Sabine1987Oud lidBerichten: 244Lid sinds: 1 januari 2005
@ Mdtje: Waar kun je een beetje leuke positiekleding kopen? Ik vind veel over babykleding maar geen mama-kleding.
Sabine1987 schreef:@ Mdtje: Waar kun je een beetje leuke positiekleding kopen? Ik vind veel over babykleding maar geen mama-kleding.
Elisabeth22 schreef:Wacht even, lees het nu nog een keer. Maar omdat hij prive staat, komt hij dan ook niet op je profiel te staan?
beuker83 schreef:Is goed ik zal binnenkort het lijstje even aanpassen, maar ik maak de hyve wel openbaar. Maar niet iedereen kan alles lezen, alleen leden maak ik het voor lezen. Dus puur voor meiden die zijn uitgerekend in november
Tinkerbell79 schreef:Hey Miranda....dus je maakt de hyves openbaar, dus anderen zien "november2009" bij mijn lijstje staan? Hm, weet nog niet of ik dat wil. ten eerste weet nog niet iedereen het, ten tweede zijn er bepaalde personen (mijn stalk ex) die dit echt niet hoeft te weten... dus ik meld me dan weer af.....xxxx
L.NDA schreef:Hé dames,
Hoe is het met iedereen? Heb even geen tijd om bij te lezen.
Gelukkig heb ik geen last van slecht slapen, zo de hele dag kunnen slapen 😉 Dat is eigenlijk het enigste wat ik nog heb, die enorme vermoeidheid. Voor de rest gaat het prima.
Vanmorgen hebben we onze eerste echo gehad. O, WAT GEWELDIG ZEG! Het was zo leuk en mooi om dat te zien. Nu is het echt, er groeit een kindje in mijn buik! Hij was erg druk, aan het zwaaien en aan het stuiteren, heerlijk aan het bewegen.
Alles zat erop en eraan en het hartje klopte, iets mooiers als dit heb ik nog nooit gezien.
Ben zo blij!
Zo naar me werk en morgen lekker een weekendje weg! Fijn weekend allemaal.
mdtje schreef:Over het slechte slapen: ik vind absoluut niet dat je zeurt. Zou er ook gek van worden als het lange tijd achter elkaar zo ging! Ik ben nooit zo'n goeie slaper geweest, nou ja, ik ben in elk geval altijd tig keer per nacht wakker. Nu is dat zo'n beetje hetzelfde. En ik dronk altijd enorm veel water (lukt me nu niet meer zo goed), dus ik moest altijd al 's nachts een keer naar de wc (nu vaak 2 keer). Als ik jou was zou ik volgende keer gewoon meteen naar de wc gaan. Ik doe het zelfs als ik wakker word en nog niet echt hoef. Dan kun je zo snel mogelijk weer terug naar je slaap en hoef je er voorlopig ff niet meer uit.
veronikie schreef:
Ben wel 1x wakker geworden en heb meteen de tip van mdtje uitgeprobeerd.
Ik moest niet naar de wc maar ben wel opgestaan en geweest en ben meteen weer in slaap gevallen 😃
NoaM schreef:Ik ben volgend mij wat laat met mijn nachtelijke plassen. Het begint bij mij pas deze week! Moet er 's nachts gem nu 2 a 3 keer uit om te plassen, en vannacht zelfs 4 keer!!!! Ben gebroken. Normaal hoefde ik er 's nachts nooit uit om te plassen...
NoaM schreef:Ja maar ben ook grieperig, dus misschien heeft t daar iets mee te maken...??
beuker83 schreef:Tinkerbell79 schreef:Hey Miranda....dus je maakt de hyves openbaar, dus anderen zien "november2009" bij mijn lijstje staan? Hm, weet nog niet of ik dat wil. ten eerste weet nog niet iedereen het, ten tweede zijn er bepaalde personen (mijn stalk ex) die dit echt niet hoeft te weten... dus ik meld me dan weer af.....xxxx
Ik maak hem pas openbaar als iedereen het al openbaar heeft gemaakt. Ik heb pas over 2 weken de echo dus, dan maak ik het pas openbaar. Dus het zal zo rond begin mei openbaar gemaakt worden. Maar bepaalde dingen zijn gewoon prive en wil ik ook zo houden voor meiden die echt uitgeteld zijn in november 2009
mdtje schreef:@Kinky: welkom hier en van harte gefeliciteerd! Dat zal wel even een heftige periode worden weer voor jullie. Hopelijk kunnen jullie er evengoed van genieten en gaat met deze spruit alles helemaal goed!
Over eigen bijdrage kraamzorg: bij zilveren kruis ben ik met 3 sterren (of zoiets, weet niet precies hoe ze t noemen) verzekerd, maar alleen met 4 sterren krijg je die vergoed, heb ik volgens mij laatst gekeken.
Mijn vk zei ook dat ik op het moment van de bevalling zelf nog mag beslissen wat ik doe, thuis of ziekenhuis. Ik ben er nog niet over uit. Denk wel dat ik thuis veel meer op mijn gemak ben. En las laatst ergens dat als je 's nachts bevalt, het niet zoveel uitmaakt, omdat dan toch je eigen vk er alleen bij is en een gyneacoloog bij noodgevallen ook van huis moet komen. Kun je net zo goed zelf van huis naar t ziekenhuis in die tijd mocht t nodig zijn. Maar ja, wil je dat als de weeën bezig zijn? Dat wordt nog even een moeilijke beslissing.
Vandaag 12 weken volgens de nieuwe telling na de vorige echo! Voelt wel goed! Alleen voel ik me niet zo goed. 😉 Weer ontzettend lusteloos. Hopelijk ben ik daar nu ook snel doorheen!
Lindy schreef:
Hey md-tje dat is apart hoe kan dat dat je verder bent dan je dacht, had je een onregelmatige cyclus? Krijg je nu nog wel november kindje of misschien oktober?
Liefs Lindy
riannetje schreef:O dan ben ik in de war met iemand anders die ook misselijk werd van de geur! ( vroege zwangerschaps dementie?? 😃 )
Ik hou ook wel mn neus dicht maar toch gaat het mis 😞
@ Sabine1987: geweldig he?? Bewoog je beeb ook al?? Nou lekker gaan genieten he??
Lindy schreef:Ik krijg 1 mei MvM op bezoek, ik had er echt zin in (gewoon het gevoel anderen te kunnen helpen omdat ik zo goed weet hoe het voelt als het niet lukt...), maar nu alle kokhals verhalen heb ik er minder zin in en dan die flessen weg brengen zul je zien dat er 1 omvalt in de auto, blegh 😉
Liefs Lindy
Sabine1987 schreef:Ik heb de baby niet zien bewegen omdat toen net de tranen in mijn ogen sprongen.
riannetje schreef:
Weten jullie toevallig of je ook gezouten zonnenbloempitten mag tijdens de zwangerschap?? ( is een beetje mijn nieuwe verslaving :oops: )