Susanna schreef:Fijn dat je minder misselijk bent. Hier wordt het gelukkig ook steeds minder. Ben alleen wel nog steeds moe. Of, zoals mijn man zegt: ze is moe, maar ze wordt moeder 😛 Die had ik al vaker gehoord, maar nu had ie gisteren nog één die ik ook wel lachen vond, hij zei over zichzelf: en ik ben oud, maar ik wordt ouder :mrgreen: Heeft ie ook helemaal gelijk in!
😃 Ze zijn leuk! En erg toepasselijk, idd. Ben ook nog steeds wel erg moe. Hoop dat mijn energie snel terugkomt, want van werken komt zo niet echt wat. (Ben freelancer, dus deel mijn eigen tijd in. Heerlijk, maar niet erg handig nu, want ik doe gewoon helemaal niks en ondertussen komt die deadline vanzelf weer in zicht).
@linda01: over de combinatietest hebben we het volgens mij een paar blz terug gehad, dus daar kun je ook even kijken wat anderen vinden. Maar het is je eigen keuze, dus ik zou me wel goed inlezen of laten informeren als ik jou was.
@sabine: de meeste positiebroeken zijn echt onwijs leuk, hoor! Ik was er ook een beetje bang voor, maar ik heb echt broeken uitgezocht die ik anders ook zou aantrekken. Het zijn veelal gewoon lage heupbroeken. Alleen rekken ze mee en zit er zo'n extra band bovenop (die je gewoon onder je shirtje verdwijnen.) Ik heb dus wel al vanalles gekocht, maar hoef het nog niet aan. Maar het kan al wel! Niemand die het merkt. Mijn strakke spijkerbroek kan ik denk ik zo niet meer aan als hij uit de was komt. Bij andere broeken moet ik met zitten ook wel de knoop los.
Aan het eind van de dag zetten mijn darmen ook ontzettend op!
@L.NDA: donderdag is idd al bijna! nog maar een paar nachtjes en dan kunnen jullie je spruit ook bewonderen. Ik voel me wel bevoorrecht, met dinsdag alweer de 2e echo. :oops: En ben evengoed best wel weer zenuwachtig. Mijn vriend is op van de zenuwen, maar ja, die maakt zich altijd over heel veel dingen zorgen, dus dat wordt na deze echo ben ik bang ook niet beter.