hallo
Vanmorgen weer getemperatuurd en nu 37,0 zou ik dan toch me ei gehad hebben?Heb nu geen idee wanneer mijn nod is,,spannend!maar ga er niet vanuit,,
liefs
miesje84Oud lidBerichten: 295Lid sinds: 1 januari 2005
miesje84 schreef:hallo
Vanmorgen weer getemperatuurd en nu 37,0 zou ik dan toch me ei gehad hebben?Heb nu geen idee wanneer mijn nod is,,spannend!maar ga er niet vanuit,,
liefs
elsbeth86 schreef:@pinkymeid en susannelilian, echt balen zeg! 😢
@anna: klinkt veelbelovend, hou ons op de hoogte 😉
@poely, wat verschrikkelijk zeg...heel veel sterkte ermee!
hier nog steeds geen ongi...hopelijk in het weekend nog steeds niet, dan ga ik maar eens testen!
Tessa23 schreef:ik kopier ff hoor anders is het zo lang verhaal..
Nou meiden ik ben weer klaar met tenen haha , verdovingen viel ff tegen maar ja daarna voel je ook echt niks haha , ze hebben stuk bot weg gehaald , pin er in gezet met een soort boortje , pin steekt uit , hebben ze een balletje op gezet omdat ik anders overal blijf haken, t is net een tong piercing haha , gehecht boven kant , en nu in het verband , heb gips schoentje aan gekregen want nu hoef ik niet hele tijd op krukken te lopen , dit leunt lekker op hak dus is wel fijn hoor.. pijn valt nu wel tegen maja ff er door heen , sorry voor mn lange verhaal hoor maar ben zo blij dat het gebeurd is!
BiBI76 schreef:Ik snap het susanne....we hopen dat het geen teleurstelling wordt!
marissii; een streep is een streep, ik denk het dus wel. Morgen nog een keertje met ochtendurine voor de zekerheid. Fijn meid!!
susannelilian schreef:@Marissii: knap hoor als je nog een paar dagen kunt wachten, ik zou het niet kunnen in jouw geval ;). Je laat het wel weten he als je zekerheid hebt he?! Toi toi toi!!!
susannelilian schreef:Is geen domme vraag hoor :). Zodra je weet dat je zwanger bent kan je inderdaad contact opnemen met je huisarts (of je gynaecoloog als je die hebt), dan verteld die wel wat er verder gaat gebeuren :).
tweety1982 schreef:Ojee Tessa 😞 fijn dat je het achter de rug heb, maar lastig dat je nog 3 weken zo moet lopen. Sterkte meid.
Meisje..ik denk toch dat je je ei gehad heb, je temp is wel gestegen alleen wat langzamer 😂
Hier een daling in de temp op 8 DPO, 36.5 dipje..hoop een goed dipje 😃
suus: vind helemaal niet erg om me misselijk en moe te voelen, krijg dan wel hoop, maar ja dat heb ik elke maand, en ach ooit moet de hoop keer terecht zijn. Bij jou de ongi's al? ( hoop natuurlijk niet!!) Vanavond ben ik bij je in de buurt....bij ziekenhuis...you know :D
Monalisa schreef:heey tweety het zou toch wel een innestelingsdip kunnen zijn want het is een week na je ei....ik wou het eerst met mij vergelijken maar ja ik had DE dip al op 4 dpo.en die heeft 2 dagen geduurd ook nog eens....ik duim voor je geluk meid!
tweety1982 schreef:ok nou dan ben ik niet zwanger..bij mij is nog steeds heel licht :(