riannetje schreef:L.NDA schreef:Hé Dames,
Ik heb helaas ook geen echo meteen! Hoop wel dat die er snel achteraan gaat.
Wij gaan ook geen testen uitlaten voeren. Eigenlijk om dezelfde reden als beuker.
Gister mijn zusje en d'r vriend verteld dat ze oom en tante worden. Dit deden dmv een kadootje. Het was zo leuk,
de reactie. Ze konden het niet geloven! Als geintje zei ik 1 April! De tranen sprongen in d'r ogen van blijschap.
Ik lees dat je je zusje een kadootje hebt gegeven. Dat wilde ik ook doen bij mijn broertje maar ze hadden bij de Prenatal helemaal geen bekers of spenen met i love my oom of zo. Mag ik vragen wat voor kadootje jij gekocht hebt en waar? Want vind ik leuk om hem dan ook wat te geven..
Hé riannetje,
Ja het was erg moeilijk om iets te vinden, zeker voor een oom en tante. Ik heb bij de bladwijzer wat gekocht. Ken je die winkel? Ze hadden daar ook de beste oom en tante beker. Maar ik heb iets anders gekocht. Ze hadden allemaal kleine pinda-poppetjes. Ze hadden daar allemaal verschillende typetjes van, zoals een verpleegkundige, een bouwvakker een juffrouw enzo. Ze hadden ook een oppas, die had een klein baby-pindaatje in z'n arm. Er zat een stokje aan met een knijper waar je een kaartje op kon doen. Daar heb ik een klein kaartje aangedaan met de tekst:
Oppas, dat is een van de taken voor een toekomstige oom en tante.
Hij was erg leuk!