jannie schreef:Pff, gaat nog niet zo heel goed op het KDV, want hij drinkt er niet zoveel. 😞 Hij was er om 09:00 en om 13:30 heb ik hem weer opgehaald, en hij heeft er in totaal in 2 voedingen 120 cc gedronken. Gelukkig ook niet heel weinig, maar ook niet genoeg.
Hoeveel zou hij dan moeten drinken eigenlijk want ons Britt die drinkt in de tijd 180 cc (drinkt ze niet altijd helemaal op), maar dan heeft ze wel de ochtendfles al gehad. Om 11u krijgt ze dan die 180cc en dan rond een uur of 15u weer een fles.
En wat betreft die vakantie; gewoon lekker gaan ja, ik zou denk ik ook het vliegtuig nemen... dan ben je er zo. Hoe lang zou je er anders met de auto over rijden?
Wij hebben vanaf mei ook weer wedstrijden door heel Europa en dan wou ik ons Britt toch ook gewoon mee nemen. Natuurlijk niet naar Noorwegen, maar wel naar Frankrijk, Duitsland... misschien Engeland (moet haar trouwens dan wel op het paspoort laten zetten; geld voor jou ook Jannie!!!).
Met mijn voet gaat het goed, ontstekingen zijn zo goed als weg! Ook mijn energie begin ik stilletjes aan terug te krijgen, ban zo blij dat ik een beetje beter kan. Tonie kwam gisteren thuis en zei ook al; wat zie je er toch goed uit schat, fijn!!!! Die kan er helemaal niet tegen als het niet goed met mij gaat.
Wishu; wat fijn die extra donderdagen vrij! Dan heb je toch nog een beetje het idee dat je op de roze wollk mag zitten hé! En heerlijk dat het kolven zo goed gaat ja. Alleen maar fijn. Schijnt ook wel; hoe meer dat je kolft hoe beter dat het gaat. Maar Jannie, kan me idd wel voorstellen dat jij je soms een koe voelt!!! Hhahahaaaa
Oh ja, jullie nieuwe huis; gaat vooruit dan als ze al voor de nieuwe keuken komen; wat is de planning om in te trekken, of duurt dat nog ff?
En hoe was het bij de osteopaat en CB? Mijn nichtje is met haar zoontje ook bij de osteopaat aan het lopen; hij heeft helemaal een afgevlakt koppie en nu blijkt dat ie een voorkeurshouding heeft ivm. een vastzittend spiertje in zijn nekje. Is er nu 2x geweest en er is aanzienlijk verbetering!
Woensdag was ik bij mijn oma en mijn 2 nichtjes waren er ook met hun baby's; ons oma helemaal in de wolken met 3 van die babby's. Zo leuk! Daar zit maar 3 weken verschil tussen, dus ook zo leuk om te zien hoe die ontwikkelingen allemaal zijn!
Hier bij de buren zijn ze weer aan het boren (tegelvloer eruit aan het halen) telkens als ze stopppen begint Britt te huilen, volgens mij vind ze het een mooi geluidje hahhaaaa... raar kind heb ik toch hé! Als er maar herrie is, dan vind ze het wel goed; de spuit!
Fijn weekend allemaal, nog plannen?
(wij gaan zondag zwemmen, heb een mini-zwembroekje gekocht.... heb er zin in!).
Liefs Sacha