brusje schreef:oeh best snel gegaan dus als je steeds denkt dat t voorwerk is..balen dat je geen goede persweeen had..(ha dik bij de eerste ook niet, is inderdaad niet fijn je bent dan een beetje stuurloos he!)
succes met borstvoeden..krijg je wel genoeg hulp bij aanleggen? want t zou fijn zijn als dat goed gaat hoor (evt ff aan de bel trekken!!)
Hoi Brusje, nog steeds zwanger he? Fijn dat je deze keer wel mag voldragen, je was erg bang voor weer een vroeggeboorte toch? Leuk midweekje weggeweest?
Ik twijfel af en toe nog steeds of ik een lactatiekundige zou inschakelen, maar heb dit nog niet gedaan want heb gemerkt dat ik van allerlei verschillende adviezen erg onzeker wordt, en daar loopt mijn voeding dan weer van terug. De ene keer hapt hij zo een paar keer achter elkaar goed aan en drinkt hij goed, de andere keer raakt hij weer totaal gefrustreerd omdat hij niet aangehapt krijgt, en moeten we het tepelhoedje gebruiken. Ik heb vrij kleine borsten en als deze vol zitten staat de huid, en dus ook de tepel vrij strak, dus ik denk dat dat het extra moeilijk voor hem maakt, moet eerst even een beetje oprekken denk ik, haha.
Maar hij groeit goed hoor, was in 1 week 400 gram aangekomen, dus op zich niks aan de hand!