@Karin, lastig lijkt me maar volgens mij heb je het wel goed opgelost met Janneke. Op het gedrag aanspreken is altijd het beste en nu zal ze nog niet alles helemaal begrijpen maar je hebt in elk geval duidelijk gemaakt dat je het niet leuk vond. Leuk dat ze al wat los loopt! Lijkt me zo leuk om te zien bij je kleintje. Ik ben nu al zo trots als hij wat nieuws kan hihi.
@Bianca, je moet hem idd verkleinen. Ik doe dat altijd met
http://www.fotoverkleinen.nl. Dat is heel makkelijk, dan krijg je hem er wel in. Er staat bij hoe groot hij max mag zijn (bij kopje avatar).
@Lenteding, ja lekker is dat he nu je er al eentje rond hebt lopen is het toch wat minder stressvol om zwanger te raken denk ik. Al is het natuurlijk elke maand nog wel spannend, het is niet meer zo dat je er constant mee bezig bent.
@Sofietje, hoe gaat het nu met Timon?
@Amy hoe is het met jou? Weet je al iets over de operatie?
Wat een lekker weer he! Vanmiddag weer aan het werk. Bianca wanneer moet jij eigenlijk beginnen?
Dani was vannacht weer wakker en huilen. Kregen hem weer alleen stil met een fles. We zijn van plan hem vanaf 6 maanden nutrilon goede nacht te geven. Maar ik vraag me soms echt af of het honger is of wat anders. Maar het enige wat helpt (op zijn buik bij mij leggen) dat is niet handig want hij wordt meteen weer wakker en gaat huilen als we hem weer in bed willen doen. En anders slaap ik ook niet...Iemand nog tips? Muziekje helpt ook niet. Bij hem blijven, hand op zijn hoofd ook niet. Anders neerleggen niet.