titusenherbieOud lidBerichten: 323Lid sinds: 1 januari 2005
Vervolg op 'uitgerekend in dec 2008'
WishU schreef:Jeetje Laura, wat slaapt Rosa dan lekker lang. Als ik om 22 uur voed dan moet ik er om 4 uur weer uit en dan om 7 uur.
Jannie ik zie het helemaal voor mij jullie samen douchen... Als F. honger heeft en ze is in mijn armen dan is ze net woodie woodpecker ze is ze dan aan het headbangen.
Gisteren was echt drama, het leek wel of ze net geboren was 😢 .
Ze kwam al voor voeding 15 uur terwijl 16 uur eigenlijk haar tijd was. Daarna heeft ze ruim 2 uur op mijn schoot geslapen, wilde niet in de wieg en zo heb ik lekker zitten lezen. Om 18.15 uur moest ik haar wakker maken want ik moest naar het toilet en wilde gaan koken. Vervolgens wilde ze meteen eten. Daarna is ze tot de volgende voeding van 21 uur ontevreden wakker geweest. Ik kon het niet meer rekken en heb haar gevoed en in wieg gelegd. Om 22 uur was ik ook gesloopt en ben ik ook naar bed gegaan, maar na 10 minuten begon ze vreselijk te krijsen en dit heeft ze tot 01.30 uur vannacht gedaan!!!
Tussendoor steeds een slok gegeven, schone luier, gewiegd etc. maar zodra je haar wilde wegleggen begon ze weer. Uiteindelijk hebben we het aankleed kussen tussen onze hoofdkussens gelegd en madame in een dikke slaapzak erop gelegd. Iets waar ik pertinent op tegen ben, maar ik was in alle staten :oops: . Ze sliep gelijk en na een kwartier heb ik haar in haar wieg gelegd en heeft ze geslapen tot 7 uur. Na deze voeding heeft ze tot 9.30 geslapen!!! (en ik ook) Haar net weer gevoed en weggelegd en nu ligt ze heel tevreden te praten en te kirren tegen de plafondventilator. SCHIET MIJ MAAR LEK! Het zou toch niet al het 12 weken sprongetje zijn?! Vrijdag is ze 11 weken...
Ik ga even proberen te kolven... tot later
WishU schreef:@Dakota
Dat eerder en vaker drinken kan inderdaad duiden op een regeldag, maar het gekke is dat ze tot 01.30 non stop gekrijst heeft; zelfs aan de borst, dus daarom denk ik eerder aan een sprongetje, omdat ze ook het liefst in mijn armen lag (terug naar mama). Hoe "lastig" is jouw voorbeeldige dochter tijdens zo'n regeldag? Ik noem haar voorbeeldig omdat zij volgens mij het makkelijkst is van al onze kindjes?!
!
WishU schreef: Waarom is de oma-regeling voor jullie niet rendabel? Ik heb op http://www.koah.nl ons inkomen ingevuld en aantal oppasuren en ondanks dat wij beide goed verdienen krijgen we toch 2,64 euro vergoed. Alle beetjes helpen, toch?