Calvin77 schreef:Geeft niks Ran, ik ben nu eenmaal geen superspammer 😊 \
Wat betreft de bloeddruk is het ook een beetje gekkigheid want mijn bloeddruk is constant heel netjes alleen nu net ff hoger. Denk dat er heel veel jaloers zullen zijn. Normaal 100/60 en nu 115/75. Dus niks om me zorgen over te maken. Maar deze dame heeft me al eens eerder op de kast gekregen met haar gedram over borstvoeding. Ze is echt van de oude stempel. We noemen haar Elly van de BVM. (borstvoedingsmaffia) Ik haalde het in mijn hoofd om te zeggen dat ik het graag wilde proberen. Waarop het vermanende vingertje kwam:" Proberen, proberen, borstvoeding moet je doen" "Als je er zo instaat wordt het zeker niks" Dus maar even uitgelegd dat mijn zussen allebei binnen de kortste keren ontstekingen hadden en dat ik het dus niet ten kosten van alles wil doorzetten maar dat ik zeker wel gemotiveerd ben. Voor de gyneacologische aandoening die ik heb is het lang geven van BV namelijk ook heel gunstig. Maar hoorde gister dat ze nog maar 2 weken invaller is in de praktijk. Dus wellicht knijp ik de benen voor de zekerheid nog wel even over elkaar! Maar het woord "proberen" heeft bij ons thuis een aparte lading gegeven. We schieten al in de lach als ik zeg ga even proberen of ik de kamer kan stofzuigen o.i.d.
Zo nu ben ik vast ook een kletskous of theeleut :P
Dat vind ik ook hoor Calvin, als je het wilt proberen is al een goed teken.
En als je idd straks last krijgt van tepelkloven, borstonstekingen ofzo, dan vind ik het ook logisch dat je er mee stopt!
Ik ga nu ook stoppen met borstvoeding geven, het kost me teveel energie, want ik kolf nu alleen nog maar.
En zie er toch elke keer weer tegen op om te kolven, en het kost me zoveel energie.
2 dames verzorgen is al heftig zat en als ik nu ga stoppen met kolven heb ik ook meer tijd over en hoef ik niet elke 3 uur te gaan kolven.
de dames hebben beide 7 weken borstvoeding gehad.
Ze krijgen nu 50% borstvoeding en 50% flesvoeding.