riannetjeOud lidBerichten: 3.294Lid sinds: 4 februari 2009
Ps: ik heb alleen in het begin bloed moeten prikken, nu niet meer. Maar ze controleren bij mij alleen mijn bloedruk verder niks! Ach vind het niet erg hoor, hou niet van dat geprik! 😊
riannetje schreef:Ps: ik heb alleen in het begin bloed moeten prikken, nu niet meer. Maar ze controleren bij mij alleen mijn bloedruk verder niks! Ach vind het niet erg hoor, hou niet van dat geprik! 😊
riannetje schreef:O heerlijk! Wij moeten echt alles doen! Vloerbedekking eruit, laminaat erin, sausen enz..
We zijn ook bang dat de kat boos word en dat hij dan ergens gaat plassen! ( dat doet hij helaas vaker als hij boos is) Het is ook onze eigen fout natuurlijk, we hadden hem nooit die kamer moeten geven toen we hier kwamen wonen... Maar toen dachten we nog niet aan kinderen.
Zal het volgende week eens aan de gyn vragen of ze mijn urine niet moeten controleren!
riannetje schreef:O ok, dus ik ben over bijna 2 weken hoogzwanger!! 😮 😃
Ik keek gister avond op SBS een programma over tienermoeders in Engeland. Er was een meisje van 14 en die ging bevallen, je hoorde haar echt krijsen! Toen dacht ik meteen: O jee als ik maar niet zo achterlijk ga doen! 😮
brusje schreef:nouwjah zeg ook neit collegiaal..ik zou mooi voet bij stuk houden want drukke periode betekend dus ook gewoon keihard doorwerken voor jou (weet neti wat voor werk je doet)
riannetje schreef:Och dat is vervelend dat je weer gespogen hebt!
Ik heb er zelf niet zo'n moeite mee om een stagaire te hebben ( ook al is het mijn vriendin niet die ik dan krijg) Zij moeten het ook nog leren, vond het ook altijd fijn als ik een kans kreeg toen ik nog op school zat. En bij de gyn hebben ze ook heel vaak stagaires. ( maar dat is mijn mening uiteraard)
Morgen gaat vriend het logeerbed afbreken en dan hopen we zondag met mijn schoonvader een datum te kunnen prikken om te beginnen met de kamer!
Wie weet wat een melkpoedercontainer is?? Is dat gewoon zo'n klein torentje waar je de poeder in doet om mee te nemen op reis?? En wie weet waar je een magnetronsterilisator kan kopen?
ran83 schreef:Weet ik eigenlijk niet waar je zo'n magnetronsterilisator nog meer kan halen. Beetje rondkijken misschien?