Steef schreef:Tja iedereen is savonds warmer dan smorgens.
Klachtjes tja mag niet klagen maar voel wel het een en ander.
Ik heb 1 of 2 keer per dag best wel hele pijnlijke kramp in me onderrug, dit is voor mij bekend want dit had ik altijd precies op het moment dat mijn ongii door zette maar nu dus wat vaker en heftiger en dat is geen pretje, geen een houding is dan prettig.
Verder ja weinig eetlust, zit snel en lang vol, veel last van boertjes enzo, maar dat is gewoon een weg zoeken met hoe ik het het beste kan verdelen 😃
Vanmorgen met vriendlief foto's gemaakt van me buik nu 😛 ben helaas niet de slankste maar wel leuk om later zelf terug te kijken hoe ik groei :D
altijd leuk om gedurende de 9 maanden foto's te maken van je buik. :D. klopt idd dat je savonds warmer bent dan smorgens, ik had alleen de afgelopen dagen savonds kouder dan smorgens. mm, die klachtjes die jij omschrijft heb ik ook...
ach ja, ik merk aan mezelf dat ik er heel druk mee ben (heb vakantie)en eigenlijk wil ik helemaal niet zo druk er mee zijn. maar ja, voel me vandaag voor t eerst nie zo beroerd wat betreft buikpijn. maar heb dan ook nog niet veel gegeten. afgelopen dagen had ik steeds nadat ik iets had gegeten last van mn buik. tja.......