Hallo allemaal,
Nog 1 nachtje en dan mag ik weer op controle. Ik ben nu 14 weken op weg. Ik heb de laatste week veel pijn in mijn onderbuik. Nu dacht ik eerst aan een blaasontsteking maar de urine is schoon. Ik heb een paar nachten niet kunnen slapen omdat ik niet op mijn zij of buik kon liggen. Nu gaat het wat beter maar je wordt er toch wel ongerust van. Ik vermoed dat het mijn darmen zijn die te vol zitten en zo ook nog eens de broodnodige ruimte in willen pikken. Morgen maar even aan de verloskundige vragen.
Hebben jullie al een cursus op het oog. Ik bedoel gym. of yoga o.i.d. Ik zie hier van alles maar alles is met bewegen op muziek. Ik krijg het al spaansbenauwd bij het idee dat ik pasjes moet maken. Heb 31 jaar alles wat maar op bewegen op muziek of dansen leek weten te vermijden, lol. Ik hoop dat ik nog iets vind dat meer bij mijn gevoel van sport aansluit 😊
Wij zijn vorige week weer naar het Babypark hier in Kesteren geweest. Nu hoor ik veel geluiden van: het is mooi en ze hebben er veel maar wel duurder dan babymax of babydump. Maar in veel gevallen is dit niet eens zo. De kinderwagen die wij op het oog hadden was wel € 45,00 duurder maar die had er dan wel een voetenzak van € 75,00 bij inzitten. Nu willen wij een blankhouten kinderkamer en die zijn wel prijzig. Maar die hebben ze bij de max weer niet. Bij Babypark hebben ze staffelkorting. Hoe meer je besteed hoe hoger je kortingspercentage. Dit loopt op tot 15%. Zo kwamen wij een stuk voordeliger uit dan elders. Maar goed ik heb geen aandelen bij Babypark hoor. Maar let dus goed op wat je krijgt voor welk bedrag. Voor wie het leuk vindt hier de link met de plaatjes van de kamer, de box en de wagen die we uitgezocht hebben.
http://www.bonfrer.nl/fotos/babystuff-17-05-09/ We vinden de 2e kamer in het rijtje foto's het mooist. Maar dan niet de metalen wieg maar de houten. Oohja nog 1 tip kijk goed naar de indeling van de kast. Sommigen hebben 1 plank en dan een roede over de hele breedte. Maar een baby met kleren van 1,70 lang heb ik nog nooit gezien 😊
Zo dat is weer een mooi begin van een vrije dag. Tijd voor een koppie thee!
Dag allemaal.