@annemieke
Het kan natuurlijk een houding zijn die de betreffende persoon aanneemt, maar toch... beetje tact zou je toch wel verwachten...
hoe gaat het met je?
selly1985Oud lidBerichten: 4.410Lid sinds: 22 februari 2010
snippie schreef:maels: Wil je geen valse hoop geven!!!
maar hoorde vandaag dat een ex collega negatief teste en over tijd was en ze werd al iets dikker!
nu blijkt ze al 20 weken te zijn! ze dacht hooguit 9!
loesje1982 schreef:heej maels,
ik had bij mijn 2e zwangerschap ook een negatieve bloedtest... want ik werd maar niet ongesteld en steeds negatieve zwangerschapstesten. we zijn blijven klussen en op dag 70 ineens een positieve test! heel vreemd hoor... ik ben dus helemaal niet ongesteld geweest, maar blijkbaar wel een eisprong gehad. zo kan het dus ook nog gaan als je op de juiste dag toevallig klust. nu zijn we bezig voor een 3e en zit nu op dag 31 en geen ongi en negatieve testen, maar goed dat van de vorige keer was echt slopend zo lang wachten, want ik dacht op den duur dat er iets ergs met me aan de hand was.
weet wel dat m'n darmen ontzettend in de war zijn nu, wat een pijn daar binnen pff... 😞 :(
maels schreef:snippie schreef:maels: Wil je geen valse hoop geven!!!
maar hoorde vandaag dat een ex collega negatief teste en over tijd was en ze werd al iets dikker!
nu blijkt ze al 20 weken te zijn! ze dacht hooguit 9!
Jeetje dat is ook een verhaal.
haha ik begon ook weer dikker te worden, maar dat kwam door het eten (had even zin om me helemaal te buiten te gaan aan eten). Het zou toch wat zijn als ik wel zwanger blijk te zijn. Was zij ook al naar de ha gegaan? Wat heerlijk dat je dan die kritische periode al achter de rug hebt.
annemieke1980 schreef:Hey Meiden,
Ik ging net naar het toilet en tot mijn schrik zit er bloed bij mijn slijm, helder rood bloed (sorry voor het detail) en het slijm is een beetje brokkelig, ik moet nog een volle week tot mijn menstruatie, iemand enig idee of dit een goed of juist een slecht teken is?
Liefs Annemieke
Mutsie schreef:Hoi meiden,
mag ik hier ook mee komen kletsen?
Nog een paar dagen dan kan ik gaan testen..
Ga ff gauw een paar pagina's bij lezen 😉
Jazzy schreef:Dag 39?? heb je al getest? Spannend hoor!!
Ik ben nu ongesteld...maar mn buikpijn is zo goed als weg....dus hopelijk ben ik er tegen het weekend weer vanaf...zou wel mooi zijn :D
jacq schreef:voor mij is het wachten voorbij, ik heb 2 positieve testen!! dus ik ben zwanger!!!!!!
loesje1982 schreef:gefeliciteerd jacq!! geniet ervan... was je al lang bezig?
liefs loesje
b0llie schreef:@jacq, wat super, zwanger in ronde 10
zonder hulp van de mmm???
GEFELI
@mulderije, welkom hier
jacq schreef:Hey Meiden,
allemaal heel erg bednakt voor de felicitaties. We zijn er uiteraard erg blij mee en gaan er lekker van genieten,komende 2 weken zijn we heerlijk op vakantie dus tijd genoeg om er van te genieten
jacq schreef:voor mij is het wachten voorbij, ik heb 2 positieve testen!! dus ik ben zwanger!!!!!!
b0llie schreef:ik wil ook pijnlijke boobs hehehe 😂
spannend weer hier
mogen wel weer wat zwangeren bij gaan komen zo onderhand
maal schreef:Jaaa hoor ongesteld geworden op naar ronde 16
envoor mij word denk k de volgende stap n belletje naar de huisarts
hoop voor jullie meer geluk
liefs maal