Maaike2509 schreef:@mdtje: begrijpend lezen is inderdaad ook een vak. ik zeg geen tegenstrijdige dingen, ik merk alleen op dat ik denk dat het beter is als je de dingen die je meemaakt met iemand bespreekt die er verstand van heeft omdat het zijn of haar werk is en niet je teveel te laten leiden door wat mensen hier zoal roepen omdat die mensen jou als persoon niet kennen en dus ook niet kunnen inschatten hoe dat bij jou overkomt of binnenkomt. Je vk ken je en bv je eigen vriendinnen ook en die kunnen dat misschien iets handiger brengen dan op een forum, dat bewijzen alle reacties hier op mijn stukje eigenlijk ook al. Op internet is iedereen anoniem en ken je elkaar niet en dan kunnen de dingen anders over komen dan hoe het bedoeld is.
Oké dan. Je hebt geen zin om je steeds te verdedigen, maar mij aanvallen mag wel? Je zei echt tegenstrijdige dingen, en bovendien had je mijn verhaal ook niet goed in je hoofd zitten, maar dat is dan blijkbaar wel oké. Maakt me niet uit. Jammer dat je weg gaat van het forum, maar ik denk idd dat dat voor jou beter is als je niet met de reacties van mensen om kunt gaan. Als je een vraag stelt, krijg je antwoord, daar is het forum ook voor. En om gezellig te kletsen. Maaike, ik wens jou ook een fijne zwangerschap en een heerlijke wolk van een baby in november!
Tjee, wat had ik een hoop bij te lezen na een paar daagjes weg te zijn geweest! Voor de nieuwelingen: van harte en welkom hier!
Ik heb het dus dit weekend aan mijn familie verteld, erg leuk!
Mijn klachten: geregeld steekjes hier en daar, misselijk (vooral 's middags en 's avonds, trouwens), ongelooflijk moe en zere borsten.
Zo, nu ga ik me maar eens voor de hyve aanmelden en dan wordt het heel erg tijd dat ik me ga aankleden, haha!