Chan: kan me goed voorstellen dat je een dip hebt, vooral rond deze tijd, dat zul je denk ik altijd wel blijven houden en dat is niet erg toch, je hebt toch even je kindje in je gedragen.
Jelske: fijn dat je er weer boven op bent, door meiden zonder moeder realiseer ik mij altijd heel goed hoe blij ik moet zijn dat ik ze nog heb, en ik koester dat ook (mijn vader leeft gelukkig ook nog). Ik heb ze vaak nodig en besef heel goed hoeveel pijn het moet doen nu je haar niet meer bij je hebt.
Hey dames, de test heeft weer eens gelijk gekregen, al heb ik zo gehoopt van niet. Maar vanochtend toen ik wakker werd was het bloed er 😢 . Zo ontzettend K zeg! Nu voor de laatste keer IUI en dan is het hoogst waarschijnlijk echt afgelopen voor ons. Eigenlijk heb ik nu al zin om het op te geven maar dat zeg ik nu, die spanning iedere keer en de hoop die je hebt, en de klap die je krijgt als de test negatief is en de ongesteldheid zich gemeld heeft, het is haast te veel om te kunnen verwerken, maar toch lukt het ons iedere keer weer hè.
Willeke: welkom hier! Ik hoop van harte voor je dat de IUI voor jullie succes heeft! Geen oorzaak is in principe positief, dus houdt moed!
Soms wilde ik dat ze bij ons wel wat hadden gevonden dan weet je tenminste waarom het niet lukt dan heeft het een reden, nu kun je nergens iets aan doen, we hebben zoveel goede zaadcellen en genoeg eitjes, het slijmvlies ziet er goed uit, ik leef gezond, de eisprong is op tijd en na al die tijd nog niet zwanger, waarom dan niet 😢 😢 😢
Gisteravond hadden we een verjaardag, 's middags waren we al naar een andere geweest, en daar was nog niets aan de hand, niet veel gegeten daar. Maar we gaan eten thuis en pff ik was me toch naar, misselijk en zo een raar gevoel, uiteindelijk is mijn schatje alleen naar de verjaardag geweest en lag ik om kwart over acht al in bed. Komt hij 's nachts thuis en zegt heel zielig wees maar blij dat je er niet bij was... één stel van onze vriendengroep had verteld dat ze 13 weken zwanger is, de zoveelste zwangere waarom wij dan niet? Ik was wel onder de indruk van het feit dat mijn vriend het daar zo 😊 moeilijk mee had. Vanochtend is hij naar de bakker gereden en heeft voor een lekker ontbijtje gezorgd, wat is iedereen toch lief voor me.
Hoe dat dan zit met het afvoeren van het niet bevruchte eitje, dat weet ik niet.
Het eitje dat niet bevrucht is lost gewoon op, heb ik eens aan mijn gynaecoloog gevraagd.
Fijn om even van me af te kunnen schrijven.
Liefs van Shanna