doorzetten, des te eerder ga ik me weer beter voelen. Ben nu gewoon erg depri...
Peach schreef:Spannend Tweety; zal zeker voor je duimen!
Ik weet ook bijna zeker dat ik niet zwanger ben; gisteren wat extra slijmverlies, meestal een teken van een naderende ongi. Als ik zwanger ben, dan vreet ik mijn schoenen op. Tweety eet man en hond op en ik mijn schoenen, lachen toch?
Succes iedereen!
Peach schreef:Lieve dames, dank voor jullie reacties; heeft me echt heel erg goed gedaan! We hebben de afgelopen dagen veel gepraat en hopelijk blijft dat zo. Onzeker zal ik altijd wel een beetje blijven denk ik.
En JuMa, al nieuws???
JuMa schreef:nou hier nog steeds niet ongesteld, zit nu op dag 42. Ik kan niet precies zeggen hoelang mijn cyclus normaal was, ben nog maar sinds 4 sept gestopt met de pil. daarna ongesteld geworden, en daarna dus weer 1 keer ongesteld geworden zonder de pil, toen cyclus van 38 dagen gehad, en nu dus nog in afwachting. Snap je het nog haha. Maar test was gisterochtend weer negatief... Wel vervelend zo, hoop niet dat ik echt heeeel onregelmatig ben, met de pil was het altijd stipt maandagochtend.
Peach schreef:Hoe is het met iedereen hier?
Hier inmiddels aangekomen in ronde 7, menstruatie in volle gang. Vorige week woensdagmiddag is het voortraject al begonnen met (licht) bruin slijmvlies, zondagavond eindelijk doorgezet. Ik heb er deze keer behoorlijk last van; (lage) rugpijn uitstralend naar mijn benen (incl tintelingen), buikpijn, hoofdpijn, depri en heel erg moe. Eind van de middag ben ik echt uitgeteld.
Maandag was een zeer moeilijke dag; net op het moment dat het begon door te dringen dat ik weer niet zwanger ben, kwam mijn collega met de wandelwagen met 2 maanden oude baby er in binnenlopen. Ik ben naar buiten gevlucht, omdat ik op het punt stond om in huilen uit te barsten. Het heeft me veel energie gekost om de dag verder door te komen. 's Avonds ben ik thuis echt even ingestort, mijn vriend heeft me gelukkig goed kunnen opvangen. Op dat soort momenten weet ik soms echt niet hoe ik me groot moet houden en niks moet laten merken aan de mensen om me heen.
Ik geloof er eerlijk gezegd niet meer in dat het gaat lukken om zwanger te worden. Waarom is het nu nog niet gelukt dan? Ik ben ook gestopt met foliumzuur (komt mijn oren uit), omdat het toch geen zin meer heeft. Ik wil me hier niet meer mee bezig houden...ben het even zat.
Het doel voor nu is deze dienst, d.w.z. t/m maandag werken en bereikbaar zijn, af te ronden en daarna even bijkomen tijdens mijn compensatiedagen.
x
snippie schreef:-----breek even in------
dames die ongi zijn geworden dikke knuf!
En even dit over het wel of niet slikken. Van fzuur!
Ik zit nu in ronde21 en slik al al 6maanden niks meer!
In overleg van mijn gyn mag ik ook pas beginnen met 4weken.dat vind zei vroeg zat.dus peache meid als je wilt stoppen lekker doen hoor meid!
Knuf
troetelbeertje85 schreef:hey
kan gebeuren..
was het maar zo dat het inderdaad innesteling bloeding was..maar denk het niet hahaha
ik zou de 19 ongi moeten worden...
ik heb wel ong 2 en een halve week of 3 weken een beetje bloed verlies gehad ook bij afvegen en dacht toen ook dat het die innestelingbloeding was...
en dacht echt aan me lichaam te voelen dat het ook echt raak was deze maand
maar vanmiddag had ik dus weer bloedverlies bij het afvegen dus ik wacht het wel af of het doorzet of niet.
xxx sam