@ Canadeesje, spannend hoor... Blijf voor je duimen
@ Radhika, Jeetje wat vervelend. Moet je niet weer een keer voor controle ofzo????
@ Hier: Still no 😈 SPANNEND!!!!
Patries123Oud lidBerichten: 278Lid sinds: 1 januari 2005
Mirena0110 schreef:@drabber: succes, ga ervoor!
@Elsbeth: ik hoop dat je lekker géén sangría mag drinken op vakantie. Hoe lekker het ook is, op vakantie gaan in de wetenschap dat je zwanger bent nog véél leuker!
@Nien: hè bah, dat is toch altijd weer naar. Succes in de volgende ronde!
Mirena0110 schreef:@Radhika: voor jou is het helemaal spannend, zeg. Ik hoop op goed nieuws!
@Nien: ongesteld zijn kan zonder hormonale anticoncepte inderdaad wel héél heftig zijn, hè? Ik ben er zelf net weer van af, maar heb ook een week (waarvan de eerste drie dagen nog niet eens ongesteld!) rondgelopen als een zombie, en bijvoorbeeld helemaal niet kunnen bukken.
Ik vraag me wel eens af hoe vrouwen in de oertijd dat deden. Bloedverlies dat alle roofdieren in de omgeving op je spoor zet, en dan ook nog lichamelijk zo gammel dat je niet eens hard kunt wegrennen voor die wolf. Het is een wonder dat de mensheid die tijd heeft overleefd! Of zouden wij gewoon aanstellers zijn?
proudme schreef:Daarom zei ik ook dat ik het op ontpillen hou 😂
mijn eisprong heb ik afgelopen zondag gehad! aangezien ik die echt heel duidelijk heb gevoelt!
mijn nichtje voelde trouwens al gelijk na de bevruchting dat het zo was! en dat heb ik vaker gelezen!
maar inderdaad het zou voor mij nu onmogelijk zijn agh het is nog geen 30mei dus kunnen vanaf zaterdag weer flink aan de klus :oops:
faith26 schreef:proudme schreef:Daarom zei ik ook dat ik het op ontpillen hou 😂
mijn eisprong heb ik afgelopen zondag gehad! aangezien ik die echt heel duidelijk heb gevoelt!
mijn nichtje voelde trouwens al gelijk na de bevruchting dat het zo was! en dat heb ik vaker gelezen!
maar inderdaad het zou voor mij nu onmogelijk zijn agh het is nog geen 30mei dus kunnen vanaf zaterdag weer flink aan de klus :oops:
Hoi!
Ook ik heb afgelopen zondag mijn ei gehad! Toevallig! Ik tel ook af tot 30 mei. Zo spannend! Voor ons de 2de ronde.
Heb hem ondekt met een ovulatie test. zaterdag en zondag was ie heeel positief en maandag alweer negatief. Heb een heel opgezette buik, witte vloeiing, vaak plassen, winderig en eet buien....
Hmm.... wachten, meer kunnen we niet doen!
Patries123 schreef:@ iedereen, bedankt voor de felicitaties. Het begint langzaam door te dringen, maar betrap me er ook echt op dat ik er het grootste deel van de dag niet eens bij stil sta.
Tja vandaag in de kantine, Ooh lekker broodje filet american.... en dan ineens schiet door je hoofd : "Oh nee, dat kan ff niet meer"
Wel raar dat ik met zwanger WORDEN veel meer bezig was dan nu met zwanger ZIJN....
Joosje35 schreef:Hallo allemaal, ik weet nog niet zo goed hoe dit werkt maar dat merk ik vanzelf wel. Ook ik zit in de
spannende dagen voor de ongi en ben al bezig van december 2009.
Voor andere die ook in afwachting zijn, succes!!!!
soepkip schreef:Hoi allemaal,
Ik zit ook in de spannende dagen. Ik ben volgens mijn banner 2 dagen overtijd, maar ik vind zelf 1 dag. Ik durf nog niet te testen, het is tenslotte mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil, dus kan best wat uitlopen. En ik wil ook graag dat mijn man daarbij aanwezig is en we de tijd hebben het te verwerken. Dus als ik zaterdag nog niet ongesteld ben test ik dan... Mijn gevoel zegt dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn, maar misschien is dat de hoop :roll: .
Iedereen succes met wachten en geduld daarvoor opbrengen.. en uiteindelijk het testen!!!!
Hoop dat er veel zwanger zullen zijn.
Groetjes,
Soepkip
joyceg schreef:Ik zit zelf ook weer in die spannende dagen nog 6 te gaan.
Soepkip spannend hoor zou toch super zijn als het de 1e ronde al raak was
Pinkymeid schreef:hallo meiden dinsdag is men nod dus ik kan dan weer testen als ik niet ongi word heb nog geen last van kwaaltjes maar dat zal nog wel wat te vroeg zijn voor iedereen heel veel succes en hopelijk veel zwangere dames onder ons :D
Marl0es schreef:jaa ik laat het zeker weten, ik hoop dat het raak is maar mn gevoel zegt van niet.
x
Simoon schreef:hai meiden,
spannend lau! Hopen dat het positief is.
@marloes ik zou over een weekje nog een keer testen als je dan nog steeds niet ongi bent. Succes meid.
liefs
soepkip schreef:@ Mirena0110: Haha fijn dat je toch de mogelijkheid hebt gevonden, nu afwachten!!
Tammie78 schreef:drabber ben jij al 7 keer zwanger geweest :shock:
Tammie78 schreef:of wacht nee sorry las je onderschrift verkeerd denk ik.
Radhika schreef:hai dames
ik heb gehoord dat de ovutesten van clearblue het beste zijn omdat je neit hoeft te klungelen met streepjes
op je ovu laat ie een smiley zien en als je niet ovuleert een poppejte zonder gezicht.
want die sensitesten heb ik zelf ook gebruikt nou soms kom je er echt geen wijs uit.
lillepil schreef:Hey meiden,
De NOD komt weer dichterbij, dus ik kom hier weer s kijken.....
Heb vanaf afgelopen zondag kramjes in mn buik en vanaf vanochtend af en toe een steek vanuit mn navel. Wat moet ik daar nou mee??? Mn lichaam houdt me wel vaker voor de gek, maar dit heb ik nog nooit meegmaakt.... Ik probeer er maar niet te veel van te denken, maatr tis zo moeilijk he 😉
Wie zitten er nog m,eer in spanning??? (sorry, maar er wordt hier zoveel gekletst dat ik t ff niet ga redden om al die pagina's terug te lezen 😉 )
drabber01 schreef:hoi ik zit ook in spanning nog geen last van krampen enz
alleen heel erg emo om het minste kan ik wel huilen 😖
gr,
drabber
drabber01 schreef:Nou mijn man is dan niet zo want ik ben 3 maanden geleden bevallen van ons zoontje dus in de tussetijd ook nog aan het ontzwangeren
maar niet erg veel last gehad van huilen maar nou ineens waar het vandaan komt ik weet het niet
Tammie78 schreef:drabber dan wil jij ook al snel weer zwanger worden zeg! 😊 hihi wij ook wel hoor.