Erg vervelend Riannetja, maar inderdaad kan het al vroeg in de zwangerschap voorkomen! Luister naar je lichaam !
Liefs Mar
Mar22Oud lidBerichten: 3.472Lid sinds: 28 oktober 2008
riannetje schreef:IK kreeg net 2 hele felle steken aan de rechterkant van mijn buik. Het deed erg zeer, liep er krom van. Wie heeft dit ook gehad? ( maak me beetje zorgen nu...)
veronikie schreef:Hey Beuker
Dat is goed om te weten dat de maxi cosi er op kan. Ik had namelijk begrepen dat dat niet kon. Welke maxi cosi krijg je als ik vragen mag?? Vond dat echt handig gister bij de babydump dat je die stang omhoog en omlaag kon zetten. We hebben met z'n 4en aan bijna alle stangen lopen rukken daar :D
leeuwinnetje schreef:@beuker: ik vond de babydoos ook erg leuk van babydump, zaten leuke spullen in!
Ik heb nu de blije doos en baby en mama geschenkendoos aangevraagd.
Misschien nog meer tips?? ;)
leeuwinnetje schreef:Bedankt voor de tips Beuker!
Ik heb heel veel moeite 's avonds met tandenpoetsen, loop me toch elke avond te kokhalzen, dus ik poets nu erg slecht.
Ik probeer wel vaak elke avond te spoelen met mondspoelmiddel, toch nog een beetje voor de goede mondhygiene.
Heeft iemand misschien tips?
vj schreef:voor tanden poetsen heb ik een electrische gekcoht. die hebben een kleinere kop en dat gaat erg goed!
bij de plus krijg je ook een blijedoos bij inleveren van geboorte kaartje. Maar dan moet je wel de folder elke week krijgen, anders zit je niet in hun gebied.
Beuker, heb jij al wat gehoord van dekruidvat doos?
ik nog niets!
Die van prenatal krijg je met 7 maanden
en van etos heb ik al gehaald!
leeuwinnetje schreef:Bedankt voor de tips Beuker!
Ik heb heel veel moeite 's avonds met tandenpoetsen, loop me toch elke avond te kokhalzen, dus ik poets nu erg slecht.
Ik probeer wel vaak elke avond te spoelen met mondspoelmiddel, toch nog een beetje voor de goede mondhygiene.
beuker83 schreef:leeuwinnetje schreef:@beuker: ik vond de babydoos ook erg leuk van babydump, zaten leuke spullen in!
Ik heb nu de blije doos en baby en mama geschenkendoos aangevraagd.
Misschien nog meer tips?? ;)
Ik heb die van de prenatal besteld, die van felicitas en die van de kruidvat. Als je bevallen bent kun je bij de c1000 ook 1 krijgen als je een geboortekaartje inlevert.
@noam: goed dat je dat zegt van die banden, want zou ook niet willen dat m'n kind ligt te trillen in de kinderwagen. Wij wouden van de week even kijken voor de kindewagen en dan laten we hem samen met de box en kinderkamer bezorgen in juli.
leeuwinnetje schreef:
Wantjes schreef:Ok, nou ,ik denk ook niet dat ik zo lang zou kunnen wachten hoor...zodra alles goed blijkt ga ik ook aan de shop denk ik.
Ja spannend, slopend zelfs. Slaap al nachten slecht en ik weet dat dat ook niet goed is, maar ik kan die gedachtenmolen niet stoppen. Mijn buik is al gegroeid, dus ik heb geen reden om te denken dat het niet goed zou zitten, maar toch he.....het is spannend....
Wantjes schreef:Pfff...dat doet me wel goed dat je het herkent! Soms voel ik me zo'n overspannen zwangere...haha..
Ja, ik moet om 8.00 sochtends, met een volle blaas 😮 .
Maar ik moet ook nog ochtendurine inleveren (ouderwetse VK praktijk, want volgens mij doen ze dat niet standaard meer). Dus ik heb al bedacht om om 5.00 op te staan (ben ik ws toch wakker), ochtendurine op te vangen en dan nog even flink wat te drinken. Dat zal mijn blaas om 8.00 wel weer vol zijn.
Vond je het moment dat de echo startte niet heel eng? Of zag je meteen iets?
riannetje schreef:Heeft er iemand nog wat gehoord van Sabine?
Volgens mij is ze hier al een tijd niet meer geweest...
Hopelijk gaat het goed met haar!!
Wantjes schreef:@ Noam: Wauw, ja ik zou daar ergens tussen in moeten zitten dan, tussen 11 en 12 weken...Ben heel benieuwd!
En wat had je al een mooie buik met 12 weken! Wat een verschillen onderling he...zag ook iemand op het forum met 20 weken met een veel kleinere buik....
Dat vind ik ook zo lastig, bij iedereen loopt het anders. Er is dus niet een lijst waaraan je kunt checken of het klopt wat je hebt en of je in de pas loopt haha....
veronikie schreef:@ Calvin,
Beetje laat maar fijn hoor dat alles zo goed met jullie kleintje!!!
Gisteravond (rond 23.15 uur) ben ik wel een klein beetje geschrokken ik ging naar de toilet en toen had ik wat (donker) roze afscheiding. Vannacht was het wel weer over maar ik heb in al die weken nergens last van gehad. Maar ik had geen pijn ofzo. Misschien dat ik me een beetje te druk heb gemaakt gisteren want op een gegeven moment had ik heel erg de slappe lach met m'n oma en moeder.
Misschien dat m'n lichaam zo het signaal afgeeft ik moet wat rustiger zijn. Volgende week moet ik naar de gyn dus dan meld ik het wel. En ook dat als ik buk ik last van m'n buik heb. Weet niet of dat komt door m'n overgewicht dat ik er al last van heb.
Mocht ik het deze week nog een keer gebeuren dan ga ik de gyn bellen.