susannelilianOud lidBerichten: 4.466Lid sinds: 19 augustus 2009
@Selly: dat klinkt heel hoopvol meid, ga voor je duimen!
susannelilian schreef:Hey meiden,
Hoe is het bij/met jullie?
Hier gaat het niet zo geweldig, ben er van overtuigd dat ik over/binnen een week ongi ga worden en dat maakt me aardig verdrietig.... Ik dacht net zelf al wat bloed te zien bij het afvegen na de grote boodschap :oops:, maar ben al een paar keer wezen kijken daarna en zie verder niks.... Is echt zo klote om me zo rot te voelen en alle signalen die ik krijg zijn ook zo verwarrend, ze zeggen helemaal niks! 😢 Is er iemand die zich hetzelfde voelt als ik?
En het weer werkt ook niet mee, bah wat een wind en het zal straks ook wel weer gaan regenen aan de lucht te zien...
Liefs Susanne
susannelilian schreef: Hier gaat het niet zo geweldig, ben er van overtuigd dat ik over/binnen een week ongi ga worden en dat maakt me aardig verdrietig.... Ik dacht net zelf al wat bloed te zien bij het afvegen na de grote boodschap :oops:, maar ben al een paar keer wezen kijken daarna en zie verder niks.... Is echt zo klote om me zo rot te voelen en alle signalen die ik krijg zijn ook zo verwarrend, ze zeggen helemaal niks! 😢 Is er iemand die zich hetzelfde voelt als ik?
Nien schreef:@wopke, succes zometeeen!! ik duim voor je!
Ik ga vanavond als mn vriend er is testen, dus ik moet nog even wachten!
susannelilian schreef:@Wopke: WOEHOEEEEEEEEEEEEE (een streepje is een streepje :D), gefeliciteerd meid!! Wat geweldig!!
@Tweety: tuurlijk mag je hier meekletsen, welkom!! Wat betekent 2 DPO en MA?
Mirena0110 schreef:Dames, ik moet het toch even kwijt: natuurlijk is het pijnlijk om te horen dat een ander abortus zou willen plegen terwijl je zelf zo graag zwanger zou willen worden. Maar ik vind het niet eerlijk om zo verontwaardigd te zijn en zo'n meisje dan maar een 'doos' te noemen.
Een kind betekent een extreme, drastische verandering van je leven. Wij kiezen daarvoor. Zo'n meisje krijgt het ongekozen op haar pad geworpen. Er is niets mis mee, of je nu in de twintig, in de dertig of voor mijn part in de veertig bent, om niet te kiezen voor het krijgen van kinderen. Er is niets mis mee om liever uit te kunnen gaan dan met poepluiers te zitten. Er is niets mis mee om ongelofelijk te schrikken als je ongewenst zwanger bent, om al die extreme veranderingen niet te willen, en om teleurgesteld te zijn als je er ineens toch aan vast zit.
Pijnlijk om zo'n verhaal te horen? Ja. Ik ben nog helemaal niet zo lang bezig en zelfs ik moet er even van slikken. Maar om even wat perspectief te houden: het is niet alsof dat meisje een kind heeft 'afgepakt' van één van ons, en het heeft dan ook totaal geen zin om zo denigrerend over haar te schrijven. Zij heeft ons niets aangedaan. Zij heeft alleen maar de schrik van haar leven gekregen. Waarschijnlijk is ze totaal in paniek, en begrijpelijk. Ze verdient eerder medelijden dan gescheld.
Want je kunt het ook omdraaien: wij denken er vanuit onze eigen kinderwens blijkbaar wel héél gemakkelijk over dat wat ons betreft iemand zonder ervoor te kiezen blij zou moeten zijn dat ze ineens voor de komende 18 jaar verantwoordelijk is voor een nieuw mensenleven, en oh ja, als detail eerst wel nog even moet bevallen.