Lin76Oud lidBerichten: 2.280Lid sinds: 18 januari 2010
Nog steeds geen 😈 :twisted: ......................
Peach schreef:Een vraagje voor de zwangere dames die meelezen: hadden jullie zelf het gevoel dat het raak was of kwam het als een complete verrassing? Hadden jullie "gewoon" het gevoel dat je ongesteld ging worden???Ik merkte dus echt geen verschil... Oke, ik had wel wat meer last van afscheiding, maar ook dat heb ik volgens mij wel eens eerder gehad. Verder waren m'n borsten wel steviger, maar ook dat was de normaalste zaak van de wereld. Allemaal dingen om niets bijzonders achter te zoeken. Ergens had ik best een voorgevoel, maar aan de verschijnselen te zien kon ik het dus niet merken.
Ben erg benieuwd of je je anders dan anders voelde zeg maar.....
Peach schreef:Een vraagje voor de zwangere dames die meelezen: hadden jullie zelf het gevoel dat het raak was of kwam het als een complete verrassing? Hadden jullie "gewoon" het gevoel dat je ongesteld ging worden???
Ben erg benieuwd of je je anders dan anders voelde zeg maar.....
b0llie schreef:ja pfff
begin er elke ronde minder vertrouwen in te krijgen
zeg ik heel eerlijk
ronde 7 is dit alweer
b0llie schreef:ja pfff
begin er elke ronde minder vertrouwen in te krijgen
zeg ik heel eerlijk
ronde 7 is dit alweer
Tessa23 schreef:Hier nog geen ongi klachten ,maaar gewoon helemaal geen klachten haha , opgeblazen gevoel is minder , en kramp enz kom zo heel af en toe maar dat is al 2 weken.. dus we zullen zien!
Peach schreef:Hoop het voor je miesje.
In welke ronde zit je?
Jazzy schreef:@ lona, nog steeds niks meid....wel wat klachten al meer als een week....steken in mn onderbuik, last van mn onderrug, bovenbenen ( het gevoel dat ik ze moet bewegen, anders is het irritant ), d8 ik wordt ongi maar heb de klachten nu zo af en aan al meer als een week en er gebeurt niks helaas!! 😞 hopeloos gewoon, zondag testen anders maandag na de ha :(
Peach schreef:Balen zeg, dat jullie al langer dan een jaar bezig zijn. Zijn jullie naar de ha of gyn geweest?
Ik zit nu aan het einde van ronde 9 en begin het nu ook wel zat te worden, dan zal ronde 13 helemaal geen feest zijn lijkt me.
Sterkte!
Jazzy schreef:@ lona, nog steeds niks meid....wel wat klachten al meer als een week....steken in mn onderbuik, last van mn onderrug, bovenbenen ( het gevoel dat ik ze moet bewegen, anders is het irritant ), d8 ik wordt ongi maar heb de klachten nu zo af en aan al meer als een week en er gebeurt niks helaas!! 😞 hopeloos gewoon, zondag testen anders maandag na de ha :(
elmo schreef:Hallo allemaal....
Spannend voor meerdere van ons.
Kom ik weer aan met een vraag! :oops:
Kan je ook een langere luteale fase hebben als die van 10- 14 dagen?
Ik heb namelijk nog geen enkel verschijnsel van een naderende ongi. De afgelopen dagen wel, buikpijn, alsof het er aan zit te komen, gisteren aan het werk, voor de zekerheid maandverband enz...
Nu niks meer, maar afgelopen woensdag getest, negatief.
Hoe zit het met de dames die al heel lang wachten op een ongi en toch negatief testen?
Hebben jullie wel een eisprong gevoeld, gemeten oid?
Of juist helemaal niks?
Zou dit dan mischien toch bij het ontpillen horen? dit terwijl ik na de laatste pil direct ongi werd, en daarna na 21 dagen mijn eerste echte ongi had...
In het verleden was ik ook altijd om de 25 dagen ongesteld....
Ik meende dat ik namelijk wel heel duidelijk een eisprong heb gevoeld, nu inmiddels twee en een halve week geleden....
Wie heeft hier ervaring mee/
Ik zit nu elke keer te denken, ondanks een negatieve test, mischien te vroeg?
Of zou ik nou toch ongi worden?????