NoaMOud lidBerichten: 3.077Lid sinds: 30 november 2008
Ja riannetje 3 maanden meid! Niet 4 haha, is wat eerder dan je denkt 😉
andreaaa schreef:
Morgen weer naar de VK ben benieuwd of de kleine ve
riannetje schreef:Niet iedereen krijgt toch een extra groei echo?? ( ik heb tot nu toe wel al 2 keer een echo gehad bi de gyn maar dat waren geen groei echo's) Waarom krijg je dat ook alweer??
riannetje schreef:Niet iedereen krijgt toch een extra groei echo?? ( ik heb tot nu toe wel al 2 keer een echo gehad bi de gyn maar dat waren geen groei echo's) Waarom krijg je dat ook alweer??
Tinkerbell79 schreef:Ach je voelt hem omdat de naald iets dikker is, maar tis maar eventjes....Komt goed een bevalling is zwaarder ;-)
riannetje schreef:We zijn geslaagd voor een geboorte kaartje!! Nou hopen dat de namen er op passen! Maandag maar even aan de drukker vragen...
Tinkerbell79 schreef:@Wantjes...pff kan me voorstellen dat je er dan geen lekker gevoel bij hebt. Zowel dat je mama daar is overleden als de verhalen die je dan hoort, gruwelijk zeg. Maar ik neem aan dat je toch ook ergens anders zou kunnen bevallen toch? Ik hoop voor je dat je dan gewoon lekker thuit kunt bevallen!!
Wantjes schreef:Tinkerbell79 schreef:@Wantjes...pff kan me voorstellen dat je er dan geen lekker gevoel bij hebt. Zowel dat je mama daar is overleden als de verhalen die je dan hoort, gruwelijk zeg. Maar ik neem aan dat je toch ook ergens anders zou kunnen bevallen toch? Ik hoop voor je dat je dan gewoon lekker thuit kunt bevallen!!
Gelukkig is mijn moeder niet overleden (al had dat ook heel goed kunnen gebeuren) en is ze na haar operatie goed hersteld!
Ja, ik hoop ook zo dat ik gewoon lekker thuis kan blijven!!
Wantjes schreef:@Tinkerbell: Geeft niets hoor! Ben heel blij dat ze er nog is 😉
Bij mij zitten de zwangerschapsbroeken ook niet meer lekker in mijn buik maar een maat groter is echt te groot idd. Heb al besloten dat als ik straks met verlof ben, ik de hele dag in joggingbroeken ga lopen haha!
Qua bewegen, ik merk heel duidelijk dat als ik zelf erg druk ben of hard gewerkt heb en erg moe ben, dat Bambam (werknaam 😃 ) ook veel minder beweegt. In het begin maakte ik me daar wel eens zorgen om, maar nu herken ik het patroon en ben ik er veel geruster op.
Bestellen jullie allemaal geboortekaartjes bij de drukker? Ik dacht erover om het op internet te doen, maar zou het beter zijn om dat toch bij de drukker te doen? En hoe lang van te voren zou je dat moeten bestellen daar dan?
NoaM schreef:Leeuwinnetje, hoelang blijf jij nog lopen met twee baby's in je buik? Hebben ze al gezegd of ze snel komen? Mama van september is met 33 weken bevallen, als dat bij jou ook zo is, gaat t hard haha 😉
ran83 schreef:@leeuwinnetje je hoort inderdaad vaak dat en tweeling eerder komt, maar het kan ook anders. Die van m'n tante kwamen maar 3 dagen voor de uitgerekende datum en mochten dus eigenlijk direct mee naar huis, maar m'n tante had een keizersnede dus moest langer in het ziekenhuis blijven. En inderdaad hoe langer de beebs blijven zitten hoe beter.
NoaM schreef:Ja ik vind t leuk om alles te delen! Soms is het ook errug rustig op ons eigen forum, dus dan klets ik met anderen mee hihi!
Maar ik vind t allemaal zoooo snel gaan! Jullie ook allemaal alweer rond de 30 weken zeg pfff....
Iemand ooit nog iets van Veronikie gehoord? Speelt me af en toe nog door mijn hoofd.
Riannetje, hoe is je gesprek gegaan?
Tinkerbell, Gaat snel he naar je verlof? Lekker hoor. Fijn dat je bent opgeknapt!