Ben je trouwens weer helemaal opgeknapt?
Niet meer misselijk?
andreaaaOud lidBerichten: 449Lid sinds: 28 augustus 2008
andreaaa schreef:Ben je trouwens weer helemaal opgeknapt?
Niet meer misselijk?
Tinkerbell79 schreef:Ja ik kijk er zo naar uit. Begin het erg zwaar te vinden op het werk. Werk nog fulltime op groep met errug drukke kinderen, constant in de weer enzo en merk dat als ik op het werk ben ik meer harde buiken heb enzo. Ben erover aan het nadenken om gedeeltelijk in de ziektewet te gaan...moet ik nog maar eens over nadenken!
riannetje schreef:@ran: Pas je wel goed op jezelf en beeb?? Niet dat je in het ziekenhuis terecht komt?? Kan de VK niks betekenen? ( denk het niet maar probeer mee te denken)
Hier ook een goede nacht gehad, alleen is mijn beeb vrij rustig! Kan er geen peil meer op trekken. De ene dag is ze super druk en de andere voel ik haar bijna niet. Zou dit komen door de placenta? Ik ga me dan zorgen maken terwijl dat misschien helemaal niet hoeft!! Ook denk ik: ja ze is nu s'ochtends en s'avonds actief en zoals gister en vandaag dus helemaal niet!! Pff ze brengt me in de war!! 😃
Ook heb ik wat last van mijn ribben af en toe. Zou ze daar dan al tegen aan liggen? Maar dan voel ik dat niet of hoeft dat ook niet? Sorry dat ik zo onzeker overkom hoor!!
NoaM schreef:Ja vind t het ene moment allemaal vreselijk eng! Zowel bevalling als de tijd erna (misschien het laatste nog wel het meest), en het andere moment vind ik het heerlijk en kan ik zelfs naar de bevalling uitkijken....??? Zullen de hormonen en onzekerheid allemaal wel samen zijn!
riannetje schreef:wat fijn dat je kan relexen op het werk ran!! Wat doe je voor werk dan??
riannetje schreef:
@ran: wel op je strepen gaan staan hoor!! Volgens mij mag hij dit inderdaad niet maken. Maar wel lastig dat je in deze situatie zit. Hoe is het trouwens met die ene vervelende mannelijke collega die nog bij zijn moeder woont?? Is ie al bij getrokken?