Haha mijn vriend vind ons ook maar een paar rare mutsen met die termen als NOD en klussen enzo...
Moest er zelf in het begin ook wel aan wennen eerlijk gezegd...
LindyOud lidBerichten: 4.195Lid sinds: 1 januari 2005
Lindy schreef:Haha mijn vriend vind ons ook maar een paar rare mutsen met die termen als NOD en klussen enzo...
Moest er zelf in het begin ook wel aan wennen eerlijk gezegd...
Fiemo schreef:Dank jullie wel voor al jullie berichtjes... fijn om het zo samen te doen.
@Possie: Heb je je ongi al gekregen?
Possie schreef:Fiemo schreef:Dank jullie wel voor al jullie berichtjes... fijn om het zo samen te doen.
@Possie: Heb je je ongi al gekregen?
Nee helaas de duuvel is nog steeds niet aan komen zetten 😢 heb gister de gyn gesproken en hij heeft wederom weer een kuur voorgeschreven om het op te wekken!! Wel elke keer tijdens toilet bezoekjes denk ik iedere keer weer van het kan nu maar zo zijn dat het er nu echt is, maar dan elke keer weer van nee hoor nog steeds niks. Maar in ieder geval weet ik dat deze ronde de clomid50mg helemaal niks bij me gedaan heeft, anders had de ongesteldheid ook wel doorgezet.
Het duurt me allemaal te lang als ik gewoon op dag 29 ongi werd konden we nu al bijna weer met volgende ronde met een wat hogere dosering met clomid100mg starten!! Maar nee we moeten nu maar weer wat langer wachten pfff!!
Wel kreeg ik gisteravond weer flinke pijnlijke steken links in me zij en dan net onder mn linkse borst, wist niet hoe ik zitten moest joh en net als toen we op moment naar bed gingen wist ik me geen raad hoe ik liggen moest pfff..
Wie kan me vertellen waar er ergens in je lichaam de blindedarm zich bevind??
Lindy schreef:Meiden heb net getest en ik ben zwanger!!!!
X Lindy
sterretje37 schreef:@Lunanoa: natuurlijk hou ik jullie op de hoogte van belangrijke ontwikkelingen.
Zou niet alleen een leuk cadeautje zijn voor mijn verjaardag maar ook voor mijn vader. Hij wordt 22 mei 70 jaar en dan gaan we met
zijn allen (ouders, broer, schoonzus, neefje (2 jr), ik, mijn vriend en zijn 2 kinderen) naar een bungalowpark in Brabant.
Ik denk dat ik voorlopig alleen maar in het weekend op het forum kom, lijkt me wel een goed idee.
Gr. Inge
Lindy schreef:Dank je wel LunaNoa, volg je mijn voorbeeld? hoop het voor je!!!
Monalisa schreef:ja spannend he! Zeker i.v.m mijn PCO..... 😞
We zullen het wel zien hoe het lot me gezind is!
Lunanoa schreef:Spannend Monalisa 😉
Lindy: Super zo'n zekere test! Welke test is dit als ik vragen mag? Zie wel vaker van die kruisjes op de foto's maar heb deze test zelf nog nooit gebruikt.
Lunanoa schreef:
Morgen met ochtendurine testen. Misschien word ik er wat wijzer van.
Heb morgenavond een trouwerij dus zal wel leuk zijn om te weten of ik een wijntje kan nuttigen ofniet ....
Wat zouden jullie doen?
Lindy schreef:Overduidelijk kruisje. Heb nog digitale test liggen die zegt zwanger of niet zwanger voor het geval het twijfelachtig zou zijn maar het is overduidelijk. Kijk elke 5 minuten naar de test...
Morgen als ik wakker wordt doe ik de digitale, om zeker te weten dat ik niet heb gedroomd...
Vind je berichtje heel lief!!!
Tara28 schreef:Cool Lindy! Je bent zwanger! Helemaal te gek! En je ging nog wel onderzoeken laten doen toch? Blijkt de natuur zijn werk dus toch zelf gedaan te hebben. Wat zul je blij zijn. Ik gun het je van harte! Geniet ervan!
Liefs,
Tara
Lunanoa schreef:Of denk ik nou een licht streepje te zien op de test... Misschien ook wel te lang gewacht met kijken, want pakte 'm weer even..
Ik oordeel wel als ik zeker weet een streepje te zien..
Lunanoa schreef:Of denk ik nou een licht streepje te zien op de test... Misschien ook wel te lang gewacht met kijken, want pakte 'm weer even..
Ik oordeel wel als ik zeker weet een streepje te zien..
Lindy schreef:Tara28 schreef:Cool Lindy! Je bent zwanger! Helemaal te gek! En je ging nog wel onderzoeken laten doen toch? Blijkt de natuur zijn werk dus toch zelf gedaan te hebben. Wat zul je blij zijn. Ik gun het je van harte! Geniet ervan!
Liefs,
Tara
Dank je wel Tara bij jou ook spannend he, hoop dat je het voorbeeld volgt 😉 Weet je al wanneer je gaat testen?
Verder ook iederen bedankt voor de felicitaties echt heel lief!!
Voor iedereen die gaat testen... toi toi toi!!
X Lindy
Monalisa schreef:Succes Tara, ik hoop niet voor jou dat jij net zo lang in onzekerheid moet blijven als ik!
xxxangelique schreef:
Jeetje huisvrouw, wat erg dat je gewoon weer een jaar moet gaan wachten, vind het eigenlijk schandalig!!!
xxxangelique schreef:Jeetje tara wat knap dat je kunt wachten met testen zeg!! Bij mij lukt het de ene maand wel de andere weer niet. Zit nu in de niet kunnen wachten maand! Ik kon het niet laten om vanmorgen een zw test te doen maar helaas was deze negatief. Terwijl ik me al een week heel anders dan anders voel maar ja dat hebben wel meer meiden hier. Misschien houd ik mezelf wel voor de gek........ maar ik wil het zo graag. Als ik zondag nog niet ongesteld ben doe ik nog een test, misschien was ik wel te vroeg met testen want m'n eisprong heb ik pas 6 of 7 dagen geleden gehad. maar ja volgens mijn cyclus zou ik aanstaande donderdag, vrijdag of zaterdag ongesteld moeten worden.
Lunanoa schreef:
Dat lichte streepje zou kunnen zijn omdat ik het later nog eens heb
nagekeken & dat het al buiten de tijd was om het af te lezen..
Lindy schreef:Hmmm hier slecht nieuws, ik verlies een beetje bloed en heb steken. Volgens huisarts kan het nog alle kanten op, maar ik ben zo bang dat dit misgaat 😢
Tara ben wel heel benieuw naar jou, beetje goed nieuws kan ik gebruiken vandaag!!