Heel veel succes Ran!
Hier nog niets helaas 😈 😈
Elisabeth22Oud lidBerichten: 161Lid sinds: 1 januari 2005
Sofia schreef:Ran, gefeliciteerd!!! Ben erg benieuwd naar naam+geslacht!
@ Calivin77 + Brusje: Ik heb nu gewoon mijn gewone beugel BH's nog aan (nou ja, wel in een maatje groter), die meegroeidingen zonder beugel vind ik 3x niks. Ze geven totaal geen steun aan mijn borsten (heb normaal gesproken cup F en nu cup G), dus draag gewoon mijn eigen fijne merk BH's, evt. soms met een verbredertje bij de sluiting als ik het even te strak vind zitten of last heb van maagzuur. Dat je geen beugel BH's zou mogen dragen tijdens de zwangerschap is gelukkig al lang achterhaald, dus daar ben ik erg blij mee. Moet er niet aan denken om maanden hangtieten te hebben in die slappe dingen! 😂 Als je niet al te grote borsten hebt kan het makkelijk denk ik, maar niet bij die van mij, gewoon geen gezicht! En ik vind het niet nodig om nu al die voeding BH's te dragen, ze geven toch minder steun dan mijn gewone BH's en het ziet er ook minder mooi uit (ze worden minder 'gelift' en het decolletee is minder mooi), dus ik blijf tot de bevalling gewoon mijn eigen BH's dragen.
riannetje schreef:@Jamilah: Bedankt!! Ik dacht dat maandverband ook voor de borsten was!! Hoe maak je die compressen warm dan?? ( ik heb die wegwerp van de kruidvat) En hoe vaak per dag vervang je ze? Ik heb deze al sinds vanmorgen in en ze zijn nog droog.
marjolein85 schreef:even inbreken hoor
@riannetje: als je stuwing hebt kun je koolbladeren in je bh doen. dit verzacht en zorgt ervoor dat de spanning er af gaat. is een oud trucje maar gebruiken ze zelfs in het ziekenhuis... moet wel een hele kool zijn dus niet in een kant en klaar zakje. ook kun je wisseldouches nemen..
succes ermee
NoaM schreef:Jeee wat een ukkies nog zeg!!!! En wogen ze maar 1,5kg bij de geboorte?
NoaM schreef:Jeee wat een ukjes he? Vond Milan al klein!
Jamilah79 schreef:Leeuwinnetje: Nog steeds kort opmaken hoor en wat ik zelf doe om te zorgen dat mijn mannetje niet gaat omdraaien in bed is de achterkant van de slaapzak instoppen aan de achterkant. Zo kunnen ze niet boven de deken uit en ook niet draaien.